ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: پکیج Success Road

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/07, 14:03
    Maryam Homaei

    پکیج Success Road

    بسته استاندارد و پیشنهادی کانگورو برای کسب و کارهایی که می خواهند کانال های بازاریابی خود را به صورت متوازن تقویت کنند. می خواهند محصولات و خدمات و محتواهایشان را معرفی کنند و ترافیک روی سایت شان بگیرند. می خواهند لینک سازی کنند و از طریق گوگل ترافیک بیشتری بگیرند و رتبه سئوی خود را ارتقا بدهند؛ و اینکه می خواهند در شبکه های اجتماعی بیشتر دیده شوند. همه اینها با تخفیف ویژه در این پکیج ۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تومن.

    پکیج Economic Test

    اگر می خواهید طعم سرویس ها را بچشید و ببینید چقدر می تواند برای شما مفید باشد، با این پیشنهاد ویژه می توانید کمپین تبلیغات همگن، لینک بیلدینگ، معرفی در رسانه های خبری و نیز تبلیغات اینستاگرامی داشته باشید. اگر می بینید در این پکیج برخی موارد با جزئیات توضیح داده نشده به این علت است که نیاز به مشاوره دارد و می توانیم بر حسب نیاز شما سرویسی ارائه کنیم که کاملا برایتان بهینه باشد. این پکیج شامل بیشترین تخفیف است و شما بابت این سرویس ها ۱ میلیون ۴۹۰ هزار تومن پرداخت می کنید.

    پکیج Organic Growth

    سئو در برخی از کسب و کارهای آنلاین حیاتی ست. به نظر ما اگر می خواهید بلندمدت برای کسب و کارتان موفقیت بسازید باید از راهکارهای پیشنهادی این پکیج برای بهبود وضعیت سئوی وبسایت خود استفاده کنید. ریپورتاژها و بک لینک هایی که در این پکیج ارائه می شود اعتبار وبسایت شما را در گوگل به شدت افزایش میدهد. ضمن اینکه سعی کرده ایم در تولید محتوا و توزیع هدفمند آن نیز به شما کمک کنیم.

مجوز های ارسال و ویرایش