خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: هرچیز مهم به ندرت فوریت دارد و هر چیز فوری به ندرت مهم است
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
هرچیز مهم به ندرت فوریت دارد و هر چیز فوری به ندرت مهم است جمله بالا از ژنرال آیزنهاور نقل شده است. حال سوال اینکه اولویت بندی انجام کارها باید بر چه اساس باشد: کارهای فوری یا کارهای مهم؟ اگر مالک محصول نداند که چه کاری مهم تر است، همیشه کارهای فوری راه خودشان را به لیست وظایف باز خواهند کرد. در صورتی که این کارهای مهم تر هستند که برای ذی نفعان نمود دارند و پیشرفت محصول را نشان می دهند و حیات آن را تداوم می بخشند. یک مالک محصول خوب باید بتواند در اولویت بندی کارها هم فوریت و هم اهمیت کارها را در نظر بگیرد. برای تشخیص کارهای مهم نیاز است که چشم انداز و اهداف دراز مدت تر برای محصول وجود داشته باشد. ندانستن اینکه چه کاری مهم است نشان می دهد که چنین چشم انداز و اهدافی وجود ندارد یا کمرنگ است. منبع: iranagile
هرچیز مهم به ندرت فوریت دارد و هر چیز فوری به ندرت مهم است
مشاهده قوانین انجمن