ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: هرچیز مهم به ندرت فوریت دارد و هر چیز فوری به ندرت مهم است

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/07/04, 14:04
    Arshia

    هرچیز مهم به ندرت فوریت دارد و هر چیز فوری به ندرت مهم است

    جمله بالا از ژنرال آیزنهاور نقل شده است. حال سوال اینکه اولویت بندی انجام کارها باید بر چه اساس باشد: کارهای فوری یا کارهای مهم؟

    اگر مالک محصول نداند که چه کاری مهم تر است، همیشه کارهای فوری راه خودشان را به لیست وظایف باز خواهند کرد.

    در صورتی که این کارهای مهم تر هستند که برای ذی نفعان نمود دارند و پیشرفت محصول را نشان می دهند و حیات آن را تداوم می بخشند.

    یک مالک محصول خوب باید بتواند در اولویت بندی کارها هم فوریت و هم اهمیت کارها را در نظر بگیرد.

    برای تشخیص کارهای مهم نیاز است که چشم انداز و اهداف دراز مدت تر برای محصول وجود داشته باشد. ندانستن اینکه چه کاری مهم است نشان می دهد که چنین چشم انداز و اهدافی وجود ندارد یا کمرنگ است.

    منبع: iranagile

مجوز های ارسال و ویرایش