خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: استراتژی کوکاکولا برای مقابله با تبلیغات منفی
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
استراتژی کوکاکولا برای مقابله با تبلیغات منفی 🔹برای کسی در دنیا پوشیده نیست که نوشابه های شیرین مانند کوکاکولا و پپسی و فانتا و غیره بسیار برای انسان مضر هستند. و محتوای شکر که در این نوشابه ها است انواع و اقسام مرض ها را ایجاد می کند. طبیعی است که چنین حقیقتی برای شرکت های بزرگ در این عرصه تبلیغات منفی ایجاد کرده است. 🔹ولی شرکت کوکاکولا برای مقابله با این تبلیغات منفی چند سالی است که دست به اقدامات جالبی زده است که از این شرکت چهره ای مسئولیت پذیر به دنیا نشان می دهد. در این میان، دو اقدام بیش از اقدامات دیگر به چشم می آید. ۱. بازیافت و تصفیه آب: شرکت کوکاکولا تعهد کرده است که معادل هر مقدار آب که برای تولید نوشابه هایش مصرف میکند، همان مقدار آب تصفیه شده در اختیار جامعه قرار دهد. این اقدام از آن جهت مهم است که یکی از انتقادها به این شرکت این بوده است که آب گوارا و سالم را به محصولی مضر تبدیل میکند. ۲. بازیافت قوطی و بطری: شرکت کوکاکولا تعهد کرده است که معادل ۱۰۰٪ قوطیها و بطریهایی که میفروشد، پلاستیک و زباله بازیافت کند. با این اقدام این شرکت توانسته است به انتقادهای مبنی بر تولید زباله زیاد و ضرر به محیط زیست، پاسخ دهد. 🔹باید یادمان باشد که دل شرکت کوکاکولا به حال محیط زیست نمیسوزد و این اقدامات برای ظاهرسازی است. و از طرفی آگاهی بالای جامعه و فشار افکار عمومی، این شرکت را به این سمت سوق داده است که با چنین اقداماتی برای خودش آبرو بخرد. 🔹ولی در هر صورت این اقدامات میتوانند مثالهای خوبی برای صنایع آلوده کننده ما باشند. چه خوب است که صنایعی که به محیط زیست فشار وارد میکنند حداقل با چنین اقداماتی ضرری که به جامعه میزنند را تا حدودی جبران کنند. 🎙دکتر علیرضا بازارگان
استراتژی کوکاکولا برای مقابله با تبلیغات منفی
مشاهده قوانین انجمن