ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: نکاتی برای بهبود مهارت‌های شبکه‌سازی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/02, 12:51
    SARA

    نکاتی برای بهبود مهارت‌های شبکه‌سازی



    توسعه مهارت‌های شبکه‌سازی برای موفقیت تمامی کارآفرینان ضروری است. متاسفانه، برای همه راحت نیست که به‌قول‌معروف جلوی دیگران بپرند و با آن‌ها دست بدهند. اما اگر نکات صحیحی را یاد بگیرید، در رویدادهای بعدی برای شبکه‌سازی، زبانزد همگان خواهید شد.

    شورای کارآفرینی جوانان[1] از لوئیچی ویویج، مدیرعامل گروه ویور (Vivier Group) خواسته است تا تجربیاتش را در مورد چگونگی ایجاد روابط بهتر به‌منظور دستیابی به بازدهی و بهره‌وری بیشتر در اختیار ما قرار دهد. در ادامه برخی از این نتایج بیان شده است:

    از کمک خواستن نترسید
    کارآفرینان در کمک خواستن از افراد موفق کمی خجالت می‌کشند و گاهی می‌ترسند. یک راه استفاده از راهنمایی این افراد، ارسال نامه‌ای شخصی است که خوب نوشته شده باشد. ازآنجاکه امروزه اکثر نامه‌های آنلاین به‌صورت غیرشخصی ارسال می‌شوند، نامه‌هایی که به‌صورت شخصی نوشته می‌شوند، متمایز جلوه می‌کنند و برای توسعه روابط، عملکرد بهتری دارند. گر چه ممکن است فرد موردنظر به نامه شما پاسخی ندهد، اما خود من شخصا از این روش استفاده کرده‌ام و توانسته‌ام برخی از بهترین روابطم را از طریق این روش ایجاد کنم.

    برند شخصی خود را بسازید
    کلید تبدیل یک ارتباط معمولی به یک ارتباط بلندمدت و تاثیرگذار، ایجاد بسته فردی و برندینگ شخصی است. زمانی که دیگران شما را می‌بینند، طبیعی است که در مورد پیشینه شما تحقیق کنند. اگر آن‌ها اطلاعات خوبی در مورد شما پیدا کنند، شرایط برای هم‌افزایی شرکت شما فراهم می‌شود. صرف‌نظر از شبکه‌سازی، داشتن حضور پررنگ در محیط آنلاین نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و توسعه یک برند شخصی قدرتمند درنهایت می‌تواند ROI قابل‌توجهی را برای شما به ارمغان بیاورد.

    از چرب‌زبانی برای متقاعد کردن مشتری بپرهیزید
    بسیاری از افرادی که به‌طور منظم با کارآفرینان در ارتباط هستند با چرب‌زبانی و استفاده از تاکتیک‌های جذاب آشنایی دارند. برای آنکه خود را از این جمعیت متمایز کنید، درباره کالا یا خدمت خود شفاف باشید، صداقت داشته باشید، و صریح صحبت کنید. اصالت، نتیجه ارایه تصویری صادقانه از خودتان است. توضیح دهید که اصولا چرا وارد این کسب‌وکار شده‌اید. این بهترین تبلیغ برای شماست.

    در کنفرانس‌های صنعتی شرکت کنید
    شرکت در کنفرانس‌ها و رویدادهای مرتبط با صنعت تان، یا حتی رویدادهای مربوط به کسب‌وکارهای دیگر، مهم‌ترین فعالیت خارج از شرکت برای بهبود شبکه‌سازی است. برای آنکه برند شخصی خود را تقویت کنید، شرکت در کنفرانس‌ها و سخنرانی در آن‌ها یا حتی داشتن غرفه می‌تواند امکان ملاقات با مشتریان، توسعه رویت‌پذیری برند و درنتیجه جذب مشتری را برای شما فراهم کند. صدها رویداد در هر ماه برگزار می‌شود، بنابراین ضروری است که فعالانه در جستجوی این موقعیت‌ها باشید و مفیدترین آن‌ها را شناسایی کرده و در آن‌ها شرکت کنید.

    برای تسهیل فرایند شبکه‌سازی از ابزار Contactually استفاده کنید.
    Contactuallyیک ابزار CRM است که به‌منظور کمک به صاحبان کسب‌وکار برای افزایش ROI روابطشان طراحی شده است. این ابزار برای حفظ ارتباط با افراد موردنظر بسیار مفید است. یکی از ویژگی‌های این ابزار این است که به‌طور اتوماتیک به شما امکان می‌دهد که متوجه شوید چه زمانی روابط مهم شما کمرنگ شده‌اند تا برای حفظ و احیای دوباره آن‌ها اقدام کنید. کسی چه می‌داند؟ شاید روزی به شغل جدیدی نیاز پیدا کردید و این افراد مهم توانستند به شما کمک کنند قرارداد جدیدی را امضا کنید.

    سخنان خود را آماده کنید
    پیش از ملاقات با افراد مهم، باید وقت بگذارید و چگونگی ارایه اطلاعات مربوط به خود و شرکت‌تان را تمرین کنید. کارآفرینان بسیار زیادی وجود دارند که قبل از این ملاقات، از شیوه حرف زدن و معرفی خود فیلم‌برداری می‌کنند تا متوجه شوند کدام قسمت‌های پیام یا زبان بدن خود را باید اصلاح کنند.

    روی محصول مورد عرضه خود تمرکز کنید

    سال‌هاست که تعداد زیادی از افراد دارای ایده و اهداف خوب، در رویدادهای شبکه‌سازی شرکت می‌کنند، اما هدف آن‌ها فقط بهره‌ بردن از روابطی است که ایجاد می‌کنند. درحالی‌که بهتر است این افراد به‌جای این مساله، روی محصولی که قرار است عرضه کنند، تمرکز نمایند. بدین ترتیب نه‌تنها می‌توانند بهتر گفتگو کنند، بلکه افراد بیشتری به گفتگو با آن‌ها علاقه‌مند شده و این گفتگوها، در بهبود کسب‌وکار به آن‌ها کمک خواهد کرد.


    [1] The Young Entrepreneurship Council



    tech.co
    ۷ نکته برای بهبود مهارت‌های شبکه‌سازی - ictstartups.ir

مجوز های ارسال و ویرایش