خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: نمونه هایی از برترین ارزشهای پیشنهادی که تاکنون مشاهده کرده ایم
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
بدیهی است ارزش پیشنهادی کسبوکار شما مهمترین عنصر پیام بازاریابی شماست. ارزش پیشنهادی به مشتریان بالقوه میگوید که چرا باید بهجای رقیبتان از شما خرید کنند، و مزایای محصولات یا خدمات شما را از همان ابتدا برای آنها شفاف و روشن میسازد. بخش دوم این مقاله را در زیر بخوانید و برای خواندن بخش اول اینجا را کلیک کنید ۴ـ شرکت Slack، با زحمت کمتر، بهرهوری خود را در محیط کارتان بالا ببرید به نظر میرسد مردم دنیا به دو گروه تقسیم شدهاند: آنهایی که عاشق Slack هستند و آنهایی که هنوز امتحانش نکردهاند. برای این دسته افراد، باید بگوییم Slack یک اپلیکیشن برای پیامرسانی و افزایش بهرهوری شغلی است. این اپلیکیشن به ظاهر ساده، آنقدر قدرتمند است که تیمهای بزرگی که پروژههای پیچیدهای را اجرا میکنند هم میتوانند از آن استفاده کنند (برای مثال، Slack در صفحه خانگی خود بهطور بسیار هوشمندانهای نام آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا را آورده است). اما چه چیز Slack را از هزاران اپلیکیشن پیامرسان و مرتبط با بهرهوری متمایز کرده است؟ ارزش پیشنهادی Slack، تمرکز بر اعتبار و بهرهوری در واقع Slack ارزش پیشنهادی خود را در مثال بالا نشان داده است. « Slack زندگی شغلی انسانها را سادهتر، لذتبخشتر و پربازدهتر میکند.» مثال ناسا هم بسیار هوشمندانه است، ازاینجهت که به شکلی ظریف نشان میدهد که اگر این اپلیکیشن برای تیمهای بزرگی مانند دانشمندان ناسا (که رباتها را به سیارات دیگر میبرند) مفید است، پس میتواند برای همه مفید باشد. اگرچه به نظر میرسد تمام اپلیکیشنهای مشابه در بازار از همین ارزش پیشنهادی استفاده میکنند، Slack مزایایی دارد که ارزش پیشنهادی آن، یعنی سهولت همکاریهای شغلی، را تقویت میکند. برای مثال، اپلیکیشنهای مشابه دیگر بهاندازه Slack روی قابلیت یکپارچهسازی خود تمرکز نمیکنند. بهعبارتدیگر، قابلیت انطباق این اپلیکیشن با جریانهای کاری و ارتباطی تقریبا تمام شرکتها به نوعی تضمین شده است. درواقع تنوع اپلیکیشنهای قابل پشتیبانی به Slack کمک کرده است تا یکتنه بر فضای بهرهوری در محیط کار غلبه کند. Slack: تمام ابزارهای شما در یک جا سادگی هم یکی دیگر از هستههای اصلی ارزش پیشنهادی Slack است. در واقع، اگر اپلیکیشنی که وعده سهولت و سادگی را میدهد خودش باعث دردسر شود، چگونه میتوان بهرهوری بیشتری را انتظار داشت؟ یکی دیگر از نکاتی که کاربران Slack همواره از آن صحبت میکنند، جمله «هر چیزی را که میخواهید، در هر مکانی، در هرزمانی، و از طریق هر وسیلهای، پیدا کنید» است. Slack: روشی برای جستجو در آرشیو کامل شما قصد ندارم تکتک ابعاد Slack را بررسی کنم، همین کافی است که بگویم که پیامرسانی و جایگاه Slack بهگونهای است که به تکتک مشکلات رایجی که در زمینه همکاری با دیگران در محیط کار به ذهن میرسد، پاسخ میدهد و این مشکلات را طوری آسان میکند که استفاده از این اپلیکیشن برای افراد اجتنابناپذیر میشود. حتی از نظر کاربران جدید، چنین اپلیکیشنی قابلباور نیست، و به همین دلیل است که Slack به این سرعت توانسته محبوب شود (و ارزش آن به رقم نفسگیر ۸/۳ میلیارد دلار برسد). اگر وبسایت Slack را مطالعه کنید، میتوانید آرامش ناشی از وعدههای Slack را احساس کنید. شعار Slack، یعنی be less busy یا «مشغله کمتر»، صرفا یک شعار جذاب نیست، بلکه ارزش پیشنهادی شرکت است که بهخوبی در سه کلمه خلاصه شده است. ۳ـ شرکت Digit، پسانداز بدون نیاز به تفکر دنیای امور مالی شخصی، یکی دیگر از فضاهای شدیدا رقابتی است، و دهها هزار اپلیکیشن برای کمک به مردم جهت مدیریت اثربخشتر پولشان طراحی شده است. اما ارزش پیشنهادی تنها تعداد کمی از آنها مانند Digit است. Digit خدمت نسبتا جدیدی است که به کاربران کمک میکند تا «بدون نیاز به هیچ فکری، پسانداز کنند.» ارزش پیشنهادی Digit، پسانداز راحت Digit به کاربران امکان میدهد تا در کمال امنیت حسابهای بانکیشان را به Digit متصل کنند و سپس این اپلیکیشن به شکل الگوریتمی عادت کاربران را به خرج کردن پول بررسی و هزینههای منظم آنها را مشخص میکند و درنهایت حسابهای کاربران را «بهینهسازی» میکند تا از گوشه و کنار، کمی پول در حساب پسانداز تضمین شده FDIC پسانداز کنند و هر زمان که میخواهند آن را برداشت کنند. وجه تمایز اصلی Digit با اپلیکیشنهای مشابه دیگر این است که این اپلیکیشن تمام فرایند را به شکل خودکار انجام میدهد. درواقع کاربران هیچ کاری انجام نمیدهند و Digit خودش پول را از گوشه و کنار جمع و وارد حساب پسانداز میکند و یک روز کاربر به خودش میآید و میبیند مبلغ قابلتوجهی برای روز مبادا کنار گذاشته شده است. درعینحال در تمام این مدت مبلغ کافی برای هزینهها در نظر گرفته میشود. کار این اپلیکیشن واقعا شگفتانگیز است. پسانداز برای بسیاری از مردم، بهخصوص آنهایی که درآمد کم یا محدودی دارند مشکل بسیار بزرگی است. Digit با خودکار ساختن کل این فرایند، روشی کاملا آسان و بیزحمت را برای پسانداز کردن در اختیار کاربران قرار میدهد. البته این اپلیکیشن برای همه نیست. اما باید توجه داشت که هیچ محصول، خدمت یا اپلیکیشنی برای همه طراحی نشده است. اما این اپلیکیشن منحصربهفرد است و ارزش پیشنهادی آن، این موضوع را بهوضوح نشان میدهد. ۲ـ LessAccounting: حسابداری بیدردسر از نظر بسیاری افراد (در واقع آنهایی که حسابدار نیستند و سررشتهای در این زمینه ندارند) حسابداری کاری بغرنج، گیجکننده و وقتگیر است، حتی اگر حسابوکتابهای شرکت شما نسبتا ساده باشند. همین مساله باعث شده ارزش پیشنهادی LessAccounting بسیار مجابکننده و جذاب باشد. ارزش پیشنهادی LessAccounting: افزایش کیفیت زندگی اساس اصلی LessAccounting تسهیل امور دفترداری و حسابداری است و ارزش پیشنهادی آن در سرتاسر سایت این شرکت مشخص شده است. تگ لاین صفحه خانگی این سایت، یعنی «زندگی سادهتر با نرمافزار حسابداری ما» این ارزش را بهوضوح نشان میدهد، و وقتی در سایت گشت میزنید، مرتبا با این ارزش پیشنهادی مواجه میشوید. هیچ نرمافزار حسابداری دیگری کار حسابداری را بهاندازه LessAccounting ساده و راحت نمیکند. اگرچه LessAccounting در اختیار کسبوکارهای بزرگ نیز هست، اما هدف اصلی آن کسبوکارهای کوچک مانند مالکان شرکتهای کوچک و افراد آزادکار (که مستقل کار میکنند) هستند. پیامهای LessAccounting این مساله را در تکتک مراحل قیف آن منعکس میکنند. تکتک ابعاد پیامرسانی LessAccounting، از پستهای وبلاگی که به پرسشهای کاربران جدید در زمینه حسابداری پاسخ میدهند ، تا مطالعات موردی مربوط به رضایت مالکان کسبوکارهای کوچک از سادگی و راحتی کاربرد این محصول، همگی روی این موضوع متمرکز هستند که زندگی با استفاده از LessAccounting سادهتر و راحتتر میشود. ۱ـ CrazyEgg، پیگیری رفتار وبسایت با قیمتی باورنکردنی بررسی دقیق این مساله که مردم چگونه از وبسایت شما استفاده میکنند چالش بزرگی برای بسیاری از کسبوکارهاست. ممکن است با خود فکر کنید که از رفتار کاربران آگاهی دارید، اما اگر دادههای شما مشخص و کاربردی نباشند، نمیتوانید مطمئن شوید. اینجاست که CrazyEgg وارد میدان میشود. CrazyEgg، میخواهید سایت خود را بهتر کنید؟ CrazyEgg ابزاری تحلیلی است که به کاربران اجازه میدهد ببینند که مردم چگونه با وبسایت آنها در تعامل هستند. کاربران میتوانند حرکات کرسر cursor ، عمق اسکرولها و تمام رفتارهای دیگر بازدیدکنندگان را مشاهده کنند و بهدرستی درک کنند که مردم چگونه با وبسایت آنها در تعامل هستند. CrazyEgg در بازار پیگیری رفتار بازدیدکنندگان، یکهتاز نیست. اما ارزش پیشنهادی این شرکت چیست که شرکتهای دیگر نمیتوانند قابلیتها و کاربردهای بیشتری را با قیمتی بهتر و با زحمتی کمتر در مقایسه با این شرکت ارایه دهند؟ CrazyEgg: مانند عینکهای اشعه ایکس عمل میکند کارکنان هوشمند CrazyEgg میدانند که همه بازدیدکنندگان سایت آنها با مفاهیم هیت مپ و ردیابی رفتاری آشنا نیستند. بنابراین ویژگیهای CrazyEgg را به شکلی دوستانه و قابلفهم توضیح دادهاند تا کاربر بهآسانی متوجه شوند این محصول چهکاری انجام میدهد. اگر صفحه را اسکرول کنید و پایینتر بیایید بهخوبی متوجه میشوید ارزش پیشنهادی CrazyEgg چیست. ارزش پیشنهادی CrazyEgg: پاسخ به پرسشهای رایج با استفاده از افعال معلوم در این سایت، فهرستی از کارهایی که کاربران میتوانند با CrazyEgg انجام دهند مشخص شده است. برای این توضیحات از افعال معلوم بهجای مجهول استفاده شده تا به بازدیدکنندگان نشان دهند زندگیشان با استفاده از CrazyEgg چهقدر بهتر خواهد شد. این فهرست، کاربران احتمالی را تشویق میکند تا از این اپلیکیشن استفاده کنند به این امید که بتوانند حداکثر استفاده را از بودجه خود ببرند، سایتهایشان را با استفاده از دادههای کاربردی تغییر دهند، آزمایش و تجزیهوتحلیل را به شیوهای سادهتر و کارآمدتر انجام دهند، و نرخ تبدیل و مشارکت سایت را افزایش دهند. سپس به آسان بودن استفاده از CrazyEgg اشاره شده و بهطور خاص تاکید شده که هزینه سربار و فنی استفاده از این محصول تقریبا صفر است. در ادامه هم یکی دیگر از ابعاد اصلی ارزش پیشنهادی این شرکت بیان شده که نشان میدهد این محصول تنها محصولی است که با این طیف قیمت، بیشترین و کاملترین ویژگیها را دارد. وقتی به جریان کلی مطالب این صفحه توجه میکنید متوجه میشوید که واقعا هوشمندانه سازماندهی شدهاند. در این صفحات از زبانی ساده و قابلفهم استفاده شده است و قبل از توضیح قابلیتهای محصول، پرسشی مطرح شده که هدف آن علاقهمند کردن کاربران است. درنهایت بر عناصر اصلی ارزش پیشنهادی تاکید شده که میتوانند بهطور کامل موافقت کاربران را جلب کند. امیدواریم این مثالها توانسته باشند به شما ایده بدهند تا بدانید چگونه باید ارزش پیشنهادی کسبوکار خود را بهبود ببخشید یا شفافسازی کنید. برای آنکه در پیام خود نشان دهید نقطه قوت کسبوکار شما چیست، نیازی به بودجه کلان برای طراحی و بازاریابی ندارید. کافی است کمی متمرکز عمل کنید و لحظهای سایت خود را از دیدگاه کاربران بررسی کنید. www.wordstream.com ۷ نمونه از برترین ارزشهای پیشنهادی که تاکنون مشاهده کردهایم (بخش دوم) - ictstartups.ir
نمونه هایی از برترین ارزشهای پیشنهادی که تاکنون مشاهده کرده ایم بدیهی است ارزش پیشنهادی کسبوکار شما مهمترین عنصر پیام بازاریابی شماست. ارزش پیشنهادی به مشتریان بالقوه میگوید که چرا باید بهجای رقیبتان از شما خرید کنند، و مزایای محصولات یا خدمات شما را از همان ابتدا برای آنها شفاف و روشن میسازد. بخش اول این مقاله را در زیر بخوانید و برای خواندن بخش دوم اینجا را کلیک کنید متاسفانه بسیاری از کسبوکارها ارزش پیشنهادی خود را زیر کلماتی که باب شدهاند و شعارهای بیمعنی و پیش پاافتاده پنهان میکنند و حتی خود را به زحمت نمیاندازند تا آن را روی سایت یا در کمپینهای بازاریابی خود مطرح کنند. بعضی هم اصلا نمیدانند ارزش پیشنهادی چیست! در این مقاله نگاهی به هفت نمونه منحصربهفرد از ارزشهای پیشنهادی خواهیم داشت که تاکنون مشاهده کردهایم. درواقع بررسی خواهیم کرد که دلیل برتری این ارزشهای پیشنهادی چیست، و سپس ایدههایی برای اصلاح و بهبود ارزش پیشنهادی شما خواهیم داشت و درنهایت به نکاتی اشاره خواهیم کرد که هنگام طرح ارزش پیشنهادی خود در سایت و سایر موارد بازاریابی خود باید در نظر داشته باشید. اینها مطالب مفیدی هستند، پس شروع میکنیم. ۷ـ اوبر(Uber): هوشمندانهترین راه برای گشت و گذار تعداد کمی از شرکتها بهاندازه شرکت اوبر مورد انتقاد قرار گرفتهاند. شرکت اوبر یکی از طرفداران پر و پا قرص قابلیتهایی است که حاصل «اقتصاد گیگ» (به کارگیری موقت نیروهای دارای مهارت بهجای استخدام تمام وقت آنها) هستند. این شرکت به دلیل عدم رعایت حمایتها و مزایای ابتدایی که طبق قانون به کارمندان تعلق میگیرد مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است. همچنین تصمیم شرکت مبنی بر تاسیس دفتر مرکزی در جزیره برمودا و درنتیجه نداشتن الزام به پرداخت مالیات باعث شده شرکت در سطح ملی و حتی دولتی تحت پیگیری قرار بگیرد. بهطورکلی این عوامل موجب شده شرکت اوبر به نماد تنفر از برند «مخرب» و منحصربهفرد سیلیکون ولی تبدیل شود. اما یکی از فعالیتهایی که اوبر قطعا در آن درست عمل کرده، ارزش پیشنهادی خاص این شرکت است. ارزش پیشنهادی اوبر، آرامش مشتری شرکت اوبر به شکلی کاملا حرفهای، روی تمامی مشکلات مربوط به تاکسیهای سنتی تاکید میکند بدون آنکه آن را مستقیما بیان کند و سپس نشان میدهد که خدمات شرکت چه برتریهایی نسبت به تاکسیهای سنتی دارد. تصویر ساده (اما درعینحال بسیار موثر) بالا که از صفحه خانگی سایت اوبر گرفته شده است نشاندهنده سادگی و راحتی خدمات وسوسه انگیز این شرکت است. یک کلیک کنید، ماشین مقابل شماستراننده دقیقا میداند کجا باید برودپرداخت کاملا الکترونیکی است تمام اینها با تجربهای که مشتریان در حالت عادی در تاکسی داشتهاند کاملا متفاوت و در تضاد هستند: دیگر نیازی به تماس تلفنی با متصدیان بیحوصله آژانسها، و توضیح مقصد برای رانندگان مضطرب، و بحث و مشاجره بر سر بقیه پول یا نگرانی از اینکه پول کافی در کیفتان دارید یا نه، نیست. درواقع روشی کارآمد برای رسیدن به مقصد ایجاد شده است. تمام این خدمات، با پیام الهامبخشی که در بالای صفحه خانگی سایت اوبر نوشته شده تاثیرگذاری مضاعفی پیدا کرده اند: «روز شما متعلق به خودتان است.» در اینجا مقایسه ارزش پیشنهادی اوبر با شرکت رقیبش، لیفت (lyft)، خالی از لطف نیست. خدمات هر دو شرکت در ظاهر یکسان است، به همین دلیل است که مقایسه مستقیم آنها جالب است. به تصویر زیر که از صفحه خانگی لیفت گرفته شده است نگاه کنید. ارزش پیشنهادی گامبهگام لیفت صفحه خانگی لیفت از نظر ساختاری و موضوعی بسیار شبیه به اوبر است. اما در اینجا تفاوتهای کلیدی وجود دارند که نشان میدهند ارزش پیشنهادی اوبر به شکل شفاف تری بیان شده است. اول آنکه لیفت از یک نظر نسبت به اوبر برتری دارد و آن استفاده از تصاویر گامبهگام است که به بیننده کمک میکند استفاده از خدمات لیفت را ضمن تصویر سازی، تجسم کند. اما به گام اول این فرایند نگاه کنید. در تصویر، سه خدمت متفاوت لیفت را مشاهده میکنید: لیفت، لیفت لاین و لیفت پلاس. اما تفاوت آنها توضیح داده نشده است، و مشتری نمیداند چطور باید از بین آنها انتخاب کند. همچنین، اگرچه شرکت گام نهایی این فرایند، یعنی پرداخت و امتیازدهی به راننده، را به دقت توضیح داده، اما این اطلاعات نشان میدهد که کاربر باید در انتها فعالیتی را انجام دهد که در اوبر مطرح نشده است. من شخصا همیشه سعی میکنم به رانندگان اوبر امتیاز دهم (و در نظر میگیرم که امتیاز «اسرارآمیز» ۶/۴ از ۵ معیار بسیاری از افراد برای رانندگان اوبر است)، اما امتیازدهی الزامی نیست. گاهی فراموش میکنم امتیاز بدهم و مشغول کارم میشوم. درواقع امتیازدهی به راننده و پرداخت وجه نقد به او اجباری نیست. این محاسن برای خدماتی که پایه و اساس آن کارآیی و آرامش است، بسیار قابلتوجه است. بااینحال بعضی چنین استدلال میکنند که کار لیفت بهتر است چراکه بهطور شفاف توضیح داده کاربران میتوانند چه انتظاری داشته باشند. این استدلال قطعا به جاست، بهخصوص اگر قیمت «اورژانسی (surge)» و غیرمنتظره اوبر را تجربه کرده باشید (در مواقعی که تقاضا زیاد است قیمت افزایش مییابد تا آنهایی که واقعا به راننده نیاز دارند بتوانند از این خدمات استفاده کنند). اما اگر خدمات این دو شرکت را مقایسه کنیم من همچنان عقیده دارم ارزش پیشنهادی اوبر شفافتر است و قطعا نسبت به لیفت، متقاعدکنندهتر هم هست. در بازار متراکمی که رقبای مشابهی فعالیت میکنند، این مساله میتواند کاملا متمایزکننده باشد. ۶ـ آیفون اپل: تجربه یعنی خود محصول حتی در بازار لوازم الکترونیکی مصرفی امروز که بهشدت اشباع شده است به سختی میتوان محصولی نمادینتر از اپل آیفون را تجسم کرد. حتی تصور کردن محصولی که بهاندازه گوشیهای اپل رقیب داشته باشد هم کار آسانی نیست. اما چه عاملی آیفون را از حدود صدها رقیب در بازار متمایز کرده است؟ ارزش پیشنهادی آیفون: فراهم کردن تجربهای منحصربهفرد اپل شرکتی است که به تعهد نسبت به طراحی محصولات زیبا و دلنشین معروف است و همانطور که میتوان از چنین شرکتی انتظار داشت، شرکت اپل ارزش پیشنهادی خود را در طیف محصولات آیفون مرتبا تکرار میکند. این موضوع به ویژه در طراحی و سهولت استفاده از گوشیها - که پایه و اساس طراحی اپل از همان زمان تولید OS X بوده است - و ویژگیهای الهامبخشی که آیفون به کاربران هدیه میکند مشهود است. این پیام الهامبخش، ارزش پیشنهادی اپل است نگاهی به این تصویر بیندازید. اپل میگوید عقیده دارد تلفن همراه «باید چیزی بیشتر از مجموعهای از ویژگیها باشد»، درحالیکه تلفن هوشمند دقیقا همینطور است. ما هم میتوانیم بنشینیم و همینطور طراحی زیبا و ساده اپل را مسخره کنیم (هشتگ #freejonyive در توئیتر، یکی از نمونههایی است که طراح اپل (جانی ایو) را به تمسخر گرفته و نوشته است که او سالهاست در اتاقی سفید محبوس شده است). اما این روش بسیار موثری است که به اپل کمک کرده به مدت تقریبا یک دهه همچنان در این بازار پررقابت پیشگام باشد. اپل میداند بازار گوشی هوشمند تا چه اندازه متراکم و رقابت آمیز است. بنابراین بهجای تمرکز روی یک ویژگی خاص – که تقریبا هیچکدامشان منحصر به آیفون یا iOS نیست – روی تجربه کاربر هنگام استفاده از آیفون تمرکز کرده است. بیشتر شرکتها نمیتوانند از کلماتی مانند «جادویی» برای توصیف گوشی هوشمندشان استفاده کنند، اما اپل میتواند. البته اپل تنها به موفقیتهای پیشین خود اکتفا نکرده و برای فروش محصولات خود بر اساس ارزش پیشنهادی اش، از پیامهای انگیزشی استفاده کرده است. سایت رسمی آیفون هم به چند مورد از ویژگیهای خاص آیفون و iOS اشاره کرده است تا برتریهای این محصول و ازجمله امنیت آن را نشان دهد: ارزش پیشنهادی آیفون اپل، تمرکز روی امنیت تمرکز روی امنیت (بخصوص بعد از مناقشه میان پلیس فدرال آمریکا و اپل بر سر ماجرای سن برنداردینو و شکستن قفل آیفون) نهتنها اقدام بسیار هوشمندانهای از سوی اپل محسوب میشود بلکه تصویر زیر بهخوبی با پیامهای دیگر اپل همخوانی دارد و میتواند موضوع بسیار پیچیده رمزگذاری را به زبانی ساده و قابلفهم برگرداند، بهطوریکه بیشتر کاربران بتوانند آن را درک کنند و حس خوبی نسبت به آن داشته باشند. اپل میداند که حتی تمرکز روی ویژگیهای منحصربهفرد آیفون هم نمیتواند برای متمایز ساختن این وسیله در چنین بازار شلوغ و پررقابتی کافی باشد. اما ارزش پیشنهادی اپل با تاکید بر تجربه کلی کاربر هنگام استفاده از این وسیله، بهاندازه رویکرد این شرکت در طراحی و زیباسازی محصول، خاص و منحصربهفرد است. ۵ـ شرکت Unbounce، تست A/B بدون دردسرهای فناورانه پنجمین نمونه ارزش پیشنهادی به شرکت Unbounce مربوط میشود که در زمینه بهینهسازی صفحات فرود فعالیت میکند و از دنیای وسایل الکترونیکی و اپلیکیشنهای مصرفی فاصله گرفته و به سمت حوزه B۲B گرایش پیدا کرده است. ارزش پیشنهادی Unbounce، سهولت استفاده همانطور که از یک شرکت متخصص در بهینهسازی نرخ تبدیل انتظار میرود، ارزش پیشنهادی Unbounce از لحظهای که وارد صفحه خانگی سایت این شرکت میشوید کاملا مشخص است: توانایی ساخت، انتشار و آزمایش صفحات فرود بدون پشتیبانی IT. از نظر بسیاری از کسبوکارهای کوچک (و حتی بزرگ)، هزینههای سربار فنی تست A/B مانع بسیار بزرگی برای ورود به این حوزه محسوب میشود و همین مساله باعث شده ارزش پیشنهادی Unbounce بسیار جذاب باشد. این صفحه شامل ویژگیهای دیگری هم میشود که تجربه استفاده از آن را بسیار جذابتر جلوه میدهد، مانند CTA قدرتمندی که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد، و نمایش دیداری سه مرحلهای شیوه استفاده از Unbounce. بهعلاوه این تصویر نشان میدهد که مخاطب اصلی Unbounce بازاریابها هستند (نشانهای شفاف از درک و شناخت مخاطبانی کاملا هدفمند و خاص). دیگر اینکه کاربران میتوانند صفحات فرود سایت خود را متناسب تلفن همراه کنند و این خود به نیاز و دغدغه بسیار مهمی برای بازاریابها پاسخ میدهد. تمامی این قابلیتها بسیار ارزشمند هستند. www.wordstream.com ۷ نمونه از برترین ارزشهای پیشنهادی که تاکنون مشاهده کرده ایم (بخش اول) - ictstartups.ir
نمونه هایی از برترین ارزشهای پیشنهادی که تاکنون مشاهده کرده ایم
مشاهده قوانین انجمن