خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: اقدامات لازم پس از ثبت شرکت
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
اقدامات لازم پس از ثبت شرکت پس از ثبت شرکت در مشهد اقدامات زیر را در اسرع وقت باید انجام دهد: ۱-تشکیل پرونده مالیاتی(هر واحد تجاری تازه تاسیس ۲ ماه از زمان ثبت شرکت فرصت دارد تا نسبت به تشکیل پرونده مالیاتی اقدام نماید) ۲-پرداخت مالیات بر سرمایه شرکت(حق تمبر ثبت شرکت به میزان نیم در هزار سرمایه ثبتی شرکت ظرف ۲ ماه از تاریخ ثبت شرکت باید به اداره دارایی پرداخت گردد و عدم پرداخت حق تمبر یا تاخیر در پرداخت شامل جریمه ای معادل ۲ برابر حق تمبر خواهد بود.) ۳-دریافت کد اقتصادی(یکی از اقدامات اساسی بعد از ثبت شرکت اخذ کد اقتصادی ست چرا که طبق قوانین مالیات های مستقیم کلیه معاملات واحدهای تجاری باید با استفاده از کد اقتصادی صورت گیرد) ۴-پلمپ دفاتر قانونی(واحد های تجاری تازه تاسیس تا ۱ ماه پس از ثبت شرکت فرصت دارند نسبت به دفاتر قانونی خود(روزنامه و کل) اقدام نمایند.لازم به ذکرست که در سال تاسیس شما هم باید دفاتر سال جاری و هم دفاتر سال آتی را پلمپ نمایید.) ۵-دریافت گواهی ارزش افزوده(اگر واحد تجاری جزء مودی های مشمول ارزش افزوده میباشد باید سریعا نسبت به تشکیل پرونده ارزش افزوده و اخذ گواهی ارزش افزوده اقدام نماید.) بارها مشاهده شده که شرکت ها در این امر سهل انگاری کرده اند و دچار زیا نهای جبران ناپذیری شده اند. شایع ترین مشکل مربوط به زمانی ست که شرکت های مذکور در مرحله قبل از بهره برداری هستند و یک سری هزینه ها و خریدهای ارزش افزوده داری انجام داده اند و بعلت اینکه گواهی ارزش افزوده خود را هنوز دریافت نکرده اند،نمی توانند مبالغ ارزش افزوده پرداخت شده خود را جزء اعتبار مالیاتی خود قلمداد کنند و از نظراداره دارایی اعتبار مالیاتی از زمان دریافت گواهی ارزش افزوده مورد قبول خواهد بود وبه این صورت ارزش افزوده پرداخت شده شما سوخت میشود و قابل استرداد نخواهد بود. ۶-دریافت کد بیمه
اقدامات لازم پس از ثبت شرکت
مشاهده قوانین انجمن