ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: زندگی بدون گوگل چگونه خواهد شد

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/05/28, 11:19
    liuna

    زندگی بدون گوگل چگونه خواهد شد

    با توجه به رسوایی سوءاستفاده از اطلاعات خصوصی کاربران فیس بوک، به نظر شما گوگل در این مورد چطور عمل می‌کند؟گوگل نه‌تنها آنچه را جستجو می‌کنید را ردیابی می‌کند، بلکه وب‌سایت‌هایی را که بازدید می‌کنید را نیز می‌بیند و از تمام اطلاعاتتان برای تبلیغات استفاده می‌کند.با این تفاسیر تصمیم گرفتیم زندگی بدون کل مجموعه گوگل ( نه فقط موتور جستجو ) را برای خودمان تصور کنیم و خدمات جایگزین را ارائه دهیم و در نهایت به این سوال که ‘ آیا بدون گوگل می‌توان در اینترنت فعالیت داشت یا خیر ‘ پاسخ دهیم.
    موتور جستجوی DuckDuckGo به جای جستجوگر گوگل

    DuckDuckGo نه‌تنها جستجوهای شما را خصوصی نگه می‌دارد، بلکه به شما امکانات اضافی دیگری نیز می‌دهد که امتحان کردن حتی برای آشنایی نیز خالی از لطف نیست.
    FastMail به جای جیمیل

    Fast Mail یک سرویس مستقل پولی می‌باشد که شامل تقویم و پشتیبانی از مخاطبین در همه دستگاه‌هایتان می‌شود. همچنین با استفاده از یکپارچه‌سازی ابزارهای رمزنگاری PGP، چندین راه برای دریافت ایمیل رمزگذاری شده و قابل اعتماد را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.حتی گزینه‌های ایمیل خصوصی‌تر ProtonMail و Tutanota نیز هستند، که هر دو به طور پیش‌فرض رمزگذاری می‌شوند اما همانطور که گفته شد این سرویس‌ها رایگان نیستند و فکر نمی‌کنم افراد عادی در ایران، آماده خرید یک اشتراک ایمیل باشند.
    Vimeo به جای یوتیوب

    این مجموعه نیز برای برخی خدماتش با پرداخت هزینه فعال می‌شود و برخی دیگر نیز رایگان است. البته از نظر محتوا و ویدئوها، به کاملی یوتیوب نیست.برای فیلم‌هایی که تنها در یوتیوب هستند، می‌توانید آن‌ها را از طریق DuckDuckGo جستجو کنید.
    Resilio Sync به جای گوگل درایو

    سرویس دیگری که ما از آن استفاده می‌کنیم، Resilio Sync است که برای ذخیره‌سازی فایل‌ها، پشتیبان گیری و اشتراک فایل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار برای طیف گسترده‌ای از سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌ها در دسترس است.
    IOS به جای اندروید

    محبوب‌ترین جایگزین برای اندروید ، iOS است که این مورد تقریباً نیازی به معرفی نداشته و با وجود محدویدت‌هایش ( مانند خطای ۱۰۰۹معروف )،کاربران زیادی در ایران دارد.این سیستم‌عامل به طور پیش‌فرض با استفاده از iMessage، پیام‌های رمزگذاری شده را ارائه می‌دهد.
    OpenstreetMap به جای گوگل مپ

    OpenStreetMap یک سرویس رایگان است که می‌توانید از آدرس https://www.openstreetmap.org به آن دسترسی داشته باشید.
    سافاری و فایر فاکس به جای گوگل کروم

    سافاری اولین مرورگر بزرگی بود که به‌عنوان یک گزینه جستجوی خصوصی با DuckDuckGo، ساخته شد اما متاسفانه به صورت انحصاری متعلق به شرکت اپل بوده و برای استفاده از آن، نیاز به دستگاهی از این مجموعه خواهید داشت.مرورگر سازگارتر با دستگاه‌های دیگر موزیلا فایرفاکس است، یک مرورگر متن باز.همچنین مرورگرهای زیادی وجود دارند که در آن‌ها از DuckDuckGo استفاده شده، مانند Vivaldi که برای کاربران بسیار مناسب است.
    Zoom به جای Google hangouts

    Zoom یک جایگزین چت ویدئویی قوی است که نیاز به نصب نرم‌افزار دارد . سایت appear.in نیز یکی دیگر از جایگزین‌ها بوده و نیازی به‌حساب کاربری ندارد. کافیست به سایت مراجعه کرده و یکی از اتاق‌های گفتگو را باز کنید.
    منبع : فیت نت

مجوز های ارسال و ویرایش