ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: استارتاپ های موفق در زمینه دیجیتال مارکتینگ

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/05/23, 22:40
    SARA
    ۱۰. Picreel

    آیا خریدران خود را با افزایش قیمت بی‌ارزش از دست داده‌‌اید؟
    Picreel به شما این امکان را می‌دهد بازدید‌کننده‌های سرگردان را بازیابی کنید و آنها را به خریدارانی با پرداخت واقعی تبدیل کنید. با پیکریل، شما می توانید یک جایگاه یا قالب ایجاد کنید و هر زمان کاربران در حال ترک وب سایت شما هستند یک تبلیغات پاپ آپ سفارشی شده با هدفمندی بالا نشان دهد.
    همچنین می‌توانید به جای فکر کردن به اینکه چرا خریداران بالقوه سایت شما را ترک می کنند یک نظرسنجی برای درخواست بازخورد سایت طراحی کنید. به این ترتیب، شما می توانید بفهمید آنها به دنبال چه چیزهایی هستند و شما چه خدمتی می‌توانید به آن ها ارائه دهید.
  • 2018/05/23, 22:40
    SARA
    ۹. Socedo

    برای بسیاری از بازاریابان محتوا، ایجاد یک وایت‌پیپر یا اطلاعات عمومی آسان‌ترین بخش است. یافتن مخاطبان مخصوص برای خواندن محتوای تولید شده، توسعه و جلب توجه به آن یک چالش واقعی است. Socedo ایجاد لید برای شما را اتوماتیک می کند و تنها با یک کلیک شروع به مشغول کردن اعضایش می کند. این روند به شما کمک می کند مطابق محتواهای معمولی که تنظیم کرده اید تاثیر بیشتر و خریدار احتمالی پیدا کنید. از آنجا، شما حتی می‌توانید آنها را با ایجاد یک سری تعهدات از پیش تعریف شده واجد شرایط کنید.
  • 2018/05/23, 22:39
    SARA
    ۸. Newscred

    Newscred برندها را با تغییر اهداف بازاریابی به ناشر تبدیل می کند. ویراستار از خلق برندها فراتر می رود- روی محتوا متمرکز می شود و مقالات و تصاویر را سازماندهی می‌کند. هر قسمت از محتوا مستلزم همفکری معمول محتوایی، گسترش شرح و توصیف محتوا و انتخاب دقیق نویسنده است.
  • 2018/05/23, 22:39
    SARA
    ۷. Kahuna

    یکی از معدود استارتاپ‌های بازاریابی متمرکز بر موبایل، Kahuna است که به مشتریانش برای درک بهتر خریدارانشان از طریق ارتباطات اختصاصی کمک می‌کند این روش منجر به تعامل قوی‌تر و بازده بیشتر از طریق ابزار اتوماسیون موبایل مارکتینگ و گزارش دادن می‌شود. کاربران کاهونا می‌توانند بخش مشتریان هدفمند را توسعه دهند، بلادرنگ کار را تکمیل کنند، بخش‌ها را پویا و چرخه دوره کمپین‌ها را اتوماتیک کنند.
  • 2018/05/23, 22:39
    SARA
    ۶. Influence & Co

    Influence&Co. با برندهایی کار می کند که شامل ۵۰۰شرکت بزرگ آمریکایی از نظر درآمدزایی می‌باشد، این استارتاپ از ابزارهایی در حوزه موقعیت تاثیرگذارتر تا استراتژی بازاریابی محتوا دسته‌بندی می شود استفاده می‌کند. بر خلاف بسیاری از استارتاپ‌ها یی که برای جلب توجه عموم سر‌و‌صدا به راه می اندازند،Influencer فقط به آموزش عملی و ایجاد رابطه شخصی می پردازد.
  • 2018/05/23, 22:39
    SARA
    ۵. Scribble Live

    Scribble Live به نقاط ضعف هر بازاریاب محتوا می‌پردازد و برای دگرگونی تاثیر و بهره وری بازاریاب‌ها کار می‌کند. فلسفه Scribble Live متکی بر این مفهوم است که مارکتینگ‌های دیجیتال و غیر‌دیجیتال معمولا نتایج با کیفیتی تحویل نمی‌دهد. در عوض Scribble Live از دانش داده‌ها و محتوا برای کشف روش دقیق تحویل بازده‌های تجاری که شما می‌خواهید استفاده می‌کند.
  • 2018/05/23, 22:38
    SARA
    ۴. Influitive

    یافتن طرفدارانی برای پشتیبانی از کمپین‌های شما در بازاریابی B2B کار پیچیده‌ای است. Influitive کار را از حالت نوآموز بودن در می‌آورد و از طریق مشتریان وفادار مشتریان جدید را شناسایی می‌کند. این نرم‌افزار بازاریابی مشارکتی را می‌توان برای شرکت دادن طرفداران وفادار به منظور اولویت دادن به مشتریان جدید و انعقاد معاملات به کار گرفت.
    با تکیه بر مفهوم بازاریابی مشارکتی، Influitive می داند تحریک مشتریان راضی شرکت شما در سراسر دنیا یکی از موثرترین روش‌ها برای پیش بردن کسب و کار شما به سمت موفقیت است.
  • 2018/05/23, 22:38
    SARA
    ۳. Accomplice

    صرف زمان برای ساخت و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی در فیسبوک، توییتر و ادوُردز را بسیار کم کنید.Accomplice ویاکوم و آی ام جی را به عنوان برخی از مشتریان راضی خود به حساب می آورد، که کمپین‌های آنها را اتوماتیک می‌کند و بازده تبلیغات را افزایش می دهد. وعده ی اکامپلیس بازدهی موثر در تبلیغات را بین ۵ تا ۲۵ برابر و در ۱۰ دقیقه یا کمتراست.
  • 2018/05/23, 22:38
    SARA
    ۲. Contently

    Contently شبکه ای از بازاریاب‌های محتوایی با استعداد را گرد هم می‌آورد. خدمات مارکتینگ اختصاصی ارائه می دهد و تکنولوژی را برای مدیریت محتوای یکپارچه به کار می‌گیرد و تمام این کارها در یک محل واحد انجام می‌دهد. با شبکه ای از نویسندگان آزاد در ۶۰ کشور، گوگل و امریکن اکسپرس اپن را به عنوان مشتریان Contently به حساب می‌آیند.
    در کل، کانتنتلی پایگاهی متشکل از ۵۵۰۰۰ روزنامه نگار، فیلمبردار، محقق و دیگر طرفداران بازاریابی را برای پوشش بخشی از ابعاد بازاریابی محتوا مدیریت می‌کند.
  • 2018/05/23, 22:37
    SARA

    استارتاپ های موفق در زمینه دیجیتال مارکتینگ

    ۱. QUUU

    اینکه چگونه در شبکه های اجتماعی موفق باشید به شما کمک می‌کند تا کاربر علاقه‌مند را پیدا کنید و آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید. این حوزه‌ای پیچیده و جدید از بازاریابی محتوا است. کیو یو یو یو بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را در مسیر جدیدی هدایت کرده است. خوشبختانه، هیچ گونه نرم افزاری برای اتوماتیک کردن روند جستجوی کلمات کلیدی و دزدی از توییتر وجود ندارد. در عوض، نیروی انسانی واقعی، یا “کارمندان QUUU”در پشت پرده، با دقت، محتوایی را که شما به دنبال آن هستید انتخاب می‌کنند تا مخاطبان مخصوص شما را جذب کنند.


    منبع : www.entrepreneur.com




    https://ipt24.com/blog/%d8%a7%d8%b3%...1%da%a9%d8%aa/

مجوز های ارسال و ویرایش