ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: طراحی سایت - لیست شرکت های طراح سایت ایران

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/09/10, 14:43
    20sitedesign
    خیلی ها آرزوی سفر به اروپا، این قـاره سبـز و جذاب را دارنـد. با اخذ ویزای شینگن خیلی راحت می توانید بین کشورهای مختلف این قاره سفر کنید و از آثار تاریخی، خیابان ها، فروشگاه ها و رستوران ها و کافه های آن لذت ببرید.
    سفر به پاریس و دیدن برج ایفل، کاخ ورسای و موزه لوور یا سفر به هلند با کانال های آبی زیبـا و گـالـری های فراوانش می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. از آلمان، سوئد و دانمارک و نروژ هم که هرچه بگوییم کم گفتیم. اما شما با ویزای توریستی شینگن می توانید علاوه بر این کشورها، به ه«ر ۲۶ کشور دیگه ای که می خواهید سفر کنید. در ادامه همراه ما باشید تـا درباره ی ایـنـکه چطوری ویزای توریستی شینگن
    بگیریم صحبت کنیم!​

    خیلی ها آرزوی سفر به اروپا، این قـاره سبـز و جذاب را دارنـد. اگـر ویزای توریستی شینگن داشته باشیـد خیلی راحت می توانید بین کشورهای مختلف این قاره سفر کنید و از آثار تاریخی، خیابان ها، فروشگاه ها و رستوران ها و کافه های آن لذت ببرید.
    سفر به پاریس و دیدن برج ایفل، کاخ ورسای و موزه لوور یا سفر به هلند با کانال های آبی زیبـا و گـالـری های فراوانش می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. از آلمان، سوئد و دانمارک و نروژ هم که هرچه بگوییم کم گفتیم. اما شما با ویزای توریستی شینگن می توانید علاوه بر این کشورها، به ه«ر ۲۶ کشور دیگه ای که می خواهید سفر کنید. در ادامه همراه ما باشید تـا درباره ی ایـنـکه چطوری ویزای توریستی شینگن
    بگیریم صحبت کنیم!​
  • 2018/09/10, 12:18
    20sitedesign
    خرابی های باتری ماشین ناشی از مالکیت خودرو هست وهمیشه در موارد ناخوشایند اتفاق می افتد مانند زمانیکه عجله به محل کار بعدی ویا هنگام برداشت بچه ها بعد از کار.در حالیکه جایگزینی باتری اجتناب ناپذیر است وباید هر ۳ تا ۵ سال انجام شود ،خرابی های مداوم ممکن است به این معنا باشد که سیستم الکتریکی وسیله نقلیه شما مشکل دارد یا اینکه باتری برای نیاز شما مناسب نیست .

    با این حال ، انواع مختلفی از باتری های خودرو دربازار باعث می شود یک کاردشوار را انتخاب کنید زیرا همه باتری ها برابر نیستند .
    بنابراین قبل ازاینکه آستین خود را بالابیاورید وباتری خودرا جایگزین کنید ، در این قسمت راهنمایی هست که به شما درتصمیم گیری در مورد وسایل نقیله شما کمک
    می کند.
  • 2018/09/02, 14:03
    20sitedesign
    [COLOR=#000000 !important]طراحی سایت ارزان[/COLOR]


    معمولا تجارت های کوچک که هزینه اولیه زیادی برای طراحی سایت خود اختصاص نمی دهند، به دنبال طراحی سایت ارزان می باشند. اما باید در نظر داشته باشیم که وب سایت یک شرکت ویترین اولیه آن می باشد که هر چه قوی تر و جذاب تر باشد، مشتریان بیشتری را جذب خواهد نمود.
    در واقع کنار گذاشتن بودجه جهت طراحی سایت شرکتی به عنوان سرمایه گذاری اولیه جهت ارائه محصولات، فروش و خدمات محسوب می گردد.
  • 2018/08/14, 10:20
    20sitedesign
    دکوراسیون چوبی با طراحی مدرن و نورپردازی حرفه ای
    امروزه استفاده از دکوراسیون چوبی بسیار گسترده است و تقریبا بیشتر خانه هایی که رنگ و بوی مدرن دارند از پوب های طبیعی و مصنوعی برای تزیین و تکمیل دکوراسیون داخلی استفاده می کنند. گرمایی که با این دیوار ، سقف و کف پوش ها به فضای داخلی منتقل می شود میل استفاده از چوب را هر روز بیشتر می کند. برخلاف گذشته که چوب بیشتر در دکوراسیون کلاسیک و سنتی بکار می رفت، امروزه چوب با سبک مینیمالیستی و مدرن طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و بیشتر افراد در آپارتمان های مدرن خود ترجیح می دهند بجای استفاده از کاشی و سرامیک یا حتی پی وی سی، از چوب در قسمت های مختلف خانه خود استفاده کنند. استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی منزل تاریخ بسیار طول و درازی دارد. کفپوش و دیوارپوش های چوبی حتی در زمان ها بسیار دور نیز به طور وسیعی در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گرفتند. چوب در زمان قدیم ابتدا برای پوشاندن ناهمواری های کف و دیوارهای خانه استفاده می شد تا اینکه معماری فرانسوی چوب را به یکی از بهترین و شیک ترین عناصر در دکوراسیون داخلی تبدیل کرد پس از آن نیز محبوبیت چوب افزایش یافت تا جایی که در عصر ویکتوریایی بریتانیا نیز جزء عناصر لوکس بحساب می آمد.مدل های مدرن پنل های چوبی سطحی کاملا صاف، لطیف و بدون هیچگونه کنده کاری دارند و عموما به صورت افقی و موازی در کف و دیوارهای خانه نصب می شوند. پنل های چوبی مدرن به خصوص در رنگ های روشن، عمق و گرمای بسیار زیادی به دکوراسیون داخلی می دهند طوریکه چشم ها از خیره شدن به آنها لذت می برند.


  • 2018/08/14, 09:56
    20sitedesign
    جهت خرید ویپ به فروشگاه اینترنتی آسیا ویپ مراجعه کنید.
    s-priv kit. یه شاهکار تمام عیار از smok که ظاهر متفاوتی با بقیه مدل های این شرکت بزرگ داره .این مدل یه اتومایزر tfv8 big baby light edition tank که حتی نیاز به معرفی نداره و یه قدرت مند به حساب میاد و تازه سطح شیشه ی تانک دستگاه ویپتون رو با نور زیبا تر میکنه . سیگار الکترونیکیStarter Kit SMOK S-PRIV 225W یک طراحی ویژه و خاص با طرح جمجمه مناسب افراد با سلیقه های خاص میباشد ! صفحه نمایش OLED به شکل کلاه دارای UI با وضوح بالا و با تنظیمات رنگی است که 12 رنگ LED چراغ سرخ جمجمه - کاملا قابل تنظیم دارد داده های عملیاتی ویپ شما را به شیوه ای سازمان یافته نمایش میدهد.
  • 2018/08/14, 09:24
    20sitedesign
    بازرگانى مگاكو مفتخر است با نمايندگى پمپ وكيوم متحد تبريز كه با يكسال گارانتى و ١٠سال خدمات پس از فروش ارائه مى نمايد،در زمينه هاى مختلف با صنايع مختلف همكارى داشته و همراه صنعتگران و توليد كنندگان باشد.
    شرکت صنعتی و تولیدی متحد با بیش از 30 سال سابقه، بزرگ ترین تولیدکنندۀ پمپ های وکیوم دورانی رینگ مایع با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و پمپ های سانتریفوژ و بلوئرهای هوا با قدرت دمندگی بالا در ایران می باشد.

    با توجه به نیاز روزافزون صنایع مختلف به پمپ وکیوم ، این شرکت، تولید و عرضۀ این نوع پمپ ها را با هدف جلب رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر روندهای ارائه محصول، افزایش کیفیت و نیز تنوع خدمات قابل ارائه به مشتریان ارجمند در دستورکارخود قرار داده است.

    امیدواریم با عرضۀ محصولات و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری بتوانیم آسایش و اطمینان خاطر شما عزیزان را بیش از پیش تأمین نماییم.
    پمپ هاى وكيوم رينگ مايع (آب در گردش)متحد از ظرفيت 25 متر مكعب بر ساعت تا 1000 متر مكعب بر ساعت مى باشد و در صورت نياز و سفارش با متريال استيل نيز قابل ارائه به مصرف كنندگان محترم مى باشد.
    پمپ هاى 25-60-100-200 متر مكعب به صورت كوپل مستقيم ارائه شده و 300-500-750-1000 متر مكعب به صورت شاسى و كوپله ارائه مى شوند.
    جهت اطلاع از هر گونه مشخصات فنى پمپ ها به كاتالوگ ها مراجعه فرموده و يا با كارشناسان مگاكو تماس حاصل فرماييد.
    همچنين شركت صنعتى توليدى متحد محصولات ديگرى از جمله ونتيلاتور(دم)و پمپ هاى سانتريفيوژ را نيز در سبد كالاهاى توليدى خود جاى داده است .
  • 2018/08/14, 09:04
    20sitedesign
    صندلی ماساژ ای ریلکس مدل 101 از حرفه ای ترین مدلهای ماساژور موجود در دنیا می باشد که از سال 2018 وارد ایران هم شده است. هم دارای ظاهری بسیار شیک با طراحی مدرن روز دنیا هم دارای ماساژ کامل برای تمام قسمتهای بدن می باشد و نیز دارای طراحی مدرن و بسیار زیبا و روکش چرم بسیار مرغوب دارای رنگ بندی متنوع مطابق با تمام سلیقه ها می باشد، طول ماساژ در این مدل مبل ماساژ از پشت سر تا زیر نشیمنگاه و به صورت L شکل می باشد و مکانیزم ماساژ سه بعدی را نیز دارد، در دستگاه اسپیکرهایی نیز طراحی و نصب شده تا حین ماساژ می توانید از لذت بخشی موزیک با کیفیت مناسب نیز بهره مند شوید. صندلی ماساژفول دارای طراحی بسیار زیبا.
  • 2018/08/14, 08:31
    20sitedesign
  • 2018/08/14, 08:30
    20sitedesign
    مزایا طراحی سایت شرکتی

    وب سایت فروشگاهی به عنوان یک ابزار امروزی جهت افزایش اعتبار کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. وب سایت فروشگاهی در واقع مشتری های بالغوه را جذب کرده و به آن ها را به سمت شرکت شما سوق می دهد.
    سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی

    در مقایسه با هزینه تبلیغات دیگر مانند: تلویزیون، بیلبورد و... هزینه طراحی سایت شرکتی در دراز مدت بسیار به صرفه تر خواهد بود. بنابراین هزینه وب سایت شرکتی به عنوان ابزاری قوی جهت تبلیغ همیشگی و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • 2018/08/13, 15:15
    20sitedesign
این موضوع پیش از این 10 پاسخ داده شده . کلیک کنید جهت مشاهده کامل موضوع .

مجوز های ارسال و ویرایش