ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ ایزی پز - لذت آشپزی آسان در منزل

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/05, 22:57
    SARA

    معرفی استارتاپ ایزی پز - لذت آشپزی آسان در منزل



    “ایزی‌پز با تمرکز و هدف تغذیه سالم و خوراک خانگی در بین خانواده ها می تواند هر چیزی که برای یک آشپزی ساده و سالم و سریع لازم است را برای مشتری ارسال می کند از دستورپخت‌ غذاها مرحله‌به‌مرحله عکس می گیرد و در بین دستور پخت تهیه غذاها قرار می دهد (فعلاً این سرویس فقط در شهر تهران فعال است). منوی غذاها هر هفته تغییر می‌کند بنابراین مشتری می تواند هر هفته یک غذای جدید با مواد تازه فصلی را دریافت کند سفارش دهد و غذای مورد نظر را بپزد. ما با خرید مواد اولیه برای شما کمک می کنیم تا در وقتتان صرفه جویی شود و غذاهایی جدید، با مواد تازه، قیمت مناسب‌تر از فروشگاه‌ها و بدون دورریز بپزید!
    اسم این سرویس ایزی پز است چون با داشتن دستور پخت و مواد اولیه، پختن غذاها را برای همه بسیار ساده می کند ”






    1- با ایزی‌پز دیگر مشکل «شام چی بخوریم؟» را ندارید

    ایزی‌پز با دریافت ذائقه، رژیم غذایی و حساسیت‌های غذایی شما برای دو تا سه شب در هفته مواد اولیه غذایی که دوست داشته باشید را می‌فرستد و آن غذا را دیگر تکرار نمی‌کند مگر اینکه از آن غذا خیلی استقبال شود. پس برای دو سه شب در هفته دردسر چی بپزم رو ندارید چون ما برای شما برنامه‌ریزی کرده‌ایم.





    2- با ایزی‌پز غذایی بامهارت یک سرآشپز می‌پزید حتی اگر تابه‌حال فقط نیمرو پخته باشید

    دستورپخت‌های سرآشپزهای ما ساده، دارای شش مرحله به همراه عکس و توضیحات کاملی است تا هرکسی با هر میزان آشپزی که بلد است غذایی با طعم رستورانی بپزد. ما می‌خواهیم افرای که دوست دارند یک غذایی بپزند اما گاز در خانه آن‌ها کم‌مصرف مانده را با غذاهای وسوسه‌انگیز و دستورپخت‌های ساده به شوق آوریم بخصوص خانم‌های تازه ازدواج‌کرده و آقایان مجرد خسته از غذاهای بیرون.



    3- با ایزی‌پز به خودتان بیشتر اهمیت بدهید و سالم بمانید

    وقتی غذاهای رستورانی یا نیمه آماده را می‌خوریم همیشه به این موضوع فکر می‌کنیم از چه موادی استفاده کرده‌اند سالم و باکیفیت بوده است یا نه؟ ایزی‌پز همه مواد رو تازه با بهترین کیفیت برای شما می‌فرستد و دیگر نیاز به آب‌کردن یخ گوشت فریزر و پیدا کردن سبزی تازه ندارید در ضمن با کنترل نمک و روغن موقع پخت از اینکه غذایی سالم و جدید به خانواده می‌دهید رضایت خاطرخواهید یافت





    4- با ایزی‌پز ماجراجوی طعم‌ها و غذاهای جدیدی شوید که در رستوران‌ها هم پیدا نمی‌شود

    گروه سرآشپزهای ما هر هفته تعدادی دستورپخت جدید برای شما تهیه می‌کنند که در آن‌ها مواد اولیه فصلی که افراد کمتر با آن آشنایی دارند مانند مارچوبه و کیل و... هست و اکثراً غذاهای ملل هستند که بامهارت سرآشپزهای ما با ذائقه شما هماهنگ شده‌اند.در طول یک سال خوردن حدود صد نوع غذای جدید با مواد اولیه خاص برای ماجراجویان طعم و غذای جدید بسیار هیجان‌‌انگیز خواهد بود.



    5- با ایزی‌پز بجای خرید پردردسر روزانه ورزش و استراحت کنید

    هرچند خرید هیجان‌انگیز است بخصوص برای خانم‌ها، اما در مورد مواد غذایی روزانه وقتی بعد از یک روز پرمشغله به خانه برمی‌گردید بسیار پردردسر است. ایزی‌پز به‌جای شما مواد اولیه غذای شما رو دست‌چین می‌کند و درب منزل تحویل می‌دهد و شما بجای خرید برای شام می‌توانید استراحت و ورزش کنید و تلویزیون ببینید





    6- با ایزی‌پز به جیب خود خدمت کنید

    ایزی‌پز همه مواد را اندازه‌گیری شده برای شما می‌فرستد پس از انبارش و دورریز مواد خبری نیست و دیگر مواد اضافه در خانه نمی‌مانند تا از تازگی بی افتند و دور ریخته شوند. در ضمن رفتن به فروشگاه و درخواست اندازه‌های 200 گرم گوشت فیله،2 عدد مارچوبه و فقط یک عدد جوز هندی تقریباً غیرممکن است و همیشه مجبور هستید یک مقدار بیشتر بخرید و حالا برای اضافه آن فکری بکنید؛ اما ایزی‌پز فقط به‌اندازه‌ای که برای غذا نیاز دارید مواد رو می‌فرستد و هزینه‌اش را حساب می‌کند در ضمن ایزی‌پز از تولیدکننده‌ها مواد اولیه را می‌خرد و به دست شما می‌رساند پس مواد تازه‌تر و ارزان‌تر از زمانی است که شما از فروشگاه خرید کنید. و از همه این‌ها گذشته از هزینه رفت‌وآمد و خریدهای غیرضروری و پشیمان کننده بعد از رفتن به یک فروشگاه دیگر خبری نیست.





    7- با ایزی‌پز هفته‌ای دو سه شب باهم دیگر محیط خانه را صمیمی کنید

    بسته‌های شگفت‌انگیز غذا که درب منزل تحویل می‌گیرید ناخودآگاه همسر و بچه‌ها رو کنجکاوانه به آشپزخانه می‌آورد و چون مدت پخت کوتاه است افراد باهم سی تا چهل دقیقه غذایی می‌پزند و سر میز در مورد تجربه خود صحبت می‌کنند و این مدت لحظه‌های نایابی در زندگی امروز همه ماست. اعتقادداریم بوی غذا در منزل و انرژی عاشقانه‌ای که در هنگام پخت در غذا ذخیره می‌شود ارمغان لذتی است که باید آن را در خانه‌ها داشته باشیم و بچه‌ها با آن غریبه نشوند.









    بنیانگذار:



مجوز های ارسال و ویرایش