ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: استارتاپ نوبازار: خرید و فروش ویدیویی کالای نو و دست دوم

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/05/09, 16:42
    سمیکال

    استارتاپ نوبازار: خرید و فروش ویدیویی کالای نو و دست دوم

    فایل پیوست 76

    معرفی:


    نوبازار در تیر ماه 1396 با ایده ی اولیه فروش انحصاری کالاهای نو و ارسال سریع برای مشتریان با بیزینس مدل B2C استارت خورد اما بعد از گذشت چند ماه با تغییر مدل کسب و کار به بازار آنلاین واسط خرید و فروش کالا با افزودن بیزینس مدل C2C با حفظ ایده ی اولیه کار خودش رو بصورت جدی شروع کرد و سرانجام در بهار 1397 بصورت رسمی راه اندازی شد. نکته قابل توجه برای استارتاپ نوبازار استقبال و بازخورد خوبی بود که در بازه یک ماه کسب کرد و یکی از اهداف اصلی این پروژه گسترش بازار خرید و فروش کالا و همچنین توسعه این بستر مطابق با خواسته های کاربران و تکنولوژی های روز دنیا بصورت مداوم می باشد، نوبازار اعتقاد داره یک استارتاپ از بدو تولد تا بلوغ می بایست روی توسعه کاربری خودش فعالیت کنه و مانند سایر استارتاپ های مشابه در یک فرمت قدیمی و تکراری باقی نمونه.

    یک ویدیو بهتر از هزار عکس!

    یکی از ویژگی های نوبازار استفاده از بستر ویدیویی برای تبلیغات و خرید و فروش اجناس هست، شاید بتوان گفت در سال 2018 استفاده از تصاویر برای هر نوع خرید یا فروش منسوخ شده و باید کاربران رو برای استفاده از ویدیو برای فروش محصولات یا اجناس شون و همچنین خریداران رو برای یک تصمیم بهتر برای خرید آماده کرد. تصور کنید قصد فروش یک خودرو رو دارید، آیا ضبط یک ویدیو علاوه بر صرفه جویی در وقت به بهتر معرفی کردن و نشان دادن اون خودرو کمک نمیکنه؟ و در مقابل اگر خریدار باشید اطمینان بیشتری در خرید حاصل میکنه.

    نوبازار با بررسی نیاز و کشش بازار و همچنین سیستم های فعلی مشابه با چندین ویژگی جدید و منحصر به فرد پا در دنیای وب فارسی گذاشته که در ادامه به معرفی اونها می پردازیم.

    1. درج آگهی ویدیویی: کاربران در کنار درج تصویر میتونن از کالا یا محصول خودشون 15 ثانیه ویدیو تهیه کنن و به اشتراک بگذارن.

    2. درج آگهی بین المللی: با تفکیک کشورها، استان ها، شهرها، محله ها و همچنین مناطق تمامی فروشندگان و خریداران فارسی زبان به هم متصل شدند و همه میتونن در هر لحظه و هر کجا خرید و فروش رو انجام بدن.

    3. دسته بندی ها: وجود دسته بندی های متنوع و متفاوت، جزئی ترین گروه ها و زیر گروه ها با وجود هزاران برند و مدل کالا این امکان رو میده که خریداران به راحتی کالای مورد نظر خودشون رو بین هزاران آگهی پیدا کنن.

    4. تفکیک نو یا کارکرده: خریداران میتونن به راحتی کالاهای نو و کارکرده رو از هم تفکیک کنن.

    5. فروش اقساطی: نوبازار این امکان رو میده تا اجناسی که بصورت اقساطی و شرایطی هست بصورت تفکیک جداگانه در دسترس باشه.

    6. بازار مهربانی: این امکان برای کسانی هست که قصد حرکت خیرخواهانه دارن و قصد دارن اون کالا رو بصورت رایگان در اختیار فرد نیازمند قرار بدن.

    7. فروش معاوضه ای: با این ویژگی به راحتی می تونید کالاهایی که شرایط معاوضه دارند رو پیدا کنین یا بفروش برسونین.

    8. فروش سریع: این امکان ویژه فروشگاه هایی هست که می تونن کالای مورد نظر رو زیر 2 ساعت در شهر خودشون ارسال کنن. از طرف دیگه این گزینه می تونه برای کالاهایی همچون خودرو، ملک که شرایط تحویل فوری رو دارا هستن قابل استفاده هست.

    9. امتیاز/ نظر به فروشندگان: کاربرانی که با فروشنده کالادر ارتباط بوده و یا در حال حاضر خرید کردن می تونن به اون شخص یا فروشگاه امتیاز بدن و به سایر خریداران برای تصمیم خرید کمک کنن. همچنین امکان درج نظر برای تمامی آگهی ها میسر هست و خریداران میتونن نظرات و یا سوالات خودشون رو مطرح کنن.

    10. ذخیره جستجو: با این ویژگی می تونین تمامی جستجوهای خودتون رو ذخیره کنین و در وقت برای جستجوی مجدد صرفه جویی کنین.
    و...


    خلاصه:

    با نوبازار می تونین در سرتاسر جهان کالا، خودرو، ملک و سایر اجناس دست دوم و نو و یا محصولات فروشگاه خودتون رو با عکس و برای اولین بار با ویدیو برای فروش بگذارید و با ابزار تخصصی جستجو، کالای مورد نظر خودتون رو سریع تر پیدا کنین! نوبازار با دسته بندی های متنوع در تمامی شهرهای ایران و جهان به تمامی فارسی زبانان این امکان رو میده تا به راحتی اجناس نو و یا دست دوم خودشون رو بخرن یا بفروشن.

    تیم نوبازار:

    پروژه نوبازار محصولی از شرکت « راهکارهای وب سمیکال » می باشد.

    nobazaar.ir



مجوز های ارسال و ویرایش