ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/05, 22:38
    SARA

    معرفی استارتاپ ایوند - مدرن‌ترین ابزار ثبت‌نام آنلاین و مدیریت رویداد

    ایوند، سامانه فروش بلیت و ثبت نام آنلاین رویداد، سمینار، همایش و دوره های آموزشی
    وب سایت ایوند، اولین پایگاه برای آگاهی از رویدادها، همایش ها، سمینارها، ورکشاپ و کنفرانس های کشور است.هدف ایوند فراهم آوردن امکان دسترسی هرچه ‌بیش‌تر و ثبت نام راحت و آسان تر در رویداد هاست. برگزارکنندگان همایش و رویداد به راحتی می توانند رویداد خود را در ایوند ثبت نمایند و تمامی فعالیت های ثبت نام همایش را به ایوند بسپارند. در حال حاضر دوره های کارآفرینی، دوره های کسب و کار، دوره های مدیریتی، دوره های IT و تکنولوژی، دوره های مهندسی، رویدادهای علمی، رویدادهای گردشگری و رویداد های فرهنگی هنری در وب سایت ایوند تعریف شده اند.


    ابزاری مدرن برای برگزارکنندگان، مرجعی کامل برای شرکت‌کنندگان

    ایوند یک سامانه‌ی آنلاین برای تمام کسانی‌ست که در حوزه‌ی برگزاری رویداد فعالیت دارند یا می‌خواهند به راحتی رویدادهای مورد علاقه‌شان را پیدا کرده و در آن‌ها شرکت کنند.
    اگر با ما در این مورد موافق‌اید که برگزاری همایش می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند یا حتی کسب‌وکاری جداگانه باشد، می‌توانید ابزارهای ایوند برای برگزاری و بازاریابی رویداد را امتحان کنید.
    اطلاعات مربوط به همایش، سمینار، ورکشاپ، کارگاه آموزشی یا یک وبینار که برگزار می‌کنید را به راحتی در ایوند در معرض دید دیگران قرار دهید. درمورد مکان و سالن همایش، زمان‌بندی، مهمانانی که در رویداد به سخنرانی خواهند پرداخت و سایر اطلاعاتی که برای شرکت‌کنندگان مهم‌اند، محتوا تولید کنید و صفحه‌ی اختصاصی مربوط به رویدادتان را بسازید و اداره کنید.
    به چندین هزار برگزارکننده‌ی دیگر بپیوندید و یکی از رویدادهای موفق در حوزه‌های تکنولوژی، کارآفرینی، فرهنگی هنری، گردش‌گری، مدیریت، کسب‌وکار، علمی مهندسی، خیریه، مذهبی، پزشکی، مالی، توسعه فردی، تحصیلی، ورزشی، سرگرمی و علوم انسانی باشید.
    اگر برگزارکننده نیستید، با شرکت در رویدادهای مختلف می‌توانید شبکه‌ی ارتباطی‌تان را قوی‌تر کنید، یاد بگیرید، پیش‌رفت کنید و...
    لیست بزرگ و متنوع از رویدادهای موجود در ایوند، به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی به دنبال علایق‌تان بروید و در هر رویدادی که می‌خواهید ثبت نام کنید.
    چه برگزارکننده‌ی رویداد باشید و چه بخواهید در یکی از رویدادهای متنوعی شرکت کنید که از خدمات ایوند استفاده می‌کنند، شما عضوی از خانواده‌ی بزرگ ایوندی‌ها هستید و نظرتان برای ما مهم است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و انتقال نظرتان، با ما تماسبگیرید.



    بنیانگذاران:




    امیر حبیب‌زاده


    مدیرفنی و بنیان‌گذار









    حمیدرضا احمدی


    بنیانگذار







    آدرس: خیابان مرزداران، خیابان ابراهیمی، برج الوند، طبقه ۹ جنوبی، واحد ۹۰۶۰۲۱-۴۴۲۷۵۸۴۵


    [email protected]











مجوز های ارسال و ویرایش