ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: اشتباهات رایج در شروع کسب‎و‎کارهای جدید

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/05/03, 20:39
    SARA
    ۷.عدم بررسی و کنترل نحوه‌ی انجام کارها


    بارِ کارها و مسئولیت‌ها بر دوش صاحبان کسب‌و‌کارها، امکان بررسی روال کارها و موفقیت‌های بدست‌آمده را نمی‌دهد. جشن گرفتن موفقیت‌های هر چند کوچک به شما کمک می‌کند تا تیم قوی‌تری بسازید و به کارمندان خود انگیزه‌ی بیشتری بدهید. راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار کوچک کاری پر از چالش است و صاحبانِ کار باید دائما روش و سیستم‌هایی برای کنترل منظمِ شیوه‌ی انجام کارها داشته باشند.

    https://www.chetor.com/4109-%d8%a7%d...f%db%8c%d8%af/
  • 2018/05/03, 20:39
    SARA
    ۶. عدم بهبود مستمر در کارها


    بهبود مستمر در واقع چگونگی توسعه و پیشرفت محصولات و خدمات و تلاش برای بهبود روش و چگونگی انجام کارهاست. صاحبان کسب‌وکارها باید همیشه فرآیندهای داخلی توسعه‌ی محصولات و خدمات را بررسی کنند تا فرصت‌های جدیدی برای بهبود فرآیندها بیابند. در اینجا بدون در نظر گرفتن نوع خدمات یا محصولات، قصد ما بهبود نحوه‌ی تولید و ارائه‌ی آنها به مشتریان است.


    https://www.chetor.com/4109-%d8%a7%d...f%db%8c%d8%af/
  • 2018/05/03, 20:38
    SARA
    ۵. عدم پیش‌بینی تغییرات


    تغییرات سریع در بازارهای امروزی در همه‌ی صنایع، امری اجتناب‌ناپذیر است و این امری ضروریست که شما دائما روندهای جدید تکنولوژی و نیازهای جدید مشتریان را رصد کنید. همراه با پیگیری تغییرات، صاحبان کسب‌و‌کارها باید هم وظایف معمول خود را انجام دهند و هم خود را برای مواجهه با تغییرات آماده سازند.

    https://www.chetor.com/4109-%d8%a7%d...f%db%8c%d8%af/
  • 2018/05/03, 20:38
    SARA
    ۴. وابستگی به اعتبار شخصی


    وقتی یک کسب‌و‌کارِ جدید را شروع می‌کنید، راحت‌ترین کار این است که منابع مالی خود را از اعتبارات شخصی تامین کنید. ممکن است اوایل کسب‌و‌کار،‌ این کار ضروری به نظر برسد،‌ اما در ادامه،‌ مخصوصا اگر منابع مالی کسب‌و‌کارتان منحصرا به اعتبار شخصی شما وابسته باشد، می‌تواند سریعا به یک معضل تبدیل شود. استفاده از وام‌های شخصی یا کارت‌های اعتباری، نه‌تنها اعتباری برای کار کسب نمی‌کند بلکه باعث می‌شود در صورتی که با شکست مواجه شوید،‌ مسئولیت همه چیز بر عهده‌ی شما باشد.

    https://www.chetor.com/4109-%d8%a7%d...f%db%8c%d8%af/
  • 2018/05/03, 20:37
    SARA
    ۳. عدم پرداخت به موقع صورت‌حساب‌ها


    سوابق پرداختی شما عامل بسیار مهمی در ایجاد اعتبار برای کسب‌و‌کارتان است. وقتی کار شروع می‌شود، معمولا افراد در پرداخت‌ها دچار مشکل می‌شوند. بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارهای جدید،‌ بیش از توان‌شان کار را گسترش می‌دهند که منجر به دیرکرد در پرداخت‌ها می‌شود،این سریع‌ترین راه ممکن برای از بین رفتن اعتبار کسب‌و‌کار شماست. شما هرگز نباید اجازه دهید که در شروع کارتان در پرداخت‌ها دیرکردی به وجود بیاید. بهترین راه برای این کار تنظیم اتوماتیک پرداخت‌ها از حساب بانکی مربوط به کارتان است. با پرداخت اتوماتیک، صاحبان کسب‌و‌کارها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که تمام صورت‌حساب‌ها به موقع پرداخت شده و اعتبارشان حفظ خواهد شد. به این صورت شما با کمترین زحمت، مطلوب‌ترین شرایط را کسب نموده و اعتبار فوق‌العاده‌ای بدست خواهید


    https://www.chetor.com/4109-%d8%a7%d...f%db%8c%d8%af/
  • 2018/05/03, 20:37
    SARA
    ۲. نداشتن طرح و برنامه‌ی دقیق


    یک جمله‌ی قدیمی هست که می‌گوید: «اگر شما برنامه‌ای نداشته باشید، در واقع برای شکست،‌ برنامه‌ریزی کرده‌اید». داشتن استراتژی و برنامه برای رسیدن به اهداف، برای موفقیت هر سازمانی ضروری است. هر سازمانی بزرگ یا کوچک،‌ به طرح و برنامه‌ریزی نیاز دارد. قبل از شروع کارتان حتما در این مورد بررسی‌های لازم را انجام دهید تا اطمینان یابید که کسب‌وکار شما طبق برنامه و صحیح به پیش می‌رود.

    https://www.chetor.com/4109-%d8%a7%d...f%db%8c%d8%af/
  • 2018/05/03, 20:35
    SARA
    ۱. اهداف غیر واضح و مبهم


    هر سازمانی باید بداند دقیقا به چه دلیل بوجود آمده و به چه چیزی می‌خواهد برسد. صاحبان کسب‌و‌کارها باید در ابتدای کار،‌ مأموریت و چشم‌انداز کاری را تعیین کنند. فرقی ندارد که نوع کارِ شما چه باشد، هر نوع کسب‌و‌کاری باید دلیل و ماهیتِ وجودی داشته باشد که پایه و اساس تصمیم‌گیری‌های آینده خواهد بود.

    https://www.chetor.com/4109-%d8%a7%d...f%db%8c%d8%af/
  • 2018/05/03, 20:35
    SARA

    اشتباهات رایج در شروع کسب‎و‎کارهای جدید

    شروع یک کسب‌و‌کار جدید با موارد ناشناخته‌‌ی زیادی همراه است و بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارهای جدید در ماه‌های اول کارشان از اشتباهات خود درس می‌آموزند. وقتی کسب‌و‌کارها دارای اعتبار می‌شوند، انجام دادن کار صحیح می‌تواند در پول و زمان شما به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی کند. اما وقتی که صاحبان کسب‌و‌کارهای جدید کار خود را شروع می‌کنند وارد محدوده‌ی جدید و ناشناخته‌ای می‌شوند و مخصوصا در اوایل کار قادر به تشخیص اشتباهات نیستند. ما در اینجا چند اشتباه متداول صاحبان کسب‌و‌کارهای جدید را بیان می‌کنیم تا شما در شروع کارتان به دردسر نیافتید.

    برگرفته از: entrepreneur aabacosmallbusiness

    https://www.chetor.com/4109-%d8%a7%d...f%db%8c%d8%af/

مجوز های ارسال و ویرایش