ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: کارگاه تخصصی بازاریابی محتوا

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/05/03, 11:40
    Arshia
    توضیحات بیشتر

    کارگاه مدیریت بازاریابی محتوا
    محورها و موضوعات کارگاه در این کارگاه چرخه مدیریت بازاریابی محتوا از برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی و تخصیص منابع تا کنترل به شکل کاربردی مطرح میگردد. شرکت کنندگان ضمن آشنایی با ابزارها و روشهای عملیاتی تدوین و پیاده سازی این چرخه، میتوانند متناسب با Case Study مطرح شده در بخشهای مختلف کارگاه به طرح مسئله و موضوعات مد نظر خود در چارچوب راهبردها و راهنمایی های مربی بپردازند. در طول کارگاه ابزارهای کاربردی هر بخش بین شرکت کنندگان توزیع و مشکلات آنها حین ثبت و بررسی Case Study های خود برر سی می گردد. همچنین فراخور هر بخش نمونه هایی برای ارزیابی و کشف نقاط قوت و ضعف به شرکت کنندگان ارائه میگردد.
    این چرخه پاسخ سؤالات زیر را دربردارد: - استراتژی بازاریابی محتوا به طور کل چه بخشهایی دارد و چگونه تدوین میشود؟
    - R&D و بهینه کاوی محتوا در طول چرخه مدیریت محتوا چه نقشی را ایفا مینماید؟
    - نکات حائز اهمیت در فرآیند پیاده سازی استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟
    - چگونه میتوان تعادل بین الزامات برند و استانداردسازی محتوا را با خلاقیت و نوآوری در محتوا ایجاد نمود؟
    - شاخص های ارزیابی اثربخشی عملکرد استراتژی بازاریابی محتوا چیست؟
    مخاطبان دوره : بازاریابی محتوا روش برقراری ارتباط اثربخش با مخاطبان سازمانها و شرکتها در صنایع مختلف میباشد. این دوره متناسب با شرکتها و کسبوکارهای آنلاینی است که به دنبال توسعه بازار و بهبود شبکه ارتباط با مشتری خود هستند. - مدیران بازاریابی محتوا
    - مدیران بازاریابی دیجیتال
    - مدیران برند و برندسازی
    - تولیدکنندگان محتوا
    - علاقهمندان و پژوهشگران حوزه محتوا
    - فعالان کسبوکارهای نوپا و استارتآپها


    چرخه مدیریت بازاریابی محتوا:





    شناسایی انتظارات

    • چشم‌انداز
    • شخصیت و رفتار برند
    • بایدها و نبایدهای محتوا

    تحقیق و بررسی

    • تحلیل رفتار رقبا
    • پرسونای مخاطب
    • بررسی مستمر صنعت محتوا

    هدف‌گذاری محتوا

    • تدوین سلسله مراتب اهداف
    • برنامه عملیاتی
    • تقویم محتوا


    انواع محتوا

    • استانداردهای تولید انواع محتوا
    • مزایا و معایب قالب‌های محتوایی

    استانداردسازی تولید

    • انتخاب ذینفعان
    • Brainstorming
    • مراحل خرید مشتری
    • متاداده‌ها

    انتشار محتوا

    • انتخاب کانال‌های انتشار
    • پشتیبان‌ها و مسئولیت‌ها
    • کنترل رفتار مخاطب حین اجرای استراتژی



    ارزیابی شاخص‌های کمّی محتوا
    • شاخص‌های مالی مانند ROI
    • آمارهای موجود در کانال‌های انتشار
    • هزینه تولید و دارایی

    ارزیابی شاخص‌های کیفی محتوا

    • آهنگ و پیام محتوا
    • شاخص R-O-T و توسعه محتوا
    • شکاف محتوا

    ارزیابی KPI افراد درگیر در فرآیند

    • نتایج عملکردی افراد
    • مسئولیت‌ها و حمایت‌ها


    مدیریت بازاریابی محتوا
    سرفصل‌های اصلی دستاوردها
    تدوین استراتژی و نقشه راه محتوا - در پایان این فاز افراد با روش تدوین استراتژی محتوا آشنا می‌شوند.
    - برای تدوین آن هویت برند، بهینه‌کاوی و پرسونای مخاطب را لحاظ می‌کنند.
    - با نمونه‌های موفق استراتژی‌های بازاریابی محتوا و نتایج آن در سطح دنیا آشنا می‌شوند.
    - سلسله مراتب اهداف محتوایی خود را تدوین می‌نمایند.
    - با کارکردها و روش استفاده از تقویم محتوایی آشنا می‌گردند.
    اجرای استراتژی و تولید محتوا - در پایان این فاز افراد با انواع محتوا و روش‌های بهینه انتخاب آن آشنا می‌شوند.
    - فرآیند انتخاب و استانداردهای هر قالب محتوایی را درک خواهند کرد.
    - کاربرد بهینه متاداده‌ها را در عمل خواهند آموخت.
    - برنامه پشتیبانی و مسئولیت‌های افراد در فرآیند مدیریت بازاریابی محتوا را تدوین می‌کنند.
    - رفتار مخاطب را حین اجرای استراتژی تحلیل می‌نمایند.
    ارزیابی و بهبود مستمر - در پایان این فاز افراد با شاخص‌های کمّی ارزیابی محتوا آشنا می‌شوند.
    - روش‌های محاسبه شاخص‌های کیفی را می‌آموزند.
    - هزینه تولید محتوا را با رویکرد دارایی‌محور تحلیل می‌نمایند.
    - نقشه پیام محتوایی خود را ترسیم و مدیریت می‌کنند.
    - با استفاده از شاخص‌هایی مانند R-O-T به بهبود و توسعه محتوای خود می‌پردازند.
    - شکاف‌های محتوایی را شناسایی می‌کنند.
    - بر اساس KPIهای افراد به ارزیابی عملکرد آنها در فرآیند مدیریت بازاریابی محتوا می‌پردازند.



    مدرسین دوره : مهندس ابراهیم هاشمی مدیرعامل فرامحتوا آژانس تخصصی بازاریابی محتوا دکتر شیرین مزرعه پژوهشگر مدیریت کسب وکار و استراتژی محتوا مهندس حمیدرضا خراسانی تحلیلگر هویت محتوا و بازاریابی درونگرا
    تاریخ برگزاری کارگاه : روز جمعه مورخ 1 اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 17
    هزینه کارگاه: 289.000 تومان
    به همراه پذیرائی ناهار و میان وعده
    مکان برگزاری: عباس آباد خیابان پاکستان کوچه دوم پلاک 20 دانشگاه جامع علمی کاربردی طبقه همکف سالن همایش
    نمونه گواهینامه دوره:

  • 2018/05/03, 11:40
    Arshia

    کارگاه تخصصی بازاریابی محتوا

    شروع رویداد

    جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶ ۰۹:۰۰
    پایان رویداد
    جمعه ۱ اردیبهشت ۹۶ ۱۷:۰۰

    مکان رویدادتهران
    موضوع رویدادکسب و کار / مارکتینگ






    https://evand.com/events/%DA%A9%D8%A...AA%D9%88%D8%A7

مجوز های ارسال و ویرایش