ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/27, 15:03
    SARA

    ۵ نکته‌ای که باعث افزایش فالوئرهای شما در شبکه‌های اجتماعی می‌شود

    امروزه خیلی از استارتاپ‌ها در سراسر دنیا از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات و برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می‌کنند. بالا رفتن تعداد فالوئرها و پیروز شدن در این رقابت، اولین هدف هر مدیری است که به هر دلیلی به شبکه‌های اجتماعی روی آورده است. در ادامه رازهایی را برای شما می‌گویم که به‌وسیله‌ی آنها در یک ماه فالوئرهای لینکدین خودم را به بیش از ۴۰۰۰۰ نفر افزایش دادم. با این ۵ نکته به راحتی می‌توانید در زمان کوتاه به جایگاه قابل‌توجهی در شبکه‌ی اجتماعی مورد نظرتان دست یابید.

    به مطالبی که از طریق حساب کاربری‌تان به اشتراک می‌گذارید متعهد باشید

    کِرت وانه‌گت رمان‌نویس آمریکایی می‌گوید: «اگر بتوانی کاری را نصفه و نیمه انجام دهی، پادشاهی یک‌چشم در سرزمین کورها هستی». هرچند کاری کردن از یک‌جا نشستن بهتر است، اما وقتی حرف شبکه‌های اجتماعی به میان می‌آید، داستان فرق می‌کند. اعضای شبکه‌های اجتماعی چشم‌های تیزی ندارند و توجه‌شان در حد ماهی گُلی است. شما باید بتوانید سریعا توجه مخاطبان را به سمت خود بکشانید.
    پروفایل خود را طوری طراحی کنید که در عین زیبایی ظاهری، انسجام محتوایی هم داشته باشد. برای مثال یکی از برندهای معروف مراقبت از پوست، فرنک‌بادی (Frankbody) است که در صفحه‌ی اینستاگرام خود، عکس‌هایی از مشتریان راضی، محصولات جدید و تصاویر الهام‌بخش می‌گذارد و با استفاده از فیلتر و طیف رنگی مشابه در همه‌ی آنها انسجام پروفایل خود را حفظ می‌کند. نوشته‌هایی هم که مدیر حساب کاربری در زیر هر عکس می‌نویسد، نشانگر کاراکتری است که شرکت می‌خواهد از خود بروز دهد. این انسجام چیزی است که فرنک‌بادی را از رقیبانش متمایز می‌کند. شما هم می‌توانید نظم و الگویی تعبیه کنید که همه‌ی پست‌های‌تان از آن پیروی کنند.


    با فالوئرهای‌تان ارتباط کلامی برقرار کنید

    ممکن است همین لحظه تعداد معدودی فالوئر برای خود جمع کرده باشید، اما بد نیست بدانید که بهترین روش بازاریابی، تبلیغ دهان به دهان است. اگر شما مخاطبان خود را به رسمیت نشناسید و پاسخ بازخوردهای‌شان را ندهید چه دلیلی دارد به شما وفادار بمانند؟
    در لینکدین، من به هر کسی که کامنتی زیر نوشته‌هایم گذاشته باشد، اعم از مثبت و منفی، پیامی خصوصی می‌دهم و از او بابت مشارکتش تشکر می‌کنم. این ارتباط نزدیک شخصی با افراد، چه یک لایک ساده باشد، چه یک پاسخ طولانی، برای شما اعتماد و وفاداری از جانب فالوئرها‌ی‌تان به ارمغان می‌آورد. تا به حال چند بار برای‌تان پیش آمده که در یکی از شبکه‌های اجتماعی، سعی کردید با فردی تعاملی برقرار کنید ولی هیچ پاسخی از جانب او دریافت نکرده‌اید؟ چه احساسی در آن موقع داشته‌اید؟





    اگر برای‌تان مسجل شود که فالوئرهای‌تان هیچ چیزی به شما بدهکار نیستند و رشد کسب‌وکار شما از طریق بخشندگی و لطف مخاطبان است که سهولت می‌یابد، می‌توانید موفق شوید.
    گاهی پست‌های جالبی را که دیگران می‌گذارند به اشتراک بگذارید

    نوشتن مطالب مختلف و انتشار منظم آنها در شبکه‌های اجتماعی، آن هم زمانی که شما به شدت مشغول راه‌اندازی کسب‌وکارتان هستید کار سختی است. سعی کنید مطالب جالبی را هم که دیگران می‌گذارند به اشتراک بگذارید یا‌ آنطور که اخیرا جا افتاده، «همرسان» کنید. آنها هم متقابلا همین کار را خواهند کرد.
    لحظه‌ای تصور کنید که ممکن است با به اشتراک گذاشتن مطلب یا مقاله‌ای که فرد دیگری منتشر کرده است، اگر به هزاران نرسد، صدها مشتری بالقوه به کسب‌وکارتان جذب کنید. از دیگران بپرسید آیا تمایلی دارند به طور متقابل مطالب یکدیگر را به اشتراک بگذارید. بدترین پاسخی که ممکن است دریافت کنید، این است که آنها بگویند خیر.



    فالو کنید. نه تنها به خاطر به اشتراک گذاری مطالب جالب تعداد فالوئرهای شما افزایش می‌یابد، بلکه وقتی دیگران این لطف شما را جبران می‌کنند و مطالب شما را به اشتراک می‌گذراند به طور بالقوه مشتریان جدیدی هم خواهید داشت
    واقعی باشید

    من آدم‌های واقعی را دوست دارم. مدیران موفق و بانفوذ و افرادی که به دیگران انگیزه می‌دهند آدم بهتری باشند. هیچکس دلش نمی‌خواد با یک شرکت بزرگ ارتباط برقرار کند، پس سعی نکنید نقش شرکتی بزرگ را ایفا کنید.
    پس بیایید به چیزی وانمود نکنیم. اگر خانمی هستید که در کسب‌وکارتان بسیار پشتکار دارید و به هر چیزی که می‌خواهید می‌رسید، اکثریت مخاطبین شما خانم‌هایی هستند که شیفته‌ی ایده‌ی زن مدیر و قدرتمند هستند و اگر پروفایلی داشته باشید که نشانگر شخصیت زن جذاب و قدرتمند باشد، آن دسته از مخاطبان از کوچک‌ترین حرکات شما پیروی می‌کنند. زندگی خود را به صورت واقعی به نمایش بگذارید و به چیزی که نیستید تظاهر نکنید. فالوئرهای شما ورزشی را که انتخاب می‌کنید، تفریحاتی که دارید و حتی لباسی را که می‌پوشید دوست دارند و از آنها الهام می‌گیرند.

    وقتی افراد شما را تحسین می‌کنند، هر چه را به آنها بفروشید از شما می‌خرند.


    متوجه تفاوت‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف باشید

    شبکه‌های اجتماعی با هم تفاوت‌های اساسی دارند. برای مثال، اگر در توییترتان لینکی بگذارید، با کلیک کردن روی آن، کاربر به صفحه‌ی دیگری منتقل می‌شود و مطلب‌تان را می‌خواند، اما در اینستاگرام آن لینک هیچ ارزشی ندارد، مگر اینکه آن لینکی باشد که آن را در قسمت بیوی (مشخصات) خود گذاشته باشید. یا برای مثال اگر در یک آلبوم روی فیسبوک، هم‌زمان ۳۰ عکس آپلود کنید هیچ اشکالی ندارد. اما اگر در اینستاگرام پشت سر هم در چند دقیقه ۱۰ عکس بگذارید، شبیه اسپم (Spam) شده و باعث می‌شود تعدادی از فالوئرهای‌تان را از دست بدهید.
    بنابراین وقت بگذارید و شبکه‌های اجتماعی مختلف را خوب بشناسید. این حوزه‌ای است که در آن پشتکار به کار شما نمی‌آید، بلکه باید هوشمندانه عمل‌ کنید. بعد از مدت کوتاهی کار کردن در این شبکه‌ها برای شما بسیار راحت خواهد شد و فالوئرهای‌تان طی زمان، پیوسته افزایش خواهند یافت. فراموش نکنید که تجربه‌ی مشتری یعنی همه‌چیز.




    برگرفته از: Inc


    https://www.chetor.com/7262-%d8%a7%d...7%d8%b9%db%8c/

مجوز های ارسال و ویرایش