ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ۷ ویژگی که هیچ‌وقت در میلیونرها نمی‌بینید

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/26, 10:12
    SARA

    ۷ ویژگی که هیچ‌وقت در میلیونرها نمی‌بینید

    برای میلیونر شدن لازم نیست حتما خالق رسانه‌ای مانند فیس‌بوک و یا برنده‌ی خوش‌شانس یک قرعه‌کشی باشید. در دنیایی که میلیاردر شدن هدف تازه‌ی پولدارهاست، میلیونر شدن رؤیای چندان دور از دسترسی نیست. می‌خواهید میلیونر شوید؟ خیلی ساده، همان کارهایی را بکنید که پولدارها می‌کنند. شما هرگز این ۷ ویژگی را در میلیونرها نمی‌بینید و ما به شما می‌گوییم چرا.

    ۱. معتاد برنامه‌های تلویزیونی نیستند



    میلیونرها وقت‌شان را صرف تماشای سریال‌های تلویزیونی نمی‌کنند. آنها عوض نشستن پای تلویزیون، کتاب می‌خوانند. بسیاری از کارآفرین‌های معروف از ایلان ماسک (Elon Musk) گرفته تا وارِن بافِت (Warren Buffett) به این معروف هستند که ساعات زیادی از روز را به مطالعه اختصاص می‌دهند. محتوای کتاب‌ها می‌تواند خیلی متفاوت باشد، ولی اکثر آنها مطالعه‌ی کتاب‌های غیر داستانی را که روی خودآموزی و خودبهره‌وری تمرکز می‌کند، ترجیح می‌دهند. درست است، ممکن است آنها از آخرین اتفاق عجیب «بازی تاج و تخت» خبر نداشته باشند، ولی احتمالا در جواب شما می‌گویند دانشی که آنها به‌دست می‌آورند، ارزشش را دارد. (به علاوه شما را از دل شکسته‌شدن به دلیل مرگ شخصیت محبوب‌تان نیز باز می‌دارد!)
    ۲- خود را از دیگران جدا نمی‌کنند


    میلیونرها خوش‌مشرب و اجتماعی هستند و همیشه در حال ملاقات و گفت‌وگو با آدم‌های جدید هستند. آنها تلاش زیادی برای گسترش شبکه‌ی اجتماعی خود می‌کنند زیرا می‌دانند در اغلب موارد، روابط کلید موفقیت هستند.





    ۳- در انتخاب‌های خود تردید نمی‌کنند


    کارآفرینان موفق اغلب عادت دارند که براساس غریزه و حسِ درونی خود عمل کنند و بیش از حد در مورد انتخاب‌های خود فکر نکنند. این به معنی آن نیست که آنها عواقب کار خود را در نظر نمی‌گیرند، زیرا مطمئنا این کار را می‌کنند. با این حال، آنها آنقدر مسائل را تجزیه و تحلیل نمی‌کنند که منجر به رخوت و سستی در انجام کار بشود. آنها بعد از آنکه گزینه‌های خود را به‌دقت بررسی می‌کنند، راه خود را انتخاب می‌کنند و وارد عمل می‌شوند و دیگر به پشت سر خود نگاه نمی‌کنند.



    ۴- هرگز بدون مبارزه تسلیم نمی‌شوند



    میلیونرها با دیدن اولین نشانه‌ی مشکل و سختی، پرچم سفید را بالا نمی‌برند. آنها در برابر موانع و شکست‌ها استقامت می‌کنند. خیلی از کارآفرینان با انتقاد، شک و تردید همتایان، دوستان و خانواده‌ی خود روبه‌رو می‌شوند ولی تسلیم نمی‌شوند. محققان دریافته‌اند که عزم و اراده برای دستیابی به موفقیت راه‌گشاتر از هوش و IQ است. برنده‌های واقعی هیچ‌وقت عقب‌نشینی نمی‌کنند.
    ۵- از ورزش کردن غافل نمی‌شوند



    کارآفرینان ثروتمند می‌دانند ورزش صبحگاهیِ منظم می‌تواند تأثیر به‌سزایی در بالا بردن تمرکز، بهره‌وری و شادکامی در طول روز داشته باشد.
    ۶- زنگ ساعت خود را خاموش نمی‌کنند تا بیشتر بخوابند



    بیشتر میلیونرهای موفق سحرخیز هستند و همواره صبح را پُرانرژی آغاز می‌کنند. آنها معمولا جزو آن دسته افراد نیستند که زنگ ساعت خود را خاموش می‌کنند تا بتوانند دوباره به رختخواب برگردند و آخر سر هم برای رسیدن سر کار، مجبور می‌شوند خانه را با عجله ترک ‌کنند.
    ۷- هیچ وقت حوصله‌شان سر نمی‌رود


    افراد موفق هیچ‌وقت نمی‌گویند حوصله‌شان سر رفته است، چرا که همیشه می‌توانند موقعیت‌هایی برای یادگیری و کسب تجربه در اطراف خود پیدا کنند. آنها به‌جای بازی با انگشتان خود، با مردم ملاقات می‌کنند، در کلاس‌های مختلف شرکت می‌کنند، کتاب می‌خوانند و به غنی کردن خزانه‌ی مهارت‌ها و دانش خود می‌پردازند.
    می‌خواهید میلیونرشوید؟ از کسانی که پولدار هستند یاد بگیرید و مثل آنها عمل کنید.




    برگرفته از: businessinsider


    https://www.chetor.com/12611-%db%b7-...6%db%8c%d8%af/

مجوز های ارسال و ویرایش