ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/24, 15:16
    Arshia

    تاحالا فک کردی، چهره های مشهور ایرانی از اینستاگرام چقدر درآمد دارند ؟

    باوجود گجت های هوشمند و ورود شبکه های اجتماعی به زندگی انسان ها، راه ارتباطی و رساندن اخبار لحظه ای به گوش طیف وسیعی از افراد کار بسیار راحتی شده است .
    امروزه بسیاری از افراد شناخته شده در حوزه های مختلف فعالیت مانند : بازیگران سینما، تلویزیون، هنرمندان، ورزشکاران از اینستاگرام برای راه ارتباطی سریع با مخاطب خود استفاده میکنند و به جرئت میتوان گفت که بستری خوب نیز برای افراد تازه نفس برای عرضه اندام به وجود آماده است . در این مقاله از وبسایتم ، تصمیم گرفتم تا شما را با میزان درآمد برخی چهره های مشهور اینستاگرامی آشنا کنم که شاید برای شما هم مثل من جذاب باشد !
    چهره اول : محمد امین کریم پور


    باطنز های ویدیویی جالب خودش که بعضا به صورت سریال های اینستاگرامی آن ها را تولید و منتشر میکند او را میشناسیم . حوزه کاری اصلی او در اینستاگرام ، طنز بوده و هم اکنون حدود ۱.۶ میلیون نفر او را دنبال میکنند . ارزش و قیمت یک پست ویدیویی وی حدود ۸ میلیون تومان است .

    چهره دوم : محسن ایزی


    محسن هم مثل محمد ، حوزه کاری طنز بوده و طنز های ویدیویی میسازد. هم اکنون صفحه اینستاگرامی اش حدود ۱.۳ میلیون نفر دنبال کننده دارد! ارزش و قیمت یک پست ویدیویی وی حدود ۶ میلیون تومان است .


    چهره سوم : عرفان علیرضایی


    عرفان هم یکی از طنز پردازان اینستاگرامی ست که با کلیپ های خنده دار و طنزآلود خود ، سعی در خنداندن مخاطبان خود دارد . صفحه رسمی وی ، حدود ۱.۱ میلیون نفر دنبال کننده دارد . ارزش و قیمت یک پست ویدیویی وی حدود ۶ میلیون تومان است .

    چهره چهارم : صبا صفری


    سبک کاری صبا صفری با سه نفری قبلی متفاوت است ! او در زمینه سبک زندگی فعالیت دارد . و هم اکنون حدود ۱۹۸ هزار نفر او را دنبال میکنند . ارزش و قیمت یک پست event وی حدود ۵ میلیون تومان است .

    چهره پنجم : بهار اسلامی



    سبک کاری بهار در اینستاگرام و صفحه اش ، مد و پوشاک است . او هم اکنون حدود ۱۵۴ هزار نفر دنبال کننده دارد . ارزش و قیمت یک پست event وی حدود ۳ میلیون تومان است .

    چهره ششم : محمدرضا ماندنی


    محمدرضا در صفحه اش با موضوع عکاسی فعالیت دارید و تصاویر زیبایی را به اشتراک میگذارد که خودش عکاسی کرده است . او هم اکنون حدود ۹۴ هزار نفر دنبال کننده دارد . ارزش و قیمت یک پست وی حدود ۲ میلیون تومان است .

    چهره هفتم : رضا بابایی


    رضا بابایی که با اسم آقاجون هم شناخته میشه ! با طنزهای متفاوت و البته جنجالی اش توانسته حدود ۱۶۰ هزار دنبال کننده را با خود همراه کند .
    ارزش و قیمت یک پست ویدیویی وی حدود ۲.۵ میلیون تومان است .


    تا اینجا با ۸ نفر از افراد مشهور در اینستاگرام آشنا شدیم . شاید برای شماهم سوال باشد که چگونه به این میزان از موفقیت رسیده اند !؟ جواب شما را در پست های بعدی وبسایت خواهم داد . پس منتظر باشید … شما در اینستاگرام چه افراد مشهور و سلبریتی را میشناسید ؟ اسم آنها را در زیر همین پست برای من بفرستید تا در مقالات بعدی سایت به بررسی میزان درآمد آنها بپردازیم .


    https://jalaltorabi.com/instagram-iranian-celebrity/

مجوز های ارسال و ویرایش