ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چطور برند شخصی خود را بسازیم

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/23, 21:04
    SARA

    چطور برند شخصی خود را بسازیم

    داشتن برند شخصی به شما کمک می‌کند تا در چشم دیگران بهتر دیده شوید. برای همین هر چه بیشتر بتوانید روی برند شخصی‌تان کار کنید، در نظر دیگران فرد والاتری دیده می‌شوید و آنها بیشتر به شما اطمینان خواهند کرد. وقتی این اتفاق بیفتد،معنی‌اش این است که شما در موقعیت یا صنعت خود، توانسته‌اید جایگاه مناسبی پیدا کنید. برای اینکه بدانید چطور می‌توانید برند شخصی خودتان را ارتقا دهید، مقاله زیر را بخوانید.

    ۱. خود را بشناسید و قابل اعتماد باشید



    تصور کنید ایجاد یک برند حول خود «جعلی‌تان» تا چه اندازه دشوار است. شما باید به شیوه‌ی مشخصی عمل کنید، به شیوه‌ی مشخصی ظاهر شوید، و کلمات مشخصی بگویید، صرف نظر از اینکه چه احساسی درباره‌ی آن دارید. برخی از متخصصان پیشنهاد ایجاد یک برند شخصی از طریق شکل دادن و مدل‌سازی آنچه دیگران می‌بینند را می‌دهند، اما ادامه‌ی این روند برای مدت طولانی کاری طاقت‌فرسا است. برند شما باید بازتابی از خود شما باشد. آیا می‌دانید باورهای شما چیست؟ تمایل به چه دارید؟ نقاط قوت و ضعف شما چیست؟
    هرگز فراموش نکنید که با دیگران در ارتباط هستید. اگر شما شخصی واقعی به نظر نرسید، یا اگر به نظر برسد در حال تقلید هستید، چقدر احتمال می‌دهید دیگران به شما اعتماد کنند؟ حتی اگر شخصیت جعلی شما را برای مدتی بپذیرند، در ادامه این روند، کوچک‌ترین تناقضی می‌تواند مشکل‌ساز شود.

    برای ساختن یک برند شخصی، شما باید در درجه ی اول خود واقعی‌تان را درک کرده و سپس آن را با جهان به اشتراک‌ بگذارید. برای اینکار نقاب خود را بردارید و از آسیب‌پذیر بودن نترسید.





    ۲. اجرای سخنرانی


    اگر به دنبال ساختن برند خودتان هستید، باید به‌طور منظم سخنرانی کنید. طبیعتا، این امر به معنای توسعه‌ی مهارت‌های ارتباطی شما خواهد بود. اگر دقیقا به شیوه‌ی دیگران سخنرانی ‌کنید، هرگز از آنها متمایز نخواهید شد.




    از جایگاه دانش و قدرت صحبت کنید. نشان دهید در مورد آنچه صحبت می‌کنید آگاهی دارید، و به‌ صورتی به سوالات پاسخ دهید که به درد مخاطب بخورد.
    نشان دهید اعتماد به نفس دارید. ممکن است بعضی از شما انتقاد کرده یا با شما مخالفت کنند. نکته‌ی مهم آن است که نسبت به بازخوردها پذیرا باشید. از دیگران به خاطر اشتراک دیدگاه‌شان سپاسگزار باشید، و اگر نکاتی که مطرح کردند درست باشد، مشخص کنید چطور می‌توانید در آینده آن را بهبود داده و بهتر شوید.
    سخنرانی‌ها فرصت‌هایی برای دیده و شنیده شدن هستند. از سخنرانی‌های کوچک شروع کنید، و به توسعه‌ی آن ادامه دهید.‍‍‍‍ احتمالا شما نمی‌توانید به محض شروع، سخنرانی‌ای با کیفیت بالا ارائه دهید، اما اگر به تلاش‌تان ادامه دهید، طرفداران خود را پیدا خواهید کرد و برای سخنرانی در رویدادها و کنفرانس‌های بزرگ‌تر و برجسته‌تردعوت خواهید شد. پس با جدیت شروع به کار کنید و از تمام نیرو و انرژی خود بهره بگیرید.

    ۳. مقالاتی درباره‌‌ی رهبری فکری بنویسید و در مصاحبه‌ها شرکت کنید

    مقالات رهبری فکری و مصاحبه‌ها برای شما اعتبار ایجاد می‌کنند. اگر چه به دست آوردن بهترین فرصت‌ها از طریق سخنرانی، نیاز به زمان و تلاش دارد، اما اگر آنچه را که برای شما پیش می‌آید، پذیرا باشید، به زودی در همه جا دیده خواهید شد.
    از طریق اینترنت و نشریات معتبر، با برندهای مشهور و برجسته و همچنین شیوه های مدیریتی و کاری آنها آشنا شوید. این کار بر اعتبار شما می‌افزاید.
    موفقیت برای حضور در رسانه، ناشران آنلاین و انتشارات می‌تواند این چالش را محک بزند. با این حال، این یک روش مقتدرانه برای نشان دادن آن است که شما می‌دانید از چه حرف می‌زنید. با هر خروجی، شما به ایجاد یک ارتباط با افزایش‌ اعتبار برندتان می‌پردازید.


    ۴. حضور آنلاین خود را افزایش دهید



    آیا می‌دانید در فضای آنلاین چطور ظاهر شده و به نظر می رسید؟ این موضوعی است که باید به طور مداوم بر آن نظارت کنید، و هر زمان و هر جا که امکان دارد آن را ارتقا دهید.
    آیا در رسانه‌های اجتماعی پروفایل دارید؟ اگر بله، آیا جزئیات آن به طور کامل توسط اطلاعات شما تکمیل شده است؟ آیا شما را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهند تا مانند یک حرفه‌ای به نظر برسید؟ آیا از عکس‌های حرفه‌ای و با کیفیت بالا استفاده می‌کنید؟ آیا با دیگران تعامل دارید و محتوای آنها را به اشتراک می‌گذارید؟
    آیا دارای یک وبسایت برای برند شخصی‌تان هستید؟ یکی از بهترین راه‌ها برای رتبه‌بندی نام شما در موتورهای جستجو، طراحی یک وبسایت است. داشتن یک وبسایت نسبت به حضور در شبکه‌های اجتماعی، برای ارتقای برند شخصی‌تان موثرتر خواهد بود. افزودن منظم محتوای جدید به سایت برای شما هزینه‌ای ندارد. شما می توانید با کمترین قیمت یک دامنه‌ی اینترنتی داشته باشید، بنابراین هیچ بهانه‌ای برای انجام ندادن‌ آن ندارید. سعی کنید در صورت امکان دامنه‌ای با نام خود بخرید.

    گوگل کردن منظم برند خود را فراموش نکنید تا ببینید چطور دیده می‌شوید، دیگران چه درکی درباره‌ی شما دارند، و درباره‌ی شما چه می‌گویند. بدون تلاش واقعی برای نظارت و دست‌کاری، دوران سختی برای ساختن یک برند شخصی معتبر خواهید داشت.

    ۵. در صنعت خود یک دانش‌آموز بمانید

    مهم نیست چه اندازه از صنعت یا حوزه‌ی تخصص خود اطلاع دارید، عاقلانه آن است که به یاد داشته باشید همه چیز با سرعتی بیش‌تر از قبل تغییر می‌کند، و شما باید مطابق با آخرین تغییرات و گرایش‌ها باشید.
    ساختن برند شخصی زمان‌بر است. اگر موفق به ماندن در صحنه نشوید، تمام تلاش‌تان به هدر خواهد رفت. اگر نمی‌خواهید بی‌اعتبار شوید، باید منبع ثابتی از مقالات، مجلات تجاری، وبلاگ‌ها و کتاب در دسترس داشته باشید. شما باید سعی کنید چیزهای جدید یاد بگیرید، مهارت‌های تازه‌ای که به بازار آمده را فرا گرفته و دانش خود را گسترش دهید. اگر رشد نکنید، آن‌گاه دچار رکود می‌شوید و این بدترین اتفاقی است، که شما مایلید برای‌‌تان بیفتد. احتمالا خودتان از اهمیت پیشرو بودن در بازی آگاه هستید، اما یک یادآوری دوستانه هرگز ضرری ندارد.

    هنگامی که شروع به ارتقای برند شخصی‌تان می‌کنید، فرصت‌های مناسب در مسیر شما قرار خواهند گرفت. مردم شما را خواهند فهمید و به شما اطمینان خواهند کرد. با این حال، فراموش نکنید چقدر برای‌تان موثر است که خودتان به چیزی دست یابید. شما نباید درباره‌ی آنچه انجام نداده‌اید حرف بزنید، زیرا شما را از برند شخصی‌تان دور خواهد کرد. بهتر است نقایص و ضعف‌هایتان را پذیرا باشید. این کار شما را فردی انسان‌تر و قابل درک‌تر نشان می‌دهد.




    منبع: entrepreneur.com



    https://www.chetor.com/19124-%da%86%...2%db%8c%d9%85/

مجوز های ارسال و ویرایش