خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: گام اصلی بازاریابی درونگرا (گام چهارم – تبدیل مشتری به هوادار)
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
گام اصلی بازاریابی درونگرا (گام چهارم – تبدیل مشتری به هوادار) در مقالهی اول، دوم و سوم از 4 گام اصلی بازاریابی درونگرا، گفتیم که برای اجرای بازاریابی درونگرا بایستی این مراحل را طی کنیم: گام اول: جذب مخاطبگام دوم: تبدیل مخاطب به مشتری احتمالیگام سوم: تبدیل مشتری احتمالی به مشتری (خریدار)گام چهارم: تبدیل مشتری به هوادار (برند یا محصول) که هر کدام از این 3 مورد را در مقالات جداگانهای توضیح دادهایم. با «گام چهارم بازاریابی درونگرا، تبدیل مشتری به هوادار» همراه باشید. در بازاریابی درونگرا، همه چیز حول یک موضوع میچرخد، این که بتوانیم محتوایی مفید، کاربردی و جالب توجه برای کاربران خود تولید و ارائه کنیم. حالا این که کاربران میتوانند بازدیدکنندگان وبسایت باشند، یا مشتریان احتمالی و یا خریداران قطعی! این که یک شخص بیاید و برای شما یک چک بنویسد، اصلا به این معنی نیست که شما میتوانید فراموشش کنید! شرکتهای بزرگ و موفق در بازاریابی درونگرا، بعد از خرید مشتری تلاش میکنند تا او را به یک مشتری راضی، و به عبارتی آنها را تبدیل به یک هوادار یا طرفدار برند و محصول خود کنند. چگونه؟ خب برای این کار لازم است تا از 4 ابزار زیر کمک بگیریم: نظرسنجی: بهترین راه برای این که بفهمید که مشتری شما چه میخواهد این است که از خود او بپرسید! از مشتریها نظراتشان را در زمینههای مختلف بپرسید و از پاسخهایی که از آنها دریافت میکنید، یک Feedback داشته باشید تا مطمئن شوید که همان چیزی را به مشتری ارائه میدهید که او میخواهد.Call to Actionهای هوشمند: در این روش، ما میاییم تا به صورت پراکنده، کاربران مختلفی را با پیشنهادهایی متغیر (آفرهایی که زود به زود عوض میشوند) به خرید دعوت میکنیم. حالا این که این پیشنهادها چه باشد و چگونه باشد، کاملا بستگی به دو مورد دارد: ———————————————- *** مخاطب کیست؟ (با جزئیات) *** در کدام مرحله از قیف بازاریابیست؟ ———————————————- مثال: هر از چندگاهی زودفود از ما درخواستهای (Call to Action) این چنینی میکند. مثلا یک بار میگوید به مناسب فلان اتفاق، فلان گردونه را در وبسایتمان بچرخانید و بین 15 تا 99 درصد تخفیف بگیرید. یا مثلا چند پیشبینی ساده در مورد دربی بگویید، اگر برنده شدید یک ماه ناهارتان به حساب ما! خب این کار خیلیها را ترغیب میکند تا دوباره سایت زودفود را باز کنند! قیف بازاریابی بازاریابی محتوایی: برای مشتریان خود محتوایی تهیه کنید که برایشان جذاب و پاسخگوی دغدغهها و چالشهایشان باشد. به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کنید، و در کنار آن، اگر محصول یا خدمات جدیدی دارید که به کارش میآید، خب چه اشکالی دارد! آنها را معرفی کنید.رصد در شبکههای اجتماعی: به تمامی بحثهایی که در شبکههای اجتماعی به شماره ارتباط دارد توجه کنید! به کامنتها، سوالات، لایکها، دیسلایکها و… آنها توجه کنید و در نهایت، با محتوایی مرتبط، (به صورت مستقیم و غیر مستقیم) پاسخگوی آنها باشید. ————————————————� �——————- مثال: چند وقت پیش تصاویری در تلگرام پخش شد که میگفت هر کیلوگرم تخمه آفتابگردان 10 الی 11 هزار تومان است. حالا این شرکتهای روغنسازی چگونه به ما یک بطری روغن را 5-6 هزار تومان میفروشد؟ پس خدا به دادمان برسد! این عکسها فقط در شبکههای اجتماعی منتشر شد و یکی از شرکتهای روغنسازی در حرکتی هوشمندانه یک ویدیوی کوتاه را تهیه کرد که به سادگی نشان میداد که گل آفتابگردان، دو نوع تخم دارد، تخم آجیلی (که خیلی گران است) و تخم روغنی (که به مراتب ارزانتر است). و به این ترتیب پاسخ خوبی به مردم داد. ۴ گام اصلی بازاریابی درونگرا (گام چهارم - تبدیل مشتری به هوادار) - شبکه مدیران Modir TV
گام اصلی بازاریابی درونگرا (گام چهارم – تبدیل مشتری به هوادار)
مشاهده قوانین انجمن