ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: صفحه فرود (Landing Page) چیست؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/22, 18:48
    Sina homaei

    صفحه فرود (Landing Page) چیست؟

    در طراحی یک کمپین، توجه به این نکته بسیار مهم است که مخاطب، «ما» را دنبال نمی‌کند؛ بلکه «پیام ما» و «جذابیت» حرف‌مان را دنبال می‌کند و بدون شک وقتی مخاطب را به یک صفحه لندینگ‌پیج هدایت می‌کنیم، امکانات خیلی بیشتری داریم تا جلوه‌ای جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر از پیام کمپین‌مان را برای مخاطب به نمایش بگذاریم.
    صفحه فرود یا لندینگ پیج، یک صفحه‌ی وب است که آن را به عنوان نقطه‌ی فرود مخاطب به وب‌سایت، و یا به تعبیری دیگر، دروازه‌ی ورود مخاطب به وب‌سایت می‌شناسیم. صفحه‌ای از وب‌سایت، که مخاطب در آن فرود می‌آید.
    مثال‌ها:

    به طور کلی، این طور به شما بگوییم که وقتی از مخاطب «دعوت» می‌کنید که به مهمانی شما (در وب سایت‌تان) بیاید، باید در یک «سالن پذیرایی» از او استقبال کنید.

    • مثال 1: کمپینی راه‌اندازی کرده‌اید و برای این کمپین، تبلیغات بنری رفته‌اید. مخاطب شما بعد از کلیک به کدام صفحه منتقل خواهد شد؟
    • مثال 2: با زحمت فراوان، کلمه ی «تور دبی» را سئو کرده‌اید و رتبه‌ی 2 نتایج گوگل هستید. مخاطب با کلیک بر نتیجه‌ی وب‌سایت شما، با چه صفحه‌ای و با چه مشخصات و ساختاری رو به رو خواهد شد؟
    • مثال 3: برای یک کلمه‌ی کلیدی خاص، تبلیغات گوگلی پیاده کردید.
    • مثال 4: در کانال تلگرام‌تان برای یک رویداد خاص، تبلیغ کرده‌اید و در این تبلیغ‌ها می‌خواهید مخاطب را به وب‌سایت‌تان بکشانید! او را به کجا دعوت می‌کنید؟
    • و…

    چند مثال عینی از برندهای خودمان برایتان بزنیم:
    دیجی‌کالا:
    دیجی‌کالا یک مسابقه‌ی ربات‌های پرنده برگزار کرده است و برای این مسابقه‌ی خود، تبلیغ هم کرده است. مخاطب با کلیک بر آن تبلیغ، لندینگ پیج زیر را می‌بیند:
    لندینگ پیج دیجی کالا برای مسابقه‌ی مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا از طریق لینک رو به رو می‌توانید این لندینگ پیج را ببینید: «مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا»
    Iran Talent:
    Iran Talent در کمپین «حال خوب، برند خوب، کار خوب، درآمد خوب»، که در چندین وب‌سایت پربازدید تبلیغش را کرده بود، مخاطب را به این لندینگ پیج منتقل می‌کند:
    لندینگ پیج Iran Talent برای کمپین «حال خوب، برند خوب، کار خوب، درآمد خوب» برای دیدن این لندینگ پیج، لینک رو به رو را کلیک کنید: «رویای کار با برند محبوب»
    لندینگ پیجمان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

    1- واکنش‌گرایی (Responsivity):

    بالغ بر 3.5 ساعت در روز، میانگین میزان استفاده مردم از تلفن‌های هوشمند‌شان است و بسیاری از آن‌ها وبگردی‌شان را با همین تلفن‌ها انجام می‌دهند.
    اگر لندینگ‌پیج، واکنش‌گرا نباشد، سهم زیادی از مخاطبان بالقوه به همین سادگی از دست خواهند رفت.
    2- قابلیت اشتراک‌گذاری (Shareability):

    • قرار دادن ابزارهای اشتراک‌گذاری: مخاطب باید بتواند با یک کلیک، محتوای لندینگ‌پیج را در شبکه‌های اجتماعی مختلف و هم‌چنین از طریق ایمیل، به اشتراک بگذارد.
    • محتوای مخاطب پسند: با تولید محتوایی خلاقانه و جذاب برای مخاطب، در لندینگ پیج، به این صورت که کنجکاوی لازم را در مخاطب به وجود بیاورد و با سلیقه‌ی او هم‌خوانی داشته باشد، می‌توانید احتمال به اشتراک گذاشته شدن پیام برندتان و نیز شرکت کردن مخاطب در کمپین خود را به مقدار بسیار محسوسی افزایش دهید.

    3- باکس ایمیل (Email Box):

    یک باکس ایمیل به همراه یک جمله‌ی کوتاه، متفاوت و خلاقانه برای دعوت مخاطبان به وارد کردن ایمیلشان، اقدام مفیدی‌ست که بعدها می‌توان با ارسال خبرنامه‌ها و اعمال سایر کمپین‌های ایمیل مارکتینگ، با کمترین هزینه، یکی از به صرفه‌ترین فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال را برای شرکت خود انجام دهید.
    4- بخش معرفی برندگان:

    اگر در کمپین خود به برخی از افراد جایزه می‌دهید، برای جلب اعتماد بیشتر و جدی گرفته‌تر شدن کمپین توسط مخاطبان، این بخش اهمیت زیادی دارد. این بخش می‌تواند در خود صفحه‌ی لندینگ‌پیج و یا در صفحه‌ای مجزا (با گرفتن لینک از لندینگ پیج) طراحی شود که در آن، تصاویری از برندگان قرعه کشی در کنار جایزه‌شان دیده شود.
    5- قابلیت به‌روزسانی (Updatability):

    صفحه‌ی لندینگ‌پیج باید قابلیت به‌روز‌رسانی در صورت نیاز به اعمال هرگونه تغییرات را داشته باشد. قابلیت به‌روز‌رسانی صفحه، (به خصوص در بخش معرفی برندگان) باید از جمله ویژگی‌های لندینگ پیجی باشد که قرار است برای شما طراحی شود.
    6- بهینه‌سازی محتوا (Content Optimising):

    تولید محتوا به گونه‌ای باید باشد که علاوه بر مخاطب‌پسند بودن و ایجاد انگیزه در مخاطب برای شرکت در کمپین؛ استانداردهای سئو را نیز، برای جذب ترافیک ارگانیک از وب‌سایت گوگل، رعایت کند.

    صفحه فرود (Landing Page) چیست؟ - شبکه مدیران Modir TV

مجوز های ارسال و ویرایش