ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: آشنایی با ۵ مزیت شرکت در یک استارتاپ ویکند

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/22, 17:05
    SARA

    آشنایی با ۵ مزیت شرکت در یک استارتاپ ویکند

    چرا باید در یک برنامه‌ی استارتاپ ویکند شرکت کنید؟ حتی اگر نخواهید شرکتی تاسیس کنید، می‌توانید چیزهای زیادی درباره ورودی‌ها و خروجی‌های لازم برای تاسیس یک شرکت بیاموزید. برای همین، در این مقاله می‌خواهیم به ۵ مزیت شرکت در یک استارتاپ ویکند، اشاره کنیم.

    اگر این مقاله شما را برای شرکت در این برنامه تشویق کرد به وبسایت استارتاپ ویکند سر بزنید چرا که این رویداد در طول سال در سراسر جهان برگزار می‌شود.
    یادگیری مبانی تاسیس یک شرکت



    اگر قصد دارید یک شرکت تاسیس کنید اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، در این صورت استارتاپ ویکند اطلاعات بسیار خوبی در خصوص اینکه چگونه شروع کنید به شما می‌دهد. اگر شما هم مثل من هستید احتمالا مقاله‌های زیادی خوانده‌اید، به پادکست‌ها گوش داده‌اید و حتی ممکن است در برنامه‌های راه‌اندازی استارتاپ شرکت کرده باشید. همچنین ممکن است شما واژه‌هایی مانند اعتبارسنجی مشتری، محصول متناسب با بازار، محصول حداقلی قابل حیات و چیزهایی مانند این را شنیده باشید. دانستن تعریف این واژه‌ها برای شروع ضروری است، اما دیدن آنها در عمل و زمانی که شما در حال ساختن یک شرکت در ۴۸ ساعت هستید، واقعا به فهم معنای آنها و فهم اینکه چرا مهم هستند و چگونه به دست آمده‌اند، کمک می‌کند. زمانی که توسعه دهنده‌های ما محصولات حداقلی قابل حیات را تولید می‌کنند، تیم به شکل‌گیری اجزای کلیدی کمک می‌کند. برای شناخت مشتریان، ما با مشتریان صحبت می‌کنیم و تحقیقات بازار را انجام می‌دهیم. مدل‌های تجاری‌مان را به کمک مربیان باتجربه می‌آزماییم و معلوم می‌کنیم که چرا احساس می‌کردیم که محصولی متناسب با بازار داشته‌ایم. اگر من بخواهم بر روی ایده‌های خودم کار کنم و یا به یک شرکت تازه تاسیس دیگر کمک کنم، با شرکت در این برنامه توانایی‌های بسیار خوبی به دست می‌آورم که به من کمک می‌کند در کارم موفق باشم.


    آیا می‌خواهید شرکت خودتان را تاسیس کنید؟

    استارتاپ کار بسیار دشواری است و ممکن است ۲ یا ۳ سال طول بکشد که یک ایده توجهات را در بازار به خود جلب کند. برای مثال ایر بی‌ان‌بی در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد اما تا سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱ رشد چشمگیری نداشت. ممکن است افسانه‌هایی درباره شروع یک کسب و کار شنیده باشید، برای مثال اینکه «شما می‌توانید برنامه‌ریزی خودتان را داشته باشید» یا «شما می‌توانید انعطاف داشته باشید چرا که این شرکت مال شما است». اما این حرف‌ها واقعیت ندارند. استارتاپ ویکند نه تنها این فرصت را برای شما فراهم می‌کند که نگاه مختصری به حجم کاری که درگیرش می‌شوید داشته باشید بلکه به شما نشان می‌دهد چه انسان‌هایی در شروع یک استارتاپ می‌توانند موفق‌تر باشند. برای هر کسی که در یک شرکت بزرگ کار کرده است و درباره شروع یک شرکت سوال دارد، تجربه‌ی چنین برنامه‌هایی واقعا ارزشمند است.





    اعتبارسنجی ایده‌ها

    آیا یک ایده‌ی تجاری در سر دارید و دل‌تان می‌خواهد بدانید که ایده‌ی خوبی است یا نه؟ یک مقاله در مجله‌ی فوربس گفته است ۹۰٪ استارتاپ‌ها ناموفق هستند. در نتیجه فایده‌ی دیگر استارتاپ ویکند این است که با بررسی ایده‌ی شما مشخص می‌کند که آیا این ایده ‌می‌تواند موفق باشد یا نه. البته نمی‌توان ۱۰۰٪ به این داوری اعتماد کرد. در شب اول از همه‌ی افراد خواسته می‌شود که در ۶۰ ثانیه ایده‌ی خود را مطرح کنند. به هیچ کس اجازه داده نمی‌شود که جزئیات ایده‌اش را بیان کند، فقط باید آن را به صورت خیلی خلاصه مطرح کند، اینکه برای حل چه مشکلی پیشنهاد شده است و دقیقا چگونه قرار است این مشکل را حل کند. همه‌ی ما ایده‌هایی برای شروع یک کسب و کار داریم اما فقط آنهایی که به یک نیاز مشخص پاسخ می‌دهند می‌توانند موفق باشند. بنابراین اگر ایده‌ی ایجاد یک کسب و کار را در ذهن دارید به گروه بپیوندید و از آن بازخورد بگیرید. همچنین اگر زیادی مطمئن هستید که یک ایده‌ی فوق‌العاده دارید، گروه ممکن است با شما در اینکه محصول یا خدمات شما خیلی خوب است، چندان موافق نباشد و شما را از این توهم خارج کند.


    این مسئله ممکن است شما را ناامید کند، اما می‌تواند مانع از این شود که زمان و هزینه‌ی زیاد برای چیزی صرف کنید که هیچکس به آن نیاز ندارد. ایده‌ای که من داشتم و خیلی هم به آن اطمینان داشتم به شدت مورد انتقاد واقع شد به طوری که خودم هم در عملی شدن آن شک کردم.

    توانایی‌های کسب و کار که از استارتاپ فراتر می‌رود

    من در بخش بازاریابی کار می‌کنم و حتی اگر به دنبال استارتاپ خودم هم نباشم، احساس می‌کنم دانش و توانایی‌هایی که آخر هفته‌ی گذشته کسب کرده‌ام کمک زیادی به کار من خواهد کرد. این توانایی‌ها هرچه که باشند، تایید اعتبار سنجی مشتریان، مطرح کردن ایده، همکاری فشرده‌ی تیمی، دانش فنی یا هر چیز دیگری، مزایای آن‌ها خارج از جهان استارتاپ‌ها نیز به کار می‌آیند. همچنین شما ممکن است چیزهای زیادی درباره اینکه چگونه کار می‌کنید بیاموزید. گذراندن بخش زیادی از آخر هفته با یک تیم ۵ تا ۱۰ نفره در یک اتاق، به شما کمک می‌کند نقاط قوت و توانایی‌های خود را بهتر بشناسید.




    آشنایی با یک اجتماع تازه و جالب



    ممکن است شما آدمی باشید که دوست دارد آخر هفته‌ها کارهای جدیدی انجام دهد، اما بیشتر ما دوست داریم کارهای همیشگی را انجام بدهیم. استارتاپ ویکند راه فوق‌العاده‌ای است برای اینکه تجربه‌ی جدیدی کسب کنید؛ به شما کمک می‌کند در کار حرفه‌ای‌تان پیشرفت کنید و علاوه بر این خوش بگذرانید و با گروهی از افراد جالب و خلاق آشنا شوید. افرادی که ارتباط با آنها در آینده نیز می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.




    برگرفته از: linkedin.com


    https://www.chetor.com/23877-%db%b5-...9%d9%86%d8%af/

مجوز های ارسال و ویرایش