خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: هویت بصری برند (Visual Brand Identity) چیست؟
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
هویت بصری برند (Visual Brand Identity) چیست؟ المانهای بصری یک برند، مانند رنگ، فونت، فرم و شکل، که هر کدام به تنهایی، و مجموع آنها در کنار هم، معنی و پیام خاصی دارند و ذهنیت مخاطب را نسبت به برند میسازند. هویت بصری برند میتواند شامل معماری بنا، طرحهای رنگی و… نیز باشد. چگونه میتوانید از نظر بصری خودتان را از رقبایتان ممتاز کنید؟ چگونه میتوانید بدون گفتن حتی یک کلمه، یک برند «یکدست» و «یکپارچه» را بسازید؟ چرا هویت بصری برند (Visual Brand Identity) در برندینگ مهم است؟ با Modir TV همراه باشید. هویت برند (Brand Identity) چیست؟ هویت برند شما دقیقا به این بستگی دارد که مخاطبان شما چه درکی از شما دارند؟ [ اجازه دهید برند شما را مثل یک انسان تصور کنیم. حتی پایمان را کمی آنورتر قرار میدهیم و برندتان را برای مخاطبانتان مثل یک «دوست» تصور میکنیم! حالا نوبت مخاطب است. مخاطب را مثل یک جمعیت بینام و بیهویت درنظر نگیرید! یک شخص ایدهآل را تصور کنید که این شخص، یک شخص استاندارد است که برند شما، او و امثال او را هدف گرفته است. ] برای دوست شدن با این آدم، شما باید بر روی یک چیز، حتما بتوانید تاثیر بگذارید، «نظر و دیدگاهی که نسبت به شما دارد». در این صورت، آن شخص هم با شما دوست خواهد شد، اگر شما همان چیزی را (محصول خوب، احساس با ارزش بودن و…) به او بدهید که او در زندگیش به آن نیاز دارد. هویت بصری برند (Visual Brand Identity)، درک مشتری از شما هویت بصری برند، یعنی به مخاطبتان بگویید که چه جور دوستی هستید؟! هویت بصری برند، درک مشتری را از شما تعیین میکند. مثال: برای مثال اگر من ببینم که پیج اینستاگرام شما پر از عکسهای بامزه از محیط کارتان است (مثلا یک سلفی با همکاران که هر کدام در حال ادا درآوردن باشد!!)، میتوانم به این نتیجه برسم که خنده و خوشحالی کارکنان، برایتان بسیار اهمیت دارد! مثال 2: یا اگر یک عالمه تصویر طبیعت ببینم که بر روی آن جملات انگیزهبخش نوشته شده، ممکن است به این نتیجه برسم که «انگیزه» و «امید» برای شما بسیار مهم است.وقتی که وبسایت شما را ببینم، رنگهایی را که انتخاب میکنید، سایز متنها و به طور کلی سلیقهای که در طراحیهای خود به کار بردهاید؛ همهی اینها به من میگویند که باید دقیقا به چه چشمی شما را ببینم؟ چه ذهنیتی باید نسبت به شما داشته باشم؟ یکپارچگی در هویت بصری برند Emirates در پایان توصیه میکنیم به مقالات «کتابچه برند یا برند بوک (Brand Book)»، «اصول انتخاب رنگ برند؛ چه رنگی؟ با چه فلسفه ای؟» و «7 اشتباهی که در طراحی لوگو نباید مرتکب شوید» مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر با هویت بصری برند، کمک خوبی به شما خواهند کرد! هویت بصری برند (Visual Brand Identity) چیست؟ - شبکه مدیران Modir TV
هویت بصری برند (Visual Brand Identity) چیست؟
مشاهده قوانین انجمن