خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: هویت برند (Brand Identity) چیست؟
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
هویت برند (Brand Identity) چیست؟ دوستتان را تصور کنید. خب چه تصوری از او دارید؟ نام اوچهره + استایل بدن + مدل مو + مدل لباس پوشیدن و… اواخلاق اوارزشها و عقاید اوخاطراتی که با او دارید.بیمهریها یا لطفهایی که به شما داشتهو… این موارد و چندین مورد دیگر، هویت دوست شما را در ذهنتان شکل میدهد. بسیار خب، حالا برگردیم به برند. یک برند را تصور کنید. نام برندلوگو + رنگ + المانهای تبلیغاتی + بستهبندی محصول و…ارزشهایی که این برند نسبت به آنها متعهد است.انتظاراتی که از این برند دارید.تعهد برنداولین جملهای که بعد از شنیدن نام این برند به ذهنتان میرسد.و… هویت برند (Brand Identity)، آن تصوریست که شما (صاحب برند) میخواهید مردم نسبت به شما داشته باشند…؛ خب این جمله خیلی صحیح نیست!!! جمله صحیح این است که: برند شما یک هویت دارد (هویت بصری برند، فقط بخشی از آن است). حالا این هویتی که برند شما دارد، بخش عمدهای از «تصور مخاطبان نسبت به برند شما» را میسازد.چه هویتی را برای برند خود ساختهاید؟ خب گفتیم که هویت برند شما، بخش عمدهای از «تصور مخاطبان نسبت به برند شما» را میسازد. خب شما دوست دارید چه تصوری از برند شما داشته باشند؟ هویت برندتان را همانگونه شکل بدهید. مثلا این تصوریست که مردم از برند Nescafe دارند: تداعیات ذهنی افراد از برند نسکافه حالا برند Nescafe در فرآیند برندینگ خود، باید خیلی مراقب هویت برندش باشد، که هیچکدام از این تداعیهای ذهنی مردم را نسبت به برندش تغییر ندهد (مگر این که خودش عمدا بخواهد تغییری در تصور مردم بدهد). هویت برند (Brand Identity) چیست؟ - شبکه مدیران Modir TV
هویت برند (Brand Identity) چیست؟
مشاهده قوانین انجمن