خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: هویت بصری برند ایرلاینهای معروف دنیا
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
هویت بصری برند ایرلاینهای معروف دنیا 1) هواپیمایی امارات (Emirates) همهی تلاش هواپیمایی امارات این بوده است که بتواند تجربهای لوکس را در اختیار طیف وسیعتری از مردم قرار دهد. برای مثال ما در طراحی المانهای بصری هواپیماهای این برند میبینیم که به طور خاصی سعی دارد تا به مسافرانش طوری القا شود که انگار (مثلا) در یک رولزرویس خصوصی چند میلیون دلاری نشسته بودند! تجربهای لوکس در سفر با Emirates تجربهای لوکس در سفر با Emirates هواپیمایی امارات فونت انگلیسی مخصوص به خودش را دارد. تنها راهی که میتوانید این فونت را در کامپیوتر خود داشته باشید، این است که آن را از خودشان بگیرید! (که البته آنها هم به هیچکس نمیدهند!). فونت انگلیسی مخصوص Emirates فونت انگلیسی مخصوص Emirates فونت انگلیسی مخصوص Emirates یکپارچگی بین سایر المانهای بصری این برند را میتواند در تصاویر زیر مشاهده کنید: 2) هواپیمایی قطری (Qatar Airways) قطریها حس بسیار ناسیونالیستی به برندها، تیمهای ورزشی، رویدادها و… خود دارند و یکی از مواردی که بسیار به آن پایبندند، این است که رنگ بنفش پرچمشان را باید حتما در همه جا استفاده کنند. در ایرلاین آنها هم این رنگ به طور مشخصی برای بسیاری از اِلِمانهای داخل هواپیما، وبسایت، بلیطها، لباس مهمانداران و… مربوط به این ایرلاین استفاده شده است. پرچم قطر و رنگ خاص آن لوگوی هواپیمایی قطر و رنگ خاص آن داخل هواپیما، Qatar Airways هویت بصری یکپارچه برند قطر ایرویز فضای داخلی کلاس تجاری هواپیمایی قطری وبسایت Qatar Airways 3) هواپیمایی اتحاد (Etihad) در هویت بصری برند اتحاد، تمرکز زیادی را بر لوکس بودن و اشرافی بودن این برند میبینیم. این برند اماراتی همواره سعی داشته است تا گران قیمت بودن و لوکس (Luxury) بودن تجربه سفر با ایرلاینش را به مخاطبان خود القا کند. هویت لوکس برند هواپیمایی اتحاد (Etihad) هواپیمایی اتحاد (Etihad) هویت لوکس برند هواپیمایی اتحاد (Etihad) هویت لوکس برند هواپیمایی اتحاد (Etihad) وبسایت هواپیمایی اتحاد (Etihad) 4) لوفتهانزا (Lufthansa) استفاده از ترکیب رنگ آبی و زرد، به صورتی که در بسیاری از موارد میزان رنگ آبی نوشته بیشتر از رنگ زرد آن است میتواند القاگر این موضوع باشد: رنگ آبی میتواند نماد امنیت باشد و رنگ زرد، بیشتر بر بیاعتمادی، عدم امنیت، استرس بالاتر و… شناخته میشود. تسلط رنگ آبی بر رنگ زرد، در بیشتر المانهای بصری این ایرلاین حاکی از تمرکز اصلی Lufthansa بر امنیت پرواز دارد. یکی از اصلیترین دلایلی که Lufthansa یکی از پردرآمدترین ایرلاینهای جهان بر مبنای میزان خرید بلیط هواپیما میباشد، همین موضوع است. لوگوی Lufthansa باله هواپیمای Lufthansa ایرباس A380 لوفتهانزا وبسایت Lufthansa مقاله مرتبط: اصول انتخاب رنگ برند 5) کاتای پاسفیک (Cathay Pacific) این هواپیمایی متعلق به هنگ کنگ میباشد. کلمه Cathay، واژهای بود که در زمانهای قدیم، اروپاییها کشور چین را با آن مینامیدند. Pacific نیز به معنای «صلح جو» میباشد. المانهای بصری این برند همگی در راستای القای حس امنیت، صلح و آرامش طراحی و یکپارچهسازی میشوند. استفاده از نوع خاصی از رنگ سبز در بیشتر المانهای بصری این بند، حاکی از این موضوع است. لوگوی Cathay Pacific هویت یکپارچه برند Cathay Pacific هویت یکپارچه برند Cathay Pacific وبسایت Cathay Pacific 6) ایران ایر (IranAir) قدیمیترین ایرلاین ایران (که طبق آمار سفرمی، این ایرلاین هنوز هم یکی از پرفروشترین ایرلاینها در خرید بلیط هواپیمای داخلی میباشد) در این روزها هیجان زیادی را پشت سر میگذارد. خرید هواپیماهای درجه یک از ایرباس و بوئینگ، کم کم ایران ایر را به این فکر وامیدارد که در عرصه بینالمللی بتواند فعالیت قویتر و گستردهتری داشته باشد. قطعا برندینگ یکی از مهمترین موضوعاتیست که مدیران این هواپیمایی را درگیر خود خواهد کرد و اهمیت هویت بصری برند در این زمینه بسیار قابل توجه است. لوگوی بینظیر ایران ایر ایرباس A321 جدید ایران ایر ایران ایر اما با این که یکی از زیباترین لوگوهای جهان را دارد، در بسیاری از المانهای بصری برند خود دچار خطاهای متعددیست که از مهمترین آنها میتوانیم به بیشتر محتواهای صفحه اینستاگرام و وبسایت آنها اشاره کنیم که بسیاری از اصول گرافیک تجاری در آن رعایت نشده است. برای مثال به طرز غیر اصولی قرار گرفتن لوگوی تصاویر در پستهای زیر نگاه کنید: حال این که ایران ایر در این زمینه و همزمان با تقویت ناوگان خود چه تصمیماتی در مورد هویت بصری برندش خواهد گرفت؛ پرسش بسیار مهمیست که باید دید فرهاد پرورش و دیگر مدیران این ایرلاین چه تصمیماتی را در این باره اتخاذ خواهند کرد؟ هویت بصری برند ایرلاینهای معروف دنیا - شبکه مدیران Modir TV
هویت بصری برند ایرلاینهای معروف دنیا
مشاهده قوانین انجمن