ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: 10 راهکار برای گسترش برنامه‌ی بازاریابی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/21, 15:39
    Sina homaei

    10 راهکار برای گسترش برنامه‌ی بازاریابی

    1) با برخی از بهترین مشتریان‌تان گفت و گو کنید

    آیا ایده‌ی خوبی برایتان دارند؟ (به ایده‌های نامعقول و پرهزینه توجه نکنید).
    2) از مشتریان برای معامله‌شان تشکر کنید

    تشکر از مشتری ارتباط موثر را گسترش می‌دهد. این تشکر می‌تواند یک متشکرم ساده با یک لبخند باشد.
    3) قلمرو بازاریابی خود را تغییر دهید

    اگر قلمرو شما آنقدر گسترده شده که تمایز و تاثیر خود را از دست داده‌اید، بر مشتریان واقعی خود متمرکز شوید. اما اگر آمادگی برای گسترش را دارید، ذره ذره حوزه‌ی خود را افزایش دهید.
    4) معرف‌های بیشتری به دست آورید

    برای ارتباط با افرادی که می‌توانند مشتری‌ها را به سمت شما بفرستند وقت بگذارید و از کسانی که دیگران را به شما می‌فرستند تشکر کنید.
    5) بازاریابی خود را جذاب‌تر کنید

    با بهبود ظاهر و حس و حال بخش فروش، می‌توان به طرز قابل توجهی ارتباطات را اثربخش‌تر کرد.
    6) برای جلب و حفظ مشتری لبخند بزنید

    مطمئن شوید که همکاران‌تان نگرش و رفتاری مثبت با مشتری داشته باشند. برای این که تمام افراد در جهت برنامه‌ی بازاریابی حرکت کنند، برای آن‌ها وقت بگذارید و به آن‌ها آموزش دهید.
    7) تجربه به یادماندنی برای مشتری خود ایجاد کنید

    طوری رفتار کنید که مشتری احساس کند معامله با شما تجربه‌ای خوشایند و به یادماندنی است. به برخوردهای خاطره‌انگیز بیندیشید.
    8) علت عدم رضایت مشتریان را جویا شوید

    چرا ناخشنود؟ آیا می‌شد با کاری ساده آن‌ها را حفظ کرد؟ (به مشتریانی که با الگوی مشتری نمونه‌ی شما منطبق نیستند توجهی نکنید!)
    9) ببینید در چه چیزی می‌خواهید بهترین باشید و در آن سرمایه‌گذاری کنید

    حتی اگر مسئله‌ای کوچک موجب بهتر بودن شما باشد، آن را بشناسید و حتما در جلا دادن آن درخشش بکوشید.
    10) بکوشید تا خدمات مرتبط را نیز به طور جانبی به مشتریان‌تان ارائه کنید

    اما فراموش نکنید که نباید خدمات و محصولات بی‌استفاده را به مشتری عرضه کنید.

    برای دانلود PDF این مقاله، کلیک کنید: 10Solutions-PDF

    10 راهکار برای گسترش برنامه‌ی بازاریابی - شبکه مدیران Modir TV

مجوز های ارسال و ویرایش