ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: اصلاح فرآیندها، ارتقای پاسخگوئی را به دنبال خواهد داشت

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/20, 16:57
    Arshia

    اصلاح فرآیندها، ارتقای پاسخگوئی را به دنبال خواهد داشت

    جلسه آموزشی امور نامنویسی و حسابهای انفرادی اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی و شعب تابعه برگزار شد.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی؛ جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی در این جلسه آموزشی با قدردانی از عملکرد اداره نامنویسی و حسابهای انفرادی در جهت تحقق شاخصهای عملکردی و کسب رتبه چهارم کشوری در سال ١٣٩٥، تداوم این موفقیت را مستلزم تدبیر و تلاش بیش از پیش همکاران دانست.
    مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی با اشاره بر ضرورت کاهش همپوشانی در جهت حذف ارائه خدمات موازی توسط سازمانها و صندوق های بیمه ای، بر حضور فعال همکاران در شوراهای حل اختلاف در جهت احقاق حقوق متقابل کارفرما، کارگر و سازمان تأکید نمود و اذعان داشت: تکریم ارباب رجوع و مخاطبین در واحد پرازدحامی چون واحد نامنویسی و حسابهای انفرادی، بایستی سرلوحه امور قرار گیرد.
    سمساری، اجرای فاز یک طرح ساختار نوین ارائه خدمات در جهت توانمند سازی تخصصی و کارشناسی همکاران را مورد توجه قرار داد و افزود: اجرای این طرح در شعب تابعه و اصلاح فرآیندها، موجبات ارتقای پاسخگوئی به مخاطبین را فراهم خواهد آورد.

    http://www.tamin.ir/News/Item/53188/2/53188.html

مجوز های ارسال و ویرایش