ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ چنکا - تبلیغات اینستاگرام

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/05, 18:22
    SARA

    معرفی استارتاپ چنکا - تبلیغات اینستاگرام

    چنکا بزرگترین پلتفرم آنلاین اینفلوئنسر مارکتینگ(بازاریابی تاثیرگذار) در ایران است. اینفلوئنسرها کسانی هستند که در شبکه‏‌های اجتماعی دنبال‏‌کنندگان وفادار و قابل توجهی دارند و این مورد در کنار برندها دو سمت پلتفرم چنکا را تشکیل می‏‌دهند.
    در واقع اینفلوئنسرها از طریق تبلیغات دهان به دهان به مخاطبین خود محصول کسب‌و‌کارها را نشان داده و به گوش عموم جامعه می‌رسانند. تبلیغات در جوامع امروز شکل‏‌های نوینی به خود گرفته و آمارها از معتبرترین منابع تحقیقات بازار در دنیا نشان می‏‌دهد که بازاریابی و تبلیغات در شبکه‏‌های اجتماعی همواره در حال رشد چشمگیری است. رشدی که در سایر موارد رایج در ایران مانند تبلیغات بنری و کلیکی دیگر مشاهده نمی‏‌شود. تبلیغات شبکه‏‌های اجتماعی از اصول خاص و دسته‏‌بندی‏‌های خاصی پیروی می‏‌کند. رساندن مفهوم از طریق انتقال تجربه موفق به روش استفاده از افراد تاثیرگذار، یکی از اعلی‏‌ترین روش‏‌های برندینگ و نورومارکتینگ در عصر دیجیتال است که اعتبار قابل ملاحظه‏‌ای برای کسب‌وکارها می‏‌سازد. این مدل از بازاریابی از ترندهای سال ۲۰۱۷ بازاریابی روز دنیا به‏‌حساب می‏‌آید.
    هسته اصلی چنکا، سابقه چندین ساله در فضای کسب‌و‌کارهای تبلیغات آنلاین در ایران را دارا می‏ب اشند. کار با سرمایه‏‌گذاران داخلی و بین‏‌المللی، کار با شتابدهنده شریف، کار با مرکز محاسبات پیشرفته دانشگاه شریف، تیم فنی مثال‏‌زدنی و حمایت‏های مادی و معنوی شرکت‏های بزرگ تجارت الکترونیک ایران و دانشگاه صنعتی شریف از چنکا، این سرویس را به سرویسی منحصر به فرد تبدیل کرده است. چنکا یکی از محصولات شرکت پیشرو نوآور توسعه آران است که هم‏‌اکنون در مرکز رشد فناوری‏‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف مستقر هستند.
    چنکا در حال حاضر در داغ‏‌ترین شبکه اجتماعی ایران یعنی اینستاگرام فعالیت می‏‌کند و در آینده نزدیک به سایر شبکه‏‌های اجتماعی ورود پیدا خواهد کرد و به‏‌سرعت دامنه کسب‌وکار خود را به فضای تبلیغات آنلاین ایران گسترش می‏‌دهد.




    مرکز فناوری های پیشرفته دانشگاه شریف خیابان آزادی - بلوار شهید اکبری - بلوار صالحی - گوچه گلستان - بن بست گل ساختمان شماره 4 واحد 6
    021-66064604






مجوز های ارسال و ویرایش