ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/20, 10:36
    Ali Homaei

    چرا این شرکت ۱۷ میلیون دلاری می خواهد شغل دلخواه دانشجویان باشد ؟



    اریک مالدونادو مدت های مدیدی آرزو داشت تا شرکت خدمات مالی خودش را افتتاح کند. او اخیرا و ۷ سال بعد از فارغ التحصیلی و درست بعد از یک دوره موفق در صنعت به این آرزو دست یافت. بنگاه اقتصادی او Aquilla Wealth Advisors نام دارد. این بنگاه اقتصادی بخشی از موجودیت خود را مدیون یک تجربه زندگی ساز است که مالدونادو در دانشگاه داشته است. او تابستان های خود را به جابجایی اثاثیه می پرداخت.
    شرکت Meathead Movers که مرکز آن در سن لوئیس ابیسپوی کالیفرنیا قرار دارد مدعی است که مردم را به سمت آینده هایشان هدایت می کند. این هدایت برای مشتریان به معنی هدایت کردن به سمت خانه های آینده شان است؛ برای کارکنان نیز به منزله مسیر دهی به سمت حرفه های آتی است. این شرکت ورزشکاران دانشجویی را که اهداف حرفه ای جاه طلبانه دارند استخدام می کند و به آنها کمک می کند تا از طریق مربی گری، آموزش عملی و ایجاد اعتماد بنفس به این اهداف دست پیدا کنند. زمانیکه کارکنان این شرکت پس از فارغ التحصیلی به دنبال شغل می گردند، بنیانگذار این شرکت یعنی آقای آرون استید پیش دستی کرده و با مدیران شرکت های استخدام کننده تماس می گیرد تا از این کارکنان تمجید کند.
    استید این کسب و کار را به همراه برادرش ایوان در سال ۱۹۹۷ راه اندازی کرده است. او این کار را «عایدی تقویت شده» می نامد. آرزوی او این است که Meathead «سکوی پرتابی باشد که کارکنان را برای رسیدن به کارهای بزرگتر و بهتر مهیا می سازد.»
    این شرکت که پیش بینی درآمد ۱۷ میلیون دلاری را برای سال جاری دارد ترکیب متمایزی از ورزش و یکدلی است. این شرکت بیش از ۳۵۰ شاغل خود در زمینه جابجایی اثاثیه را غالبا از بین کشتی گیران، فوتبالیست ها و بازیکنان بئس بال و از دانشگاههای کالیفرنیای جنوبی و مرکزی انتخاب می کند. استید می گوید: ما با مربیان ارتباط داریم. او ادامه می دهد که با دپارتمان های ورزشی روابطی ایجاد کرده ایم. او می گوید که ما در دانشکده ها می گردیم و شخصا به افراد مشغول در سالن های ورزشی مراجعه می کنیم.
    استید که خودش قبلا یک کشتی گیر بوده است می گوید ورزشکاران دانشجو از قدرت بدنی و شخصیتی برخوردار هستند. آنها این قدرت بدنی را به تک تک حرکات خود در زمان جابجایی اثاثیه انتقال می دهند؛ برای مثال حتی وقتی که فاصله بین کامیون و خانه مشتری را با دست خالی در حال پیاده روی تند هستند نیز می توان به ورزشکار بودن آنها پی برد. استید می گوید که ما با صلابت می دویم، بر روی رمپ پا می کوبیم و یک تجربه نمایش مانند را خلق می کنیم.
    آنها به خاطر نوعی رشد و آموزش شخصی به سراغ Meathead می آیند. آنها می دانند که این رشد و آموزش را در کارآموزی ها به دست نخواهند آورد و در اغلب کارآموزی ها پولی نیز دریافت نمی کنند. ضمنا بسیاری از آنها شیفته اقدامات انسان دوستانه شرکت برای قربانیان محلی خشونت می شوند چرا که این شرکت اثاثیه این افراد را به رایگان حمل می کند.

    «آیا به من کمک خواهی کرد؟»
    ما در سال ۲۰۰۱ با آماج تماس ها مواجه شدیم. تماس گیرندگان زنانی بودند که می خواستند از روابط خشونت آمیز فرار کنند. آنها می گفتند که طرف مذکر به یک سفر کاری رفته است و الان وقت فرار کردن است. آنها می پرسیدند که آیا به آنها کمک خواهیم کرد. آنها می گفتند که پولی ندارند ولی حاضرند که در مقابل یک تلویزیون یا کاناپه بدهند.
    استید نمی داند که چرا آنها Meathead را انتخاب کردند. شکی نیست که او به آنها کمک می کند و البته در مقابل پولی دریافت نمی کند. استید می گوید که یک روز مردی به خانه برگشت و اقدام به مقاومت کرد. پلیس به آنجا آمد. استید ادامه می دهد که من متوجه شدم ما باید به روشی ایمن تر دست به این اقدام بزنیم. بنابراین به سراغ پناهگاههای محلی رفتم.
    شرکت Meathead هنوز هم سالی ۵۰ تا ۶۰ جابجایی از این نوع را انجام می دهد؛ اما تماس گیرندگان ملزم هستند با یک پناهگاه تماس بگیرند تا نظارت و ارائه خدمات را به عهده داشته باشد.
    دو سال قبل حمل کنندگان شاغل در شرکت هشتگی با عنوان #MoveToEndDV راه اندازی کردند. این هشتگ یک اقدام غیرانتفاعی است که نوعی ثبت برای شرکتهایی به شمار می رود که کالاها و خدمات خود را به قربانیان خشونت خانگی یا به پناهگاهها اهدا می کنند. این هشتگ تا کنون صدها تعهد و قول از طرف شرکتها دریافت کرده است. از جمله این تعهدها می توان به یک شرکت خدمات مالی اشاره کرد که درس های سواد مالی را ارائه می کند یا یک شرکت ارائه کننده خدمات اینترنت که حاضر است تا تعرفه های خود را از پناهگاههای محلی دریافت نکند و یا حتی گل فروشی که حاضر است گل هدیه نماید. استید می گوید: هدف عالیه ما این است که الهام بخش ۱۰ هزار شرکت باشیم تا دست به کار شوند.
    همچنین او سایر شرکتهای حمل و نقل اثاثیه را نیز ترغیب می کند تا به قربانیان خدمات رایگان حمل و نقل ارائه کنند. او می گوید که این راه ارزشمندترین روش برای کسانی است که در صنعت ما فعالیت می کنند و دوست دارند که دین خود را ادا کنند.

    منبع : Inc
    چرا این شرکت 17 میلیون دلاری می خواهد شغل دلخواه دانشجویان باشد ؟ - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی

مجوز های ارسال و ویرایش