ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چگونه کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/18, 14:43
    Arshia

    چگونه کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟

    در شرایط اقتصادی امروز مردم همیشه به دنبال راهکارهایی هستند که درآمدی مازاد بر درآمد اصلی خود داشته باشند و به تعریف دیگر شغل دومی داشته باشند، اما هزینه راه‌اندازی یک کار و شغل جدید بیش از آن است که هر کسی بتواند آن را تامین کند و حتی اگر موفق به راه‌اندازی یک کار جدید شود از لحاظ زمانی دوباره به مشکل خواهد خورد. پس برای مشکل زمان و هزینه باید راهکاری پیدا کنیم!



    در شرایط اقتصادی امروز مردم همیشه به دنبال راهکارهایی هستند که درآمدی مازاد بر درآمد اصلی خود داشته باشند و به تعریف دیگر شغل دومی داشته باشند، اما هزینه راه‌اندازی یک کار و شغل جدید بیش از آن است که هر کسی بتواند آن را تامین کند و حتی اگر موفق به راه‌اندازی یک کار جدید شود از لحاظ زمانی دوباره به مشکل خواهد خورد. پس برای مشکل زمان و هزینه باید راهکاری پیدا کنیم!
    بهترین و کم‌خطر‌ترین راهکار می‌تواند شروع یک کسب‌وکار اینترنتی باشد. با توجه به پیشرفت فناوری و وسیع شدن دایره استفاده از اینترنت در زندگی روزمره و فرصت‌های بی‌شماری که اینترنت در اختیار تمامی کاربران قرار می‌دهد، امروزه راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی تبدیل به شایع‌ترین روش برای کارآفرینی شده است؛ پس با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان از اینترنت کسب درآمد کرد و شغلی جدید با موفقیت‌های جدید داشت. پس مرحله‌به‌مرحله باید جلو برویم و به ساده‌ترین شکل به نتیجه برسیم:
    برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی چه کارهایی باید انجام دهیم؟ باید نیازهای بازار را بررسی کنید و یک گروه کاری برای خود انتخاب کنید به طور مثال سایت فروش نرم‌افزار، سایت فروش لباس، سایت فروش محصولات مجازی و دانلودی، سایت فروش حق اشتراک (ارائه دانسته‌های خود به صورت فیلم و ویدئو) و... منظور این است که هرچقدر بازار محصولات را به بخش‌های کوچک‌تری تبدیل کنید هم هزینه کمتری برای شما در بر خواهد داشت و هم اینکه سود کسب‌وکار اینترنتی شما به‌شدت افزایش پیدا می‌کند. می‌توانید کسب‌وکار اینترنتی را به‌عنوان شغل دوم در کنار شغل اصلی خود داشته باشید و به‌مرور زمان و بعد از اینکه کسب‌وکار اینترنتی شما به نقطه سودآوری رسید آن را شغل اصلی خود حساب کنید. برای شروع باید انگیزه پیدا کنید و ایمان داشته باشید که اگر امروز شروع کنید و با قدرت حرکت کنید، فردا شما هم موفق خواهید شد. برای شروع هر کاری باید تحقیق کرد و از بازخوردهای آن اطلاع پیدا کرد. با توجه به گسترش اینترنت و اعتمادسازی‌های انجام‌شده امروزه می‌توانیم شاهد کسب‌وکارهای موفقی باشیم که روزی از یک اتاق کوچک و توسط یک نفر راه‌اندازی شده‌اند. اسم‌های زیادی می‌توان نام برد اما به چند مورد بسنده می‌کنم: فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، بامیلو، نت‌برگ، آپارات، زومیت و ...
    ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد یک کسب‌وکار اینترنتی
    ۱. انتخاب نام سایت یا همان دامنه
    برای اینکه یک سایت داشته باشید، باید یک آدرس و نام مشخص برای آن ثبت کنید و از آن به‌عنوان نام برند و یا نام کسب‌وکار اینترنتی خود استفاده کنید. البته باید به یاد داشته باشید که نام دامنه شما باید منحصربه‌فرد باشد و قبلا توسط کسی ثبت نشده باشد.
    ۲. خرید هاست (فضای میزبانی سایت شما)
    بعد از اینکه برای سایت خود نامی انتخاب کردید باید به فکر تهیه یک ‌هاست یا فضا برای نگهداری از اطلاعات خود باشید. هاست به معنی ساده‌تر به جایی گفته می‌شود که اطلاعات شما اعم از فیلم، صدا، عکس و متن‌ها در آن نگهداری می‌شود، همانند یک هارد کامپیوتر اما با این تفاوت که ‌هاست این امکان را به شما می‌دهد که در هر نقطه دنیا به آن دسترسی پیدا کنید. برای تهیه ‌هاست سایت‌ها و شرکت‌های زیادی هستند که این خدمات را ارائه می‌دهند و با یک جستجو در گوگل به‌سادگی به نتیجه خواهید رسید، اما اگر به دنبال راه ساده‌تری هستید می‌توانید از این سایت برای تهیه‌ هاست استفاده کنید:
    http://farishtheme.serversetup.ir
    ۳. راه‌اندازی سایت
    بعد از تهیه موارد بالا باید اقدام به راه‌اندازی یک سایت با توجه به نیاز خود کنید که برای این کار می‌توانید طرح‌هایی را که در ذهن دارید بر روی کاغذ بیاورید و با توجه به ایده خود اقدام به طراحی سایت کنید. توجه داشته باشید مهم‌ترین بخش یک کسب‌وکار اینترنتی داشتن یک سایت خلاقانه و کاربرپسند است، پس در این بخش با وسواس بیشتری عمل کنید.
    برای راه‌اندازی سایت دو راهکار بیشتر ندارید:
    مراجعه به شرکت‌های طراحی سایت و هزینه کردن برای طراحی سایت. البته باید توجه داشته باشید که هزینه طراحی سایت توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات متفاوت خواهد بود و با توجه به نیازهای شما متغیر نیز خواهد بود. این هزینه‌ها رقمی بین یک تا ۵ میلیون تومان و در پروژه‌های بزرگ‌تر بیشتر است.
    راه دوم شما را از این نگرانی درخواهد آورد. وقتی ما تصمیم به راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی گرفته‌ایم پس بهترین راه این است که خود دست‌به‌کار شویم. برای اینکه از هزینه‌های سنگین طراحی سایت در امان باشید می‌توانید از مدیریت محتوا یا همان سایت‌سازهای رایگان استفاده کنید. با کمی تحقیق و تلاش به‌سادگی بدون داشتن هیچ دانش برنامه‌نویسی می‌توانید سایت‌های بسیار کارآمدی برای خود راه‌اندازی کنید. البته خوشبختانه تیم‌های زیادی در ایران حتی این کار را ساده‌تر هم کرده‌اند و شما در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید با هزینه بسیار ناچیز سایتی کاملا آماده راه‌اندازی کنید و با ویدئوهای آموزشی آن را مدیریت کنید. یکی از این سایت‌ها سایت فریش‌تم (www.farishtheme.ir) است که می‌توانید برای شروع یک کسب‌وکار اینترنتی از آن استفاده کنید.
    ۴. آماده‌سازی محصول و یا خدمات
    پس از انجام کلیه امور مذکور، سایتی آماده خواهید داشت. پس باید شروع کنید به قرار دادن محصولات و یا معرفی خدمات. سعی کنید محصولات و خدماتی را ارائه دهید که در بین رقیبان متمایز باشد تا از فروش بیشتری برخوردار شود.
    ۵. بازاریابی اینترنتی
    مهم‌ترین اصل در فروش و کسب درآمد از اینترنت ایجاد راهکارهایی برای جلب‌توجه بازدیدکنندگان است. اگر سایتی بسیار حرفه‌ای داشته باشید و پایین‌ترین قیمت و بهترین کیفیت را بین رقبای خود داشته باشید باز هم فروش نخواهید داشت، اگر به بازاریابی اینترنتی ایمان نداشته باشید. دقت داشته باشید بازاریابی اینترنتی دنیایی از اطلاعات است که با یادگیری هر نکته می‌توانید فروش خود را افزایش دهید. در مقاله‌های بعد سعی خواهیم کرد راهکارهای زیادی برای شروع یک کسب‌وکار اینترنتی برای شما بیان کنیم، پس تا مقاله بعد همراه ما باشید.





    چگونه کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟ | شنبه مگ - اولین هفته نامه اختصاصی استارت آپ ها

مجوز های ارسال و ویرایش