ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ 100 تحلیل - فین تک

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/25, 08:20
    Admin

    معرفی استارتاپ 100 تحلیل - فین تک



    https://100tahlil.com

    صدتحلیل یک سیستم هوشمند برای پیدا کردن قوی ترین تحلیلگران و امتیازدهی و رتبه بندی آنهاست . ما در این سایت قصد داریم پلی ایجاد کنیم میان سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار سرمایه چرا که قطعاً هر
    بازار مالی نیاز به دانش تخصصی ، بررسی دقیق و تحلیل دارد و سرمایه گذاری در هر بازاری بدون داشتن اطلاعات کافی موجب زیان ما خواهد شد .




    درباره ما



    ما در این سایت قصد داریم پلی ایجاد کنیم میان سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار سرمایه . چرا که قطعاً هر بازار مالی نیاز به دانش تخصصی ، بررسی دقیق و تحلیل دارد و سرمایه گذاری در هر بازاری بدون داشتن اطلاعات کافی موجب زیان ما خواهد شد .
    در این سایت تحلیلگران پیش بینی های خود را ثبت می کنند و بعد از مدتی امتیاز دقت پیش بینی آنها مشخص شده و یک رزومه تحلیلی و قابل استناد برای خود می سازند. از طرفی سرمایه گذاران دیگر با بررسی عملکرد و سایقه هر تحلیلگر و مقایسه استراتژی تحلیلگران مختلف , بهترین ها را گزینش کرده و از پیش بینی های افراد حرفه ای استفاده می کنند .
    اما اگر از سرمایه گذاران بورسی هستید ، عملکرد قویترین تحلیلگران سیستم را با یکدیگر مقایسه کرده و یک تحلیلگر حرفه ای برای خود انتخاب کنید تا با خیال راحت از پیش بینی های ایشان استفاده کنید !
    ما چه می کنیم ؟ رشد شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و .. باعث شده است تحلیلگران زیادی برای انتشار پیشنهادهای خرید و فروش خود از این امکانات استفاده کرده و خود را تحلیلگر حرفه ای معرفی کرده و حتی برای اشتراک ماهیانه هزینه دریافت می کنند .
    افراد دیگری که تحلیلگر نیستند و در بورس سرمایه گذاری می کنند هم برای پیدا کردن یک شخص حرفه ای و دنبال کردن پیشنهادهای تحلیلگر مورد علاقه خود مجبور به بررسی تک تک آنها و بررسی چندماهه پیش بینی آنها با روش آزمون و خطا هستند !
    اما صدتحلیل محیطی را فراهم کرده است تا تحلیلگران بورس بتوانند سیگنال های خود را در اینجا ثبت کرده و با گذشت زمان درستی و دقت پیش بینی های خود را مشاهده کنند . سیستم هوشمند صدتحلیل هم به با امتیاز دهی به این افراد , آنها را رتبه بندی کرده و اطلاعات مفیدی از سابقه و عملکرد این شخص به دیگران می دهد .
    از طرف دیگر سرمایه گذاران به راحتی میتوانند عملکرد تحلیلگران مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و با توجه به روحیات خود , تحلیلگری که استراتژی مناسب تری برای آن شخص دارد را انتخاب کند و از پیش بینی های او استفاده کند .

    در نهایت یک بازی برد برد برد : هم سرمایه گذاران توانسته اند با کمک افراد حرفه ای سود مناسب در بازار بورس را بدست آورند هم تحلیلگران توانسته اند رزومه ای از موفقیت های خود ثبت کنند و از مشاوره های خود درآمدی کسب کنند
    و هم صدتحلیل توانسته است تعداد زیادی از تحلیلگران مختلف با استراتژی های متفاوت را دور هم جمع کرده و قدم مثبتی برای حرفه ای تر کردن بازار سرمایه بردارد .






مجوز های ارسال و ویرایش