ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: انحلال شرکت سهامی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/30, 18:25
    rotana80
    خرید آپارتمان مهرشهر کرج


    قیمت آپارتمان در مهرشهر کرج

    قیمت آپارتمان در مهرشهر در مناطق فاز 1 فاز 2 و فاز 3 بسیار گرانتر ودارای ارزش سرمایه گذاری است ولی در حومه با قیمت های بسیار مناسب ملک های خوش قیمتی را می توان خریداری کرد .
    خرید آپارتمان در بلوار شهرداری مهرشهر کرج یا همان بلوار چهارباندی برای شما گران تر آب می خورد از طرف دیگر به دلیل تفاوت آپارتمان ها ، ساختمان ها و کوچه ها، قیمت خانه در بلوار شهردری مهرشهر متنوع بوده و می توان در این منطقه قیمت های متوسط را نیز پیدا کنید .
    املاک مهرشهر از قدیم محل سرمایه گذاری های کوچک بوده و سالها در قیمت آنها تغییری ایجاد نشده بود اما ازدهه نود انفجار قیمتها در منطقه به دلیل مهاجرت و شیک تر شدن سبک زندگی متفاوتی اهالی این منطقه شروع شد و پیش بینی می شود که به دلیل تقاضی زیاد برای خرید ملک در مهرشهر این افزایش قیمت ها در دهه های آینده از سایر شهر ها سرعت بیشتری بگیرد .قیمت روز آپارتمان در مهرشهر کرج را در همین صفحه در بخش بالا با جستجوی آپارتمان مورد نظر تان می توانید مشاهده کنید .
    فروش آپارتمان در مهرشهر کرج توسط سایت ساکنین به صورت تخصصی انجام می شود و شما به راهنمایی مشاوران املاک قابل اعتماد سایت ساکنین و امکان تنوع در جستجو بر روی کمک مشاوران املاک سایت ساکنین می توانید حساب کنید .
    خرید آپارتمان در مهرشهر سود آوری به چند جهت !

    خرید آپارتمان در مهرشهر یک فرصت مناسب برای سرمایه های سرگردان شما است که با یک تیر دو هدف زده اید هم به دلیل افزایش هر روزه تقاضا برای سکونت در این شهر و افزایش قیمت ها پول خودتان را حفظ کرده اید و هم صاحب یک ملک برای گذران آخر هفته و خلوت خود شده اید.
    مهرشهر کرج در دهه های گذشته به شدت خلوت بود و بیشتر ویلا سازی در اینجا رونق داشت ولی به دلیل محیط دنج آرام و قیمت های مناسب هجوم بسیاری از شهر نشینها را به سمت خود برد تا ساخت و ساز آپارتمان رونق یابد و قیمت های ملک و آپارتمان در این منطقه از کرج نیز افزایش چند برابری را نسبت به سال های گذشته تجربه کند, البته خرید آپارتمان لوکس در چهارباندی همچنان از نظر قیمت به صرفه تر از مناطق لوکس سایر نقاط است و شما با بودجه متوسط میتوانید با خرید ملک در مهرشهر کرج یک سرمایه گذاری قوی انجام دهید.برای خرید آپارتمان در بلوار شهرداری مهرشهر کرج تعجب آور است با بودجه های یک چهارم مناطق شمال شهر پایتخت آپارتمان ها و املاک لوکس و شیکی میتوانند را می توانند خرید کنید و در عین حال از امکانات یک شهر مدرن شیک با امکانات رفاهی عالی استفاده کنند , تنوع خانه و ملک انقدر زیاد است که هر بودجه ای را پاسخگو است و از ثروتمند ترین افراد تا طبقه متوسط در این منطقه خوش آب و هوا و مدرن ساکن هستند و کسب و کار , تفریحات و سبک زندگی مخصوص به خود را دارند .
    تنوع طبقات اجتماعی شهری که اغلب افراد همدیگر رو می شناسند و یک فضای صمیمی دارند با هم در یک محیط کوچک , سرسبز , خوش آب و هوا و شاد باعث شده تنوع ملک و خانه نیز در این منطقه زیاد شود و محیط پر انرژی که تمام نیاز های شهری ساکنین مهرشهر را بر آورده کرده و رضایت تمام افراد محله را برای اهالی منطقه در بر داشته است .
    آپارتمان مهرشهر

    آپارتمان در مهرشهر کرج به صورت شخصی ساز و بسیار لوکس و شیک با امکانات استخر و سونا , تراس های بزرگ , سالن اجتماعات و سایر خدمات لوکس رفاهی در فاز های 1 تا 3 ارائه می شود , مناطق لوکس از کوچه های دنج و دل باز برخودار هستند .
    متراژ های آپارتمان در مهرشهر از 50 متر تا 800 متر قابل خرید و سکونت است و معماری منطقه از تنوع قوی بر خوردار است . اگر قصد خرید ملک یا آپارتمان در مهرشهر منطقه زیبا را دارید، انتخاب درستی کرده اید زیرا این منطقه به دلایل متعدد محلی مناسب برای زندگی است. وجود امکانات متعدد ، شرایط آب و هوایی مناسب ، ساکنینی بافرهنگ ، ساختمان هایی لوکس و امروزی ، مهندسی شهری مدرن و بسیاری از ویژگی های متعدد ، خرید خانه در مهرشهر را به یکی پر تقاضا ترین اهداف طبقه پولدار تبدیل کرده. اغلب سرمایه داران اقدام به خرید خانه در بلوار شهرداری مهرشهر کرج کرده اند . این شهر به دلیل نوع شهر سازی ، همواره محله ای لوکس و مدرن با امکانات و رستوان های متنوع شیک به حساب می‌آید و مناسب افراد خوش گذاران و خواهان زندگی کم استرس است , همین امر منجر به خرید ملک در مهرشهر توسط قشر مرفه اجتماعی شده است. در دهه‌های اخیر بسیاری از ساکنین سایر شهرها برای رسیدن به آرامش و رهایی از شلوغی و ترافیک شهرهایی بزرگ ، به این شهر مهاجرت کرده و اقدام به خرید آپارتمان و خانه کرده اند .
    محدودیت ارائه جواز ساخت آپارتمان در مهرشهر از طرف شهرداری به جهت سیاست خلوت تر شدن مهرشهر و بازشگت به دوران دنج بودن محله های و خیابان ها فروش آپارتمان در مهرشهر را از طرف سازندگان و مالکان با محدودیت نسبی مواجه کرده و همه گی بر این باور شده اند ه در آینده به دلیلی کمبود ملک در منطقه شاهد جهش قیمت ها خواهیم بود .
    خرید خانه در مهرشهر کرج می تواند برای شما بسیار سود آور و در عین حال باعث از دست رفتن سرمایه شما شود املاک قولنامه ای بدون سند که هنوز تکلیف پایان کار آنها روشن نشده خالی از ضرر نیست , ولی به طور کلی جای نگرانی نیست با مراجعه به کارشناسان معتمد و مشاور املاک در مهرشهر کرج با سابقه جهت خرید و فروش ملک می توانید با خیال آسوده خانه مناسبی خرید کنید .

    https://www.sakenin.com/alborz/searc...tment/area=590
  • 2018/04/16, 00:25
    Sina homaei

    انحلال شرکت سهامی

    شركت سهامی ممكن است بنا به علل زیر منحل شود:

    1. از بین رفتن حداقل نصف سرمایه شركت بر اثر زیان های وارده به شركت (ماده ١٤١ ل.ا.ق.ت)از بین رفتن موضوع شركت یا غیر ممكن شدن انجام موضوع شركت (بند ١ از ماده ١٩٩ ل.ا.ق.ت.)
    2. در صورت انقضای مدت شركت (بند ٢ ماده ١٩٩ ل.ا.ق.ت).
    3. تقلیل سرمایه شركت به كمتر از حداقل قانونی (حداقل سرمایه شركت سهامی عام 5,000,000 ریال و حداقل سرمایه شركت سهامی خاص 1,000,000 ریال می باشد).
    4. در صورت ورشكستگی شركت.
    5. در صورت تصمیم مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر انحلال شركت.
    6. انحلال شركت حسب حكم دادگاه موارد مندرج در ماده ٢٠١ (ل.ا.ق.ت) ناظر به انحلال شركت از طریق دادگاه با درخواست ذینفع می باشد.

    به تجویز مواد ١٠٦ و ٢٠٩ و ٢١٠ (ل.ا.ق.ت) یك نسخه از صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده در مورد انحلال شركت و نحوه تصفیه آن باید به مرجع ثبت شركتها ارسال شود تا پس از ثبت برای اطلاع مردم در روزنامه رسمی و روزنامه كثیر الانتشار كه اطلاعیه ها و آگهی های مربوط به شركت در آن درج می گردد آگهی شود و تا زمانی كه انحلال به ثبت نرسیده و آگهی انحلال منتشر نشده باشد.

    http://www.sabtviona.com/%D9%85%D9%8...A7%D9%85%DB%8C

مجوز های ارسال و ویرایش