ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: کابردهای سوء‌تفاهم

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/12, 18:10
    Arshia

    کابردهای سوء‌تفاهم

    اصل خبر این است که گوگل، عینک هوشمند خود را ارتقا داده‌ و این‌بار با هدست ارتقایافته‌ای به بازار آمده که قرار است آن را در مشاغل مختلف آزمایش کند؛ شبیه به نسخه پیشین که برای تولید و مراقبت‌های بهداشتی تست شد ...



    فاصله میان این دو اتفاق، دو سال است؛ یعنی دو سال بی‌خبری و این تصور که عینک هوشمند از مسیر تولید خارج شده و ما تا رسیدن به آن تکنولوژی راه فراوان داریم، اما نه فقط این مسیر متوقف نشده، بلکه حالا هدست تازه با عمر باتری طولانی‌تر، قدرت پردازش سریع‌تر و ... در اختیار ما قرار گرفته و می‌تواند با دوربین ۸ مگاپیکسلی‌اش قدرت دید وسیع‌تری به کاربر بدهد.
    با این وجود، در نظر داشته باشید که می‌توان در متن از شوخی‌های ساده استفاده کرد و مخاطب را به خواندن ادامه متن ترغیب کرد. برای نمونه، چرا ننویسیم که ما در خواب بودیم و گوگل عینک تازه را به بازار فرستاد؟ همانطور که می‌توان نوشت توقف دو‌ساله تولید عینک‌های هوشمند یک اشتباه بود و از همان روزها گوگل برای رسیدن به نسخه‌ای قوی‌تر در حال تلاش بود؟ همان‌طور که می‌توان نوشت هنوز برای استفاده از عینک‌های گوگل دیر نشده. به این جمله‌های کوتاه و شوخی‌های ساده در آن اگر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که صرفا یک سوء‌تفاهم ذهنی بوده و پنهانکاری گوگل مخاطب را به چنین مرحله‌ای رسانده است.
    این پنهانکاری حساب‌شده، هم یک استراتژی خبری است و هم فرصتی برای هیجان‌زده‌کردن مخاطب. گاهی وقت‌ها می‌توان همین سوء‌تفاهم‌های ساده را تبدیل به خوراک خبری کرد و دانه‌ای را به امید برداشت در آینده، در خاک کاشت.
    گاهی این دانه یک هدست هوشمند است و گاهی ‌یک محصول خودمانی‌تر. در هر دو صورت، می‌توان در نوشتن خبر، اشاره‌ای را به رودست‌خوردن مخاطب داشت.


    کلمات کلیدی: گوگل گلسعینک هوشمندتکنولوژی

    کابردهای سوء‌تفاهم | شنبه مگ - اولین هفته نامه اختصاصی استارت آپ ها

مجوز های ارسال و ویرایش