ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات رویش جهاد دانشگاهی

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/12, 13:22
    Sina homaei

    نام: حبیب اله اصغری

    سمت: رئیس مرکز رشد

    شماره تماس: داخلی 470


    نام: حسین مهدی رضائی

    سمت: معاون اجرائی

    شماره تماس: داخلی 350


    نام: مرضیه غزائیان

    سمت: مدير امور مالی

    شماره تماس: داخلی 320


    نام: محسن محمدی

    سمت: مسئول واحدهای فناور

    شماره تماس: داخلی 331


    نام: سید احمد عباس زاده

    سمت: مدیر امور اداری

    شماره تماس: داخلی 330


    نام: محسن افضل

    سمت: کارشناس فناوری اطلاعات

    شماره تماس: داخلی 370


    نام: شيرين گيلکي

    سمت: مدير روابط عمومی

    شماره تماس: داخلی 340


    نام: معصومه مداح

    سمت: معاون فناوری

    شماره تماس: داخلی 450


    نام: مهدیه رضایی صدر آبادی

    سمت: مدیر اداره برنامه ریزی و توسعه مدل های عملیاتی

    شماره تماس: داخلی 441

  • 2018/04/12, 13:21
    Sina homaei
    فرآیند ورود به مرکز رشد

    متقاضیان پذیرش و استقرار در مرکز رشد رویش می توانند از طریق تکمیل کاربرگ ورود به مرکز و ارسال به ایمیل مرکز اقدام نمایند. پس از بررسی و تأیید اولیه از متقاضی دعوت به عمل می آید تا در کمیته جذب و پذیرش از طرح خود دفاع نماید و پذیرش نهایی مشخص گردد.

  • 2018/04/12, 13:20
    Sina homaei
    خدمات قابل ارائه

    عضویت واحدهای فناور در مرکز رشد دربرگیرنده مزایایی است که از جمله می­ توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دسترسی به خدمات متمرکز و مشترک از قبیل خدمات مشاوره­ ای و آموزشی و سالن جلسات
    • ارتباط هماهنگ با شبکه­ ها و مشاوران خارج از مرکز رشد جهت کسب رهنمودهای لازم در زمینه­ های مالی، حقوقی و بازاریابی
    • امکان استفاده واحدهای فناور از تجارب یکدیگر به خاطر نزدیکی و مجاورت باهم
    • برخورداری از فضای کاری و اداری مناسب
    • دریافت اعتبارات مالی و حمایت مرکز در یاری رساندن به واحدهای فناور جهت دستیابی به سرمایه مورد نیاز
    • ایجاد فرصت حضور در نمایشگاه­ ها و جشنواره ­ها برای واحدهای فناور
    • ارزیابی عملکرد واحدهای فناور به صورت دوره ­ای
    • بازارسازی و بازارشناسی برای واحدهای فناور
    • کمک به واحدهای فناور جهت جذب سرمایه گذار
  • 2018/04/12, 13:20
    Sina homaei
    فعالیتهای شاخص

    فعالیت های شاخص مرکز رشد رویش از زمان تأسیس تاکنون عبارتند از:
    انتخاب به عنوان مرکز رشد برتر در یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور در سال 1389
    مورد تأیید ubi به عنوان مرکز رشد نمونه کشور
    کسب رتبه دوم بین پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی کشور در سال 93
    انتشار 47 فصلنامه رشد فناوری تاکنون
    اخذ مجوز قطعی در سال 1390
    ده سال حضور در کمیته تخصصی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
    تدوین برنامه کاری بیش از بیست مرکز رشد در ایران
    جذب و پذیرش بیش از 200 واحد فناور تاکنون
    برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی جهت ارتقای توان تخصصی مدیران و کارشناسان مراکز رشد کشور
  • 2018/04/12, 13:19
    Sina homaei

    مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات رویش جهاد دانشگاهی

    مرکز رشد رویش در سال 1382 تأسیس شده و در سال 1390 مجوز قطعی را اخذ نموده است. این مرکز رشد ارائه دهنده خدمات و ابزارهاي مطمئن به كارآفرينان، واحدهای فناور نوپا و جوان در طول دوره شروع فعاليت آن­ها براي تبديل نوآوري ­ها و دستاوردهاي تحقيقاتي‌شان به محصولات داراي توجيه اقتصادي در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات مي‌باشد.
    استراتژي اصـلي مركز رشد رويش، ارائه دامنــه وسيـع و متنوعي از امكانات، خدمات و فرآيندهايي اسـت كه به افزايش ضريب موفقيت واحدهای فناور، در آغاز فعاليت آن­ها كمك مي‌كند و رشد واحدهایی را كه داراي پتانسيل لازم براي تبديل به مولدهاي كار هستند، تسريع مي‌نمايد.
    بازار هدف و مخاطبين مرکز رشد رویش شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي فعال در زمينه‌هاي مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات از قبیل نرم افزار، سيستم‌هاي اطلاعاتي، شبكه، نرم افزارهای فرهنگی، هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک و ... مي‌باشد.

    اهداف:
    عمده ترین اهداف مرکز رشد رویش عبارتند از:

    • ايجاد زمينه‌هاي كارآفريني، حمايت از نوآوري و توسعه مشاغل مرتبط
    • توسعه كسب‌و‌كارهاي كوچك و متوسط از طريق حمايت از واحدهای فناور نوپا در زمینه ICT
    • بسترسازي جهت تجاري كردن دستاوردهاي تحقيقاتي در زمينه ICT
    • توليد و توسعه محصولات و خدمات ICT قابل عرضه به بازار


    مأموريت ها:

    • بسترسازي جهت تجاري كردن دستاوردهاي تحقيقاتي در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات
    • ايجاد و توسعه زمينه‌هاي حمايت از نوآوري، خلاقيت و كارآفريني نيروهاي محقق
    • ايجاد فضاي لازم جهت گسترش و رشد واحدهاي كوچك و متوسط دانش بنیان و فناور در زمينه ICT
    • توليد و توسعه محصولات و خدمات قابل عرضه به بازار در زمينه ICT
    • كمك به رشد و رونق اقتصاد محلي مبتني بر ICT

    شرایط پذیرش:
    شرایط پذیرش هسته­ های فناور در دوره رشد مقدماتي
    پذيرش هسته توسط کمیته جذب و پذیرش مرکز رشد، براساس معيارهاي زير صورت مي‌گيرد:

    • با هدف تشکيل يک واحد فناور خصوصي شکل گرفته باشد.
    • داراي ايده/ زمينه کاري مناسب باشد.
    • اعضاي اصلي هسته شامل حداقل دو نفر با تخصص لازم در زمينه كاري هسته باشند.
    • حداقل يك نفر به صورت تمام‌وقت در محل استقرار هسته حضور داشته باشد.


    شرایط پذیرش شرکت­ها در دوره رشد
    مرکز رشد در راستاي کمک به ايجاد و رشد واحدهای فناور خصوصي بر اساس شرايط زير، بستر تشکيل اين گونه واحدها را فراهم مي‌کند.

    • در قالب مؤسسه يا شرکت خصوصي به ثبت رسیده باشد.
    • اساسنامه واحد بايد مبين انجام فعاليت‌هاي واحد در راستاي يکي از زمينه‌هاي مرتبط با حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات باشد.
    • حداقل سه نفر از اعضاي اصلي، داراي مدرك كارشناسي (در زمينة كاري شركت) باشند.
    • حداقل دو نفر از كارشناسان به صورت تمام وقت در محل استقرار شركت حضور داشته باشند.
    • دارای ايده کاري دانش محور با جنبه‌هاي اقتصادي باشد یا به عبارتی بر روی یک ایده خاص که دارای توجیه فنی و اقتصادی باشد، متمرکز شده باشد.
    • برنامه کاري مناسب و متناسب با موضوع فعاليت داشته باشد.

    : شرايط مربوط به مدرك تحصيلي، در صورت وجود افراد خلاق و نوآور، مي‌تواند با نظر كميته پذيرش تغييرکند.

    معيارهاي كلي ارزيابي طرح­ها جهت پذیرش
    در فرآیند ارزيابي طرح­ها یا برنامه های کاری، معیارهای زیر مورد توجه ویژه قرار می گیرند:

    جدول 1: معيارهاي كلي ارزيابي طرح­ها جهت پذیرش
    ردیف معیار تعریف
    1 برنامه بازار تعریف صحیح محصول (کالا یا خدمت)، نیاز مخاطبین، بازار هدف، روش­های ایجاد مزیت رقابتی
    2 برنامه مالی توان اوليه تأمين مالي، پیش بینی جذب منابع آتی و دقت محاسبات مالی
    3 برنامه فنی طراحی مهندسی محصول، روش­های محافظت از مالکیت فکری شرکت
    4 برنامه اجرایی زمانبندی دقیق رسیدن به محصول و رسیدن به بازار، نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز









    معيارها همواره ثابت نبوده و ممكن است افزايش و يا كاهش يابند. همچنين به دلیل تفاوت شرایط هسته ­های فناور با شرکت­ های فناور، گاهي ممكن است مركز در ارزيابي طرح، معيارهاي خاصي را اضافه نمايد و یا وزن شاخص ­ها را تغییر دهد.

مجوز های ارسال و ویرایش