خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات رویش جهاد دانشگاهی
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
نام: حبیب اله اصغری سمت: رئیس مرکز رشد شماره تماس: داخلی 470 نام: حسین مهدی رضائی سمت: معاون اجرائی شماره تماس: داخلی 350 نام: مرضیه غزائیان سمت: مدير امور مالی شماره تماس: داخلی 320 نام: محسن محمدی سمت: مسئول واحدهای فناور شماره تماس: داخلی 331 نام: سید احمد عباس زاده سمت: مدیر امور اداری شماره تماس: داخلی 330 نام: محسن افضل سمت: کارشناس فناوری اطلاعات شماره تماس: داخلی 370 نام: شيرين گيلکي سمت: مدير روابط عمومی شماره تماس: داخلی 340 نام: معصومه مداح سمت: معاون فناوری شماره تماس: داخلی 450 نام: مهدیه رضایی صدر آبادی سمت: مدیر اداره برنامه ریزی و توسعه مدل های عملیاتی شماره تماس: داخلی 441
فرآیند ورود به مرکز رشد متقاضیان پذیرش و استقرار در مرکز رشد رویش می توانند از طریق تکمیل کاربرگ ورود به مرکز و ارسال به ایمیل مرکز اقدام نمایند. پس از بررسی و تأیید اولیه از متقاضی دعوت به عمل می آید تا در کمیته جذب و پذیرش از طرح خود دفاع نماید و پذیرش نهایی مشخص گردد.
خدمات قابل ارائه عضویت واحدهای فناور در مرکز رشد دربرگیرنده مزایایی است که از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: دسترسی به خدمات متمرکز و مشترک از قبیل خدمات مشاوره ای و آموزشی و سالن جلساتارتباط هماهنگ با شبکه ها و مشاوران خارج از مرکز رشد جهت کسب رهنمودهای لازم در زمینه های مالی، حقوقی و بازاریابیامکان استفاده واحدهای فناور از تجارب یکدیگر به خاطر نزدیکی و مجاورت باهمبرخورداری از فضای کاری و اداری مناسبدریافت اعتبارات مالی و حمایت مرکز در یاری رساندن به واحدهای فناور جهت دستیابی به سرمایه مورد نیازایجاد فرصت حضور در نمایشگاه ها و جشنواره ها برای واحدهای فناورارزیابی عملکرد واحدهای فناور به صورت دوره ایبازارسازی و بازارشناسی برای واحدهای فناور کمک به واحدهای فناور جهت جذب سرمایه گذار
فعالیتهای شاخص فعالیت های شاخص مرکز رشد رویش از زمان تأسیس تاکنون عبارتند از: انتخاب به عنوان مرکز رشد برتر در یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور در سال 1389 مورد تأیید ubi به عنوان مرکز رشد نمونه کشور کسب رتبه دوم بین پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی کشور در سال 93 انتشار 47 فصلنامه رشد فناوری تاکنون اخذ مجوز قطعی در سال 1390 ده سال حضور در کمیته تخصصی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تدوین برنامه کاری بیش از بیست مرکز رشد در ایران جذب و پذیرش بیش از 200 واحد فناور تاکنون برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی جهت ارتقای توان تخصصی مدیران و کارشناسان مراکز رشد کشور
مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات رویش جهاد دانشگاهی مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات رویش معرفی مرکز رشد رویش مرکز رشد رویش در سال 1382 تأسیس شده و در سال 1390 مجوز قطعی را اخذ نموده است. این مرکز رشد ارائه دهنده خدمات و ابزارهاي مطمئن به كارآفرينان، واحدهای فناور نوپا و جوان در طول دوره شروع فعاليت آنها براي تبديل نوآوري ها و دستاوردهاي تحقيقاتيشان به محصولات داراي توجيه اقتصادي در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات ميباشد. استراتژي اصـلي مركز رشد رويش، ارائه دامنــه وسيـع و متنوعي از امكانات، خدمات و فرآيندهايي اسـت كه به افزايش ضريب موفقيت واحدهای فناور، در آغاز فعاليت آنها كمك ميكند و رشد واحدهایی را كه داراي پتانسيل لازم براي تبديل به مولدهاي كار هستند، تسريع مينمايد. بازار هدف و مخاطبين مرکز رشد رویش شخصيتهاي حقيقي و حقوقي فعال در زمينههاي مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات از قبیل نرم افزار، سيستمهاي اطلاعاتي، شبكه، نرم افزارهای فرهنگی، هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک و ... ميباشد. اهداف: عمده ترین اهداف مرکز رشد رویش عبارتند از: ايجاد زمينههاي كارآفريني، حمايت از نوآوري و توسعه مشاغل مرتبطتوسعه كسبوكارهاي كوچك و متوسط از طريق حمايت از واحدهای فناور نوپا در زمینه ICTبسترسازي جهت تجاري كردن دستاوردهاي تحقيقاتي در زمينه ICTتوليد و توسعه محصولات و خدمات ICT قابل عرضه به بازار مأموريت ها: بسترسازي جهت تجاري كردن دستاوردهاي تحقيقاتي در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطاتايجاد و توسعه زمينههاي حمايت از نوآوري، خلاقيت و كارآفريني نيروهاي محققايجاد فضاي لازم جهت گسترش و رشد واحدهاي كوچك و متوسط دانش بنیان و فناور در زمينه ICTتوليد و توسعه محصولات و خدمات قابل عرضه به بازار در زمينه ICTكمك به رشد و رونق اقتصاد محلي مبتني بر ICT شرایط پذیرش: شرایط پذیرش هسته های فناور در دوره رشد مقدماتي پذيرش هسته توسط کمیته جذب و پذیرش مرکز رشد، براساس معيارهاي زير صورت ميگيرد: با هدف تشکيل يک واحد فناور خصوصي شکل گرفته باشد.داراي ايده/ زمينه کاري مناسب باشد. اعضاي اصلي هسته شامل حداقل دو نفر با تخصص لازم در زمينه كاري هسته باشند.حداقل يك نفر به صورت تماموقت در محل استقرار هسته حضور داشته باشد. شرایط پذیرش شرکتها در دوره رشد مرکز رشد در راستاي کمک به ايجاد و رشد واحدهای فناور خصوصي بر اساس شرايط زير، بستر تشکيل اين گونه واحدها را فراهم ميکند. در قالب مؤسسه يا شرکت خصوصي به ثبت رسیده باشد.اساسنامه واحد بايد مبين انجام فعاليتهاي واحد در راستاي يکي از زمينههاي مرتبط با حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات باشد.حداقل سه نفر از اعضاي اصلي، داراي مدرك كارشناسي (در زمينة كاري شركت) باشند.حداقل دو نفر از كارشناسان به صورت تمام وقت در محل استقرار شركت حضور داشته باشند.دارای ايده کاري دانش محور با جنبههاي اقتصادي باشد یا به عبارتی بر روی یک ایده خاص که دارای توجیه فنی و اقتصادی باشد، متمرکز شده باشد. برنامه کاري مناسب و متناسب با موضوع فعاليت داشته باشد. : شرايط مربوط به مدرك تحصيلي، در صورت وجود افراد خلاق و نوآور، ميتواند با نظر كميته پذيرش تغييرکند. معيارهاي كلي ارزيابي طرحها جهت پذیرش در فرآیند ارزيابي طرحها یا برنامه های کاری، معیارهای زیر مورد توجه ویژه قرار می گیرند: جدول 1: معيارهاي كلي ارزيابي طرحها جهت پذیرش ردیف معیار تعریف 1 برنامه بازار تعریف صحیح محصول (کالا یا خدمت)، نیاز مخاطبین، بازار هدف، روشهای ایجاد مزیت رقابتی 2 برنامه مالی توان اوليه تأمين مالي، پیش بینی جذب منابع آتی و دقت محاسبات مالی 3 برنامه فنی طراحی مهندسی محصول، روشهای محافظت از مالکیت فکری شرکت 4 برنامه اجرایی زمانبندی دقیق رسیدن به محصول و رسیدن به بازار، نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز معيارها همواره ثابت نبوده و ممكن است افزايش و يا كاهش يابند. همچنين به دلیل تفاوت شرایط هسته های فناور با شرکت های فناور، گاهي ممكن است مركز در ارزيابي طرح، معيارهاي خاصي را اضافه نمايد و یا وزن شاخص ها را تغییر دهد.
مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات رویش جهاد دانشگاهی
مشاهده قوانین انجمن