ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/11, 18:15
    Arshia

    کمپین تبلیغاتی خود را با خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده متحول کنید


    در این مقاله به سؤالات زیر پاسخ خواهیم داد:

    • منظور از خرید تبلیغات به شکل برنامه ریزی شده (Programmatic ad Buying) چیست؟
    • مزیت به کار گیری این روش چیست؟
    • آیا می توانم از آن در کسب و کارم استفاده کنم؟


    فرض می کنیم شرکتی وجود دارد که به تازگی برای گربه های چاق خانگی غذا تولید کرده است، آنها نام “غذای رژیمی گربه” را برای خود انتخاب کرده اند. برای ارتقای محصول جدید خود، مدیر عامل شرکت، تیم بازاریابی را مأمور ایجاد کمپین تبلیغاتی خلاقانه ای می کند. با توجه به روند معمول این کار، واحد تبلیغات شرکت با صرف زمان زیادی برای تبلیغات با دیگر شرکت ها وارد مذاکره می شود. اما آنها می خواهند هر چه سریع تر کمپین تبلیغاتی خود را به راه اندازند. مخاطبین هدف آنها بسیار خاص هستند؛ یعنی افرادی که فقط گربه های چاق دارند!
    اما آیا به کارگیری روش معمول و “استاندارد” مذاکرات تبلیغاتی به آن ها کمک خواهد کرد؟ به نظر شما کدامیک از جملات زیر درست و کدامیک نادرست هستند؟

    • واحد تبلیغات شرکت غذای رژیمی گربه باید زمان زیادی را صرف مذاکره برای تبلیغ کند.
    • با به کارگیری روش استاندارد تبلیغات، می توانیم با اطمینان بفهمیم افراد دارای گربه های چاق در چه زمان و مکانی آنلاین خواهند شد.
    • فقط لازم است تا هزینه تبلیغات استاندارد پرداخته شود تا افراد آن را ببینند.

    فقط گزینه اول صحیح است! با به کارگیری روش های معمول تبلیغاتی فشار زیادی بر دوش واحد تبلیغات گذاشته می شود، در ضمن سرعت لازم را نداشته و آنطور که باید مخاطب مورد نظر را هدف قرار نمی دهد. آنها باید روش دیگری را برای تبلیغ محصول خود پیش بگیرند.

    خرید تبلیغات به شکل برنامه ریزی شده چیست؟

    به روشی تازه که در آن روند خرید و فروش فضای تبلیغات اینترنتی به طور خودکار انجام می شود، خرید تبلیغات به شکل برنامه ریزی شده یا Programmatic Ad Buying گفته می شود.
    این شیوه با روش سنتی تبلیغات فرق دارد چراکه به صورت خودکار و ماشینی انجام می شود، به کارگیری این روش کاغذبازی را از بین برده و از آنجا که زمان کمی را به خود اختصاص می دهد، تیم ها می توانند وقت خود را صرف مسائل مهم تری کنند.
    این روش از داده ها و قدرت پردازش کامپیوتر برای تشخیص درست فضای نمایش تبلیغ استفاده می کند. سپس به طور خودکار آن فضا را برای شما می خرد. می توانید از تیم واحد تبلیغات شرکت خود یا از آژانس هایی که این کار را انجام می دهند درخواست کنید خرید خودکار فضای آنلاین را برای شما انجام دهند. از آنجا که قسمت “خودکار” این روش برای کاربر هیجان انگیز است، اجازه دهید با عملکرد این قسمت بیشتر آشنا شویم:

    • ابزار: دارای ابزاری است که بهترین فضا را پیدا کرده و آن را خریداری می کند.
    • داده ها: جمع آوری داده های مشتری به کمک رفتار آنها و ترندهای موجود.
    • سایت های منتشر کننده: یافتن فضاهایی که تبلیغ شما می تواند در آن قسمت ها نمایش داده شود (مثلاً سایت های جدید، وبلاگ ها، اپلیکیشن های موبایل و …) سایت هایی که دقیقاً مخاطبین هدف آنها مشابه شما هستند.
    • تبادل تبلیغ: تبلیغ کنندگان می توانند با مراجعه به این سایت ها فضای تبلیغات را از شبکه ها و ناشران خریداری کنند.


    مزایای انجام تبلیغات به شکل برنامه ریزی شده

    پروسه خودکار انجام کارها بسیار سریع اتفاق می افتد، یعنی کمتر از یک چشم به هم زدن. اما همین زمان کم منفعت های بسیار را برای شما به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال، روند خرید را برای واحد تبلیغات شرکت بسیار بهینه تر می کند. با به کارگیری آن در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد. همچنین می توانید مخاطب هدف را به درستی پیدا کرده و مشتریان احتمالی را در زمان درست (زمانیکه آنلاین هستند) بیابید. این بدین معنی است که پول و زمان زیادی را برای مخاطب غیرمرتبط هزینه نخواهید کرد.
    این روش به شما اجازه می دهد تا بازاریابی خلاقانه تری انجام دهید. بگذارید این مورد را با آوردن مثالی از یک شرکت که با خرید خودکار فضای تبلیغ و ایجاد تبلیغات شخصی سازی شده مخاطبین درست را هدف قرار داد، توضیح دهیم. شرکت تولید شامپو Pantene می دانست که خانم ها با توجه به وضعیت آب و هوا خود را برای روز آماده می کنند. مثلاً اگر هوا گرم و شرجی باشد آنها به تبلیغ صاف کننده مو واکنش خوبی نشان می دهند. اما اگر هوا خشک باشد آنها تمایل به دیدن تبلیغ حجم دهنده مو دارند.
    شرکت با تولید ابزار haircasts که تبلیغات مختلف را با توجه به وضعیت آب و هوا نمایش می داد مخاطبین درست را هدف قرار داد. آنها با خودکار نمودن این پروسه و با توجه به وضعیت آب و هوا در هر لحظه، تبلیغ درست را به کاربر نمایش می دادند. زمانی که خانمی بر روی تبلیغی از این ابزار ضربه می زد، کوپن تخفیفی از Pantene برای استفاده در فروشگاه Walgreen دریافت می کرد. هنگام مراجعه به فروشگاه با تبلیغ جالبی از شرکت شامپو سازی که محصولات را بسته با آب و هوا عرضه می کرد مواجه می شد. این کار به 2 طریق به Pantene کمک کرد:

    1. جذب کردن مخاطبین جدید: Haircast دو برابر بیشتر از کمپین های گذشته شرکت بازدید پیدا کرد.
    2. افزایش فروش: در مدت 2 ماه، شرکت به 24 درصد فروش بیشتر نسبت به زمان مشابه در سال قبل دست یافت.


    جمع بندی

    به دلیل خودکار بودن عملیات، خرید تبلیغ سریع و مقرون به صرفه است. از آن می توانید برای آزمایش تبلیغات هم استفاده کنید. با به کار گیری این روش مخاطبین هدف شما همانند یک دورهمی گروهی می شوند که در هر لحظه به شما می گویند کدام ایده خلاقانه بوده و می توانید برای آن پول هزینه کنید. با بررسی داشته های کنونی می توانید از آمادگی خود برای برپایی کمپین تبلیغاتی خودکار اطلاع کسب کنید. در صورت در اختیار داشتن موارد زیر برای برپایی کمپین خودکار تبلیغ آماده هستید:

    • مخاطبین هدف مشخص شده اند
    • بینشی صحیح از مخاطبان
    • بودجه کافی برای تبلیغات
    • کمپین تبلیغاتی و فاکتورهای موفقیت آمیز دیگر (مانند معروفیت برند و فروش خوب)
    • استفاده از آژانس خلاقیت یا در اختیار داشتن تیم خلاقیت
    • در اختیار داشتن تیم متخصص داخلی/خارجی تبلیغات
    • اطلاعات مشتری
    • مدیری که مفهوم تبلیغ خودکار را درک می کند


    کمپین تبلیغاتی خود را با خرید تبلیغات به شکل برنامه‌ریزی شده متحول کنید – زرافه

مجوز های ارسال و ویرایش