ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: وبینار «طراحی استراتژی محتوا در کسب‌وکار»

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/03/08, 07:46
    Free

    وبینار «طراحی استراتژی محتوا در کسب‌وکار»



    ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ رویداد آنلاین است
    مراجعه به وب‌سایت


    برگزار کننده

    آکادمی کارآفرینی تهران

    وبینار «طراحی استراتژی محتوا در کسب‌وکار» روز ‌شنبه ۲۶ اسفند‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

    درباره رویداد:
    استراتژی محتوا نقشه راه نیست، یک جدول نوشته‌ها و تقویم روی دیوار نیست، استراتژی محتوا خود راه است. با تدوین استراتژی محتوا با مخاطب همگام می‌شویم و سفری را آغاز می‌کنیم. به کجا برویم؟ از کجا برویم؟ چطور برویم؟ این همان نقش استراتژی محتوا است که به شما می‌گوید از کجا شروع کنید و به کجا برسید. اگر در تولید محتوا، استراتژی داشته باشید:

    • منابع شما درراه درستی صرف می‌شوند و عملکرد بیشتری به دست می‌آورید.
    • گمراه نمی‌شوید و مخاطب را گمراه نمی‌کنید.
    • پیام درستی تولید می‌کنید و آن را با روش درستی انتقال می‌دهید.

    اغلب مخاطبان شما مشخص هستند و برای دسترسی به آن‌ها می‌دانید از چه روش‌هایی باید استفاده کنید، پس با یک استراتژی درست پیام شما مانند تکه‌ای کاغذ چسبیده به دیوارهای شلوغ شهر گم نمی‌شود. به زبان ساده زمانی که استراتژی محتوا طراحی می‌کنیم، تکلیف ما با محتوا روشن است.
    در این کارگاه تلاش می‌کنیم نکته‌های موثر در طراحی و تدوین یک استراتژی محتوای موثر را مرور کنیم و از عملکرد شرکت‌های بزرگ درس بگیریم. مثال‌های زیادی را از یکدیگر خواهیم شنید و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را مرور می‌کنیم. درنهایت یک استراتژی محتوا برای خودمان طراحی می‌کنیم.

    دانش و مهارت‌هایی که می‌آموزید:

    • تعریف استراتژی‌ محتوا بر اساس چرخه تصمیم‌گیری
    • کی، کجا، چرا، چگونه از استراتژی استفاده کنیم؟
    • طراحی هدف، پرسونا و شاخص‌ها در استراتژی محتوا
    • برنامه‌ریزی و تقویم محتوا برای ابزارها و کانال‌ها
    • آشنایی با ماتریکس، زبان و لحن محتوا
    • تعیین استراتژی محتوا متناسب با سفر مشتری
    • بررسی چند استراتژی موفق
    • طراحی عملی یک استراتژی برای یک بنگاه تجاری




    ______________________________
    ادامه در منبع : http://www.ictstartups.ir/fa/event/88718

مجوز های ارسال و ویرایش