ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/24, 15:49
    SARA

    معرفی استارتاپ کوردکالا _ معرفی و عرضه محصولات تولیدی کوردستان


    باور داریم که کوردستان باوجود سایه محرومیت، داشته های زیادی در خود نهفته دارد که به دنیا عرضه کند. از فرآورده های 100درصد طبیعی تا محصولات منحصربه فرد با شهرت جهانی همچون صنایع دستی.
    کوردکالا بنیان نهاده شد تا از بستر فناوری اطلاعات کمبودهای ارتباط تولیدکنندگان با دنیای خارج از کوردستان را بی دغدغه برای تولیدکنندگان این دیار فراهم کند.
    حالا دیگر تولیدکنندگان کوردستانی می توانند محصولاتشان را بدون صرف هزینه راه اندازی و مدیریت سایت و حتی تبلیغات از طریق کوردکالا به اقصی نقاط کشور و دنیا ارسال کنند.
    کوردکالا با دغدغه فرهنگی و معیشتی منطقه تلاش دارد تا با برنامه و رویکرد حرفه ای در زمینه های بازاریابی، تبلیغات، تجارت الکترونیک و همچنین بسته بندی و مشاوره تا به عنوان یک شتابدهنده و سرمایه گذار فعال از خاموشی کارگاه های تولیدی صنایع دستی کردستان جلوگیری کند.
    کوردکالا می کوشد با تکیه برتلاش تولیدکنندگان و نیروهای تحت مدیریت خود، هرآنچه در توان دارد خالصانه به مشتریان خود عرضه کند و به معنای واقعی کلمه رضایت مندی مشتری را فراهم کند.
    کوردکالا برنامه ریزی خود را برای عرضه جهانی محصولات بنا نهاده است تا با تعامل پستی و مالی جهانی سهولت دسترسی آسان علاقه مندان خارجی را فراهم کند.
    فروشگاه اینترنتی کوردکالا درسالجاری با تغییرات عمده در ساختار نیروی انسانی، اینترفیس سایت و تبلیغات اینترنتی در بازار داخل کشور حضور پررنگ تری داشت.
    قراراست با همکاری کوردکالا با بزرگترین موسسه خیریه استان، کارگاه های صنایع دستی برای بازتوانی زنان سرپرست دایر و فروش این محصولات به صورت تضمینی از طریق کوردکالا انجام گردد.

مجوز های ارسال و ویرایش