ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: تبلیغات آنلاین

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/18, 14:59
    hoorad_pdr

    تبلیغات آنلاین

    تبلیغات آنلاین و اینترنتی موثر در بازار جهانی برای پیشبرد اهداف کسب و کار

    زهرا سیاری ۲۱/۰۷/۱۳۹۶ بازاریابی و برندسازی ارسال دیدگاه 5 بازدید


    تبلیغات آنلاین کار دشواریست، با این حال استراتژی‌های گوناگونی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغ خلاقانه داشته باشید. در عصر دیجیتال تبلیغات بیشتر مبتنی بر تصاویر و اینفوگرافیک‌ها است. از این رو بسیاری از بازاریابان تمرکز تبلیغات خود را حول یک تصویر قرار داده و بدین صورت توجه مشتریان را جلب می‌کنند.













    تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان

    دنیای کسب­ وکار آمیزه­ای از سرعت ، رقابت ، اطمینان و استفاده صحیح از فرصتها و پرکردن خلاهای موجود در بازارهای جهانی است. با توجه به تاثیر انقلاب دیجیتالی بررسی تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان و ارائه راهکارهای موثرجهت بکارگیری این شیوه جدید تبلیغات امری لازم و ضروریست.










    تبلیغات تأثیر شگرفی در زندگی روزمره‌ی مصرف‌کننده‌ها دارد.
    بمباران پیوسته‌ی مشتری با پیام‌های گوناگون، بر آنچه او می‌خورد، می‌نوشد، می‌پوشد و تماشا می‌کند تأثیرگذار خواهد بود.
    تبلیغات در جوامع مختلف به حدی قدرتمند است که حتی در انتخاب رئیس‌جمهور یک کشور اثر می‌گذارد.
    مهم‌ترین اثر تبلیغات، تبدیل باور منفی درباره‌ی یک محصول به باوری مثبت درباره‌ی آن است.
    تبلیغات همچنین به شکل‌دهی نگرش مصرف‌کننده نسبت به ویژگی‌های محصول و تغییر اولویت‌هایش کمک می‌کند.

    مزایای تبلیغات آنلاین

    1. دستیابی به یک بازار ۲۴ ساعته در سطح جهان
    2. هزینه کمتر فروش به علت ماشینی شدن فرآیند آن در اینترنت
    3. فروش سریعتر به علت وجود امکانات مکانیزه فروش و انجام معامله
    4. هزینه پرسنل کمتر به علت ماشینی شدن فرآیند آن در اینترنت
    5. امکان تماس بدون واسطه با مشتریان و جلب رضایت بیشتر آنها
    6. افزایش حجم فروش و تولید بیشتر














    تبلیغات، سرمایه‌گذاریِ مهمی برای کسب‌وکارها به شمار می‌رود. کسب‌وکارهایی که با برنامه‌ریزی مناسب سهم بزرگی از بازار را از آن خود می‌کنند، می‌توانند بودجه‌ی کمتری به تبلیغات اختصاص دهند.

    کسب‌وکارهای تازه‌وارد یا کسب‌وکارهایی که سهم بازار کوچکی دارند، مجبورند هزینه‌های بالایی صرف تبلیغات کنند، زیرا باید مشتریان را از وجود محصول‌شان آگاه و از این آگاهی محافظت کنند.
    تبلیغ کردن کار دشواریست، با این حال استراتژی‌های گوناگونی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغ خلاقانه داشته باشید.برای تبلیغ کسب و کارتان با ما همراه باشید.

مجوز های ارسال و ویرایش