ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





مشاهده RSS Feed

کسب بیت کوین رایگان با free bitcoin

دوستان عزیز همانطور که قول داده بودیم با معرفی سایت هایی معتبر برای کسب درآمد بیت کوین در خدمتتان هستیم در این قسمت سایتی را معرفی می کنیم که برای کسب درآمد از آن به هیچ تخصص خاصی نیاز نیست جز فشردن یک دکمه به نام ROLL! که با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید دوستان این سایت تا به حال به خود ما بیش از هفت بار پرداختی داشته از این رو می توانید با خیال راحت در آن فعالیت کنید .
برای ثبت نام بر روی لینک زیرین کیلیک کنید

https://freebitco.in/?r=11910688


بعد از وارد شدن به صفحه مربوطه با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در قسمت NEW USER و فشردن کلید SIGN UP حساب شما ایجاد می شود، توجه داشته باشید اطلاعات خود را صحیح وارد کنید .
اکنون با وارد کردن حساب بیت کوینی خود به عنوان شناسه ورود و پسورد انتخابی خودتان در قسمت HAVE AN ACCOUNT می توانید وارد حساب خود شوید .ابتدا بر روی دکمه Claim Your Free BTC Now کلیک کنید ، دقت کنید که در قسمت Free BTC باشید حال بعد از وارد کردن تست انسان شناسی و زدن دکمه ROLL به بیت کوین های خود در سایت اضافه کنید و منتظر ساعت بعد باشید به همین راحتی .
توجه : جهت برداشت اتوماتیک از سایت اجازه بدهید تیک قسمت Auto-Withdraw فعال باقی بماند ، مینی موم پرداختی سایت مبلغ ۰٫۰۰۰۰۵۴۶۰ بیت کوین است که هر دوشنبه واریز می گردد ، به نظرم توضیحات کافی بوده باز اگر سوالی راجع به این سایت بود در قسمت نظرات مطرح کنید موفق و پیروز باشید .

mohsenpta نوشته ای برای نمایش در وبلاگ ندارد.