ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





مشاهده RSS Feed

darbastan

تخمین قیمت آنلاین اجاره و نصب داربست به صورت رایگان

به این مطلب امتیاز بدهید
توسط darbastan در تاریخ 2018/01/20 در ساعت 07:43 (127 نمایش ها)
یکی از فعالیت‌های وبسایت داربستان سفارش آنلاین است؛ البته لازم به ذکر است که در حوزه‌ی صنعت ساختمان و داربست نمی‌توان فرآیند کاملاً اینترنتی را در نظر گرفت، چون نمی‌توان به درستی تخمین زد.یکی از فعالیت‌های وبسایت داربستان از ابتدا، سفارش آنلاین بوده است؛ البته لازم به ذکر است که در حوزه‌ی صنعت ساختمان و داربست نمی‌توان روال کاملاً اینترنتی را در نظر گرفت، چون تخمین درستی نمی‌توان داد. اما هدف ما این است که مشتری با ارائه‌ی جزئیات مختصری از کار بتواند قیمت مناسب و کارشناسی شده‌ای را در سریع‌ترین زمان دریافت کند.
داربستان با بهره‌گیری از شرکت‌های متخصص در این حوزه آماده ارسال سفارش آنلاین است. پس از ارسال سفارش آنلاین به ما، کارشناسان با بررسی زوایای مختلف کار شما قیمت را اعلام خواهند کرد. به زودی این امکان در اپلیکیشن داربستان نیز فراهم خواهد شد.
فاکتور‌های تاثیرگذار در هزینه‌ی نصب داربست:

  • ارتفاع داربست
  • حجم داربست
  • محل نصب داربست
  • امکان دسترسی به لوازم (جنس کشی)
  • تغییر فاصله‌های استاندارد و عرفی داربست
  • مهار خور بودن داربست

هزینه‌ی هر پروژه بسته به نوع داربست تعیین می‌شود؛ البته اصناف نیز برخی از این پروژه‌ها را هر ساله برای شرکت‌های داربستی قیمت گذاری می‌کند. یکی از مشکلات همیشگی این شرکت‌ها عدم وجود قیمت پایه است و هر شرکتی قیمت خود را می‌دهد و به دلیل نبود نظارت به قیمت‌های مشتری نمی‌تواند به هر شرکتی اعتماد کند؛ لذا مشتری بعد از بررسی‌های متعدد و صرف زمان می‌تواند شرکت داربستی خود را انتخاب کند. یکی از راه‌حل‌های این مشکلات وجود یک مرجع است که اولاً شرکت‌ها بتوانند برای قیمت‌گذاری کار خود به آن رجوع کنند و خود را به مشتریان معرفی کنند؛ ثانیاً مشتریان با اعتماد کامل به این مرجع و با خیال راحت شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنند. البته این مرجع می‌تواند مزایای بسیاری داشته باشد که یکی از آنها آموزش کارگران این حوزه است که متاسفانه هرساله بسیاری از آنها به دلیل عدم آگاهی از نکات ایمنی جان خود را از دست می‌دهند. این امر نه تنها به ایمنی فرد در کار کمک می‌کند؛ بلکه سبب ارتقاء سطح کیفی پروژه‌ها نیز خواهد شد. داربستان با هدف مرجعیت داربست در تلاش است تا نیاز‌های این حوزه را برطرف کند. امیدواریم که رسانه‌ها با معرفی داربستان ما را در این امر مهم یاری کنند.
برای اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین به وبسایت داربستان مراجعه کنید.

نظرات