انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




قبل از بازاریابی ویدئویی در یوتیوب، توییتر یا اینستاگرام این مطلب را بخوانید


ویدئوی شما به درد کدام شبکه‌ اجتماعی می‌خورد؟


از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی همچنان کانون توجه بازاریابی و بودجه رسانه‌ای بیشتر شرکت‌ها هستند، باید دید کدام نوع محتوا در هر پلتفرم عملکرد بهتری دارد. با وجود افزایش تمرکز ‌روی هوش مصنوعی، ویدئو همچنان بهترین عملکرد را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی دارد.






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D9%88%DB%8C%D8%...B1%D8%AF%D8%9F