هدف

توسعه کسب و کار تجارت اجتماعی و امکارن خرید در شبکه اجتماعی

معرفی


" شرینو " یا شبکه اجتماعی خرید ، شبکه ای اجتماعی است که محتوایی که در آن به اشتراک گذاشته می شود ، کالا است! فروشگاههای اینترنتی دارای نماد اعتماد، محصولات خود را در شبکه منتشر می کنند و مشتریان یا کاربران می توانند مانند سایر شبکه های اجتماعی ، کالای منتشر شده را لایک کنند ، کامنت بگذارند ، کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و یا حول یک کالا محتوا تولید کنند.
اما مهم ترین تفاوت شرینو این است که درون شبکه ی اجتماعی بطور مستقیم امکان خرید کالا فراهم می باشد. در واقع کاربر می تواند مستقیما و بدون خروج از شرینو ، کالای به اشتراک گذاشته شده را خریداری کند.