انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




راهکار خلاقانه تبلیغاتی‌مک‌دونالد


تضاد مفاهیم در خدمت معرفی قهوه مک‌کافی


یکی از چالش‌های طراحی تبلیغات خلاقانه این است که چطور هم پیام مرتبط با مهم‌ترین ویژگی محصول را منتقل کنند و هم در دام کلیشه‌های مرتبط با آن پیام نیفتند. برای مثال وقتی صحبت از قهوه می‌شود همه ناخودآگاه ذهنشان به سمت ویژگی‌های آشنای این محصول یعنی بوی تند و طعم خاص و البته هوشیاری که این نوشیدنی به ذهن می‌دهد، معطوف می‌شود.






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D8%AA%D8%B6%D8%...A7%D9%81%DB%8C