خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
وقتی ایدهای به سراغ کارآفرین میآید معمولا به شکل یک تک سیگنال مشخص میآید. مهمترین دلیلی که محصولات (ایدهها) شکست میخورند این است که ما به عنوان کارآفرین اغلب وقت نمیگذاریم تا ایده را به بخشهای چشمانداز، استراتژی و محصول بشکنیم. در عوض در بالای هرم میمانیم؛ و زودهنگام (نابالغ) عاشق محصول میشویم. اکنون میخواهم نشان دهم که این سه چگونه از هم جدا میشوند و شما چطور باید بین آنها فرق بگذارید. یک راه خوب برای بیان هرم استفاده از استعاره رانندگی است که اریک ریس به عنوان مثال میآورد: تصور کنید در کار جدیدی پذیرفته شدهاید. چشمانداز مقصد شما یا همان محل جدید کار است. استراتژی بیانگر همه ی راههای ممکن برای رسیدن به آنجا است، از جمله دوچرخه، اتوبوس، تاکسی، مترو و یا وسیله شخصی. از پیش نمیدانید کدام مسیر بهینه است بنابراین آزمایش میکنید. هر تغییری در استراتژی (مسیر) یک چرخش است. محصول نقشه راه تکرارشدنی برای رسیدن به کار است. میتوانید از این استعاره استفاده کرده و ایده استارت آپ خود را به این سه بشکنید. یادتان باشد چرخش (Pivot) تغییر در استراتژی بدون تغییر در چشم انداز استارتاپ است. رونوشت از هرم چشم انداز، استراتژی، محصول
نمایش برچسبها
مشاهده قوانین انجمن