استارتاپ: پرسونای مخاطب در تولید محتوا
انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :
https://startupforum.ir/images/cdn/2...?itok=mwv0o-to
پرسونای مخاطب در تولید محتوا
شناخت پرسونای مخاطب اولین گام در تدوین استراتژی بازاریابی محتواست. پرسونای مخاطب همه آن اطلاعاتی است که به یک کسبوکار کمک میکند مخاطبان خود را اعم از مشتریان موجود و بالقوه دستهبندی کند و با انجام تستهای محتوا دریابد که هر دسته از مخاطبانش به چه نوع محتوایی و در چه قالبی احتیاج دارند.
______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D9%BE%D8%B1%D8%...AA%D9%88%D8%A7