انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




بیش از87 درصد کسب‌وکارها بازاریابی محتوا را در فرآیند کاری خود کاملا اثربخش می‌دانند


فرش قرمز استارت‌آپ‌های ایرانی برای محتوا


بازاریابی محتوا دانشی است که به‌تازگی وارد ایران شده ‌و مسیر خود را به آرامی می‌پیماید. چندسالی است که استارت‌آپ‌ها و هر کسب‌وکاری برای معرفی خود از این روش استفاده می‌کنند اما هنوز هم مفهوم بازاریابی محتوا به‌درستی تبیین نشده است. به همین دلیل بسیاری از سازمان‌ها مسیر درستی را (از زمان تدوین استراتژی محتوا تا انتشار آن) طی نمی‌کنند و به دنبال آن نتایج اثربخشی به دست نمی‌آورند.






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D9%81%D8%B1%D8%...AA%D9%88%D8%A7