انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




8 گام برای راه‌اندازی بازاریابی محتوا در یک استارت‌آپ


راه‌اندازی کسب‌وکار علاوه بر پویش مسیر صحیح، نیازمند معرفی و جذب مخاطبان است. استارت‌آپ‌ها قبل از هر کاری باید درک درستی از هدف و اولویت‌های کسب‌وکار خود داشته باشند تا بتوانند با تدوین استراتژی بازاریابی محتوا‌، به بهترین نتیجه دست یابند. در ادامه 8 گام برای راه‌اندازی بازاریابی محتوای یک استارت‌آپ بیان شده است.






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/8-%DA%AF%D8%A7%D...8C%D8%A2%D9%BE