هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا : هتل پنج ستاره ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت طراحی الهام گرفته از میدان سنت مارک داشته و زمینی به وسعت صدهزار مترمربع دارد. همچنین این هتل ساحل اختصاصی در منطقه کندو داشته که تنها چند قدم با هتل فاصله دارد. هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت در منطقه لارا، یکی از توریستی ترین منطقه های آنتالیا قرار دارد و از شش ساختمان تشکیل شده است. این هتل بزرگ برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا انواع خدمات ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، سرویس دهی شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... را به میهمانان و توریست های تور لست تورز آنتالیا ارائه میدهد.

اتاق های هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا
هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا در مجموع 540 اتاق و سوئیت دارند. این اتاق ها و سوئیت ها به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت های رویال
  • ویلاهای دوبلکس

همه اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره یک بار در سال 2013 بازسازی شده و خدمات و امکانات پیشرفته تر و مدرن تری به آن ها اضافه شده است. از تراس هر کدام از اتاق ها به سمت دریا و یا شهر چشم انداز خواهید داشت. میهمانان و توریست های تور ارزان آنتالیا با اقامت خود در این هتل از امکانات بسیار خوبی نظیر مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزمطالعه، اینترنت بی سیم رایگان و ... برخوردار خواهند بود.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا
رستوران اصلی این هتل بلینی نام داشته و انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، دریایی، ایتالیایی و آمریکای جنوبی را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری آنتالیا سرو می کند. مکان های ایده آل هتل برای صرف نوشیدنی، کافه های لابی و کنار استخر هستند. از جمله امکانات رفاهی برای میهمانان هتل میتوان به استخر روباز و سرپوشیده، باغ سرسبز، زمین تنیس، زمین بازی بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، حمام ترکی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ مرکز آبگرم، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

دسترسی های نزدیک به هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا
هتل ونیزیا پالاس دلوکس ریزورت پنج ستاره از مرکز شهر آنتالیا بیست کیلومتر و از فرودگاه بین المللی نیز پانزده کیلومتر فاصله دارد.