انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از مجله شنبه :




داستانسرایی‌ کسب‌وکارانه


جوری از برندتان بنویسید که مشتری‌ها لذت خواندن یک قصه را بچشند


ما معمولا به موضوع نوشتن در مورد کسب‌وکارها و هنر داستانسرایی یا استوری‌تلینگ فکر نمی‌کنیم. یکی از بارزترین نمونه‌های بازاریابی نامه‌ای، نامه‌‌ معروفی بود که توسط جان کاپلز در سال 1926 میلادی برای تبلیغات دانشکده‌‌ موسیقی ایالات‌متحده نوشته‌شده بود.






______________________________
ادامه در منبع : http://shanbemag.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%...A7%D9%86%D9%87