انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

یک استارت آپ پنج ساله با راه اندازی موتور جست وجوی وب عمیق، تلاش می کند نتایجی به مراتب گسترده تر و ناشناخته تر به کاربران ارائه کند و بازار جست وجوی آنلاین را از انحصار گوگل درآورد. درحالی که بحث و گفت وگو در مورد وضعیت حریم خصوصی آنلاین و حفاظت از اطلاعات شخصی در اینترنت ادامه دارد، یکی از بزرگ ترین دغدغه های مصرف کنندگان و شرکت های خدماتی، نیاز روزافزون به پلتفرم امن تر وب است. سال گذشته، برخی حرکات شرکت های بزرگ فناوری نظیر گوگل و فیس بوک در استفاده از الگوریتم های نادرست، تبلیغ اخبار دروغین و تغییر فرآیندها برحسب منافع شرکت، باعث شد مردم نسبت به کنترل تجربیات آنلاین خود حساس تر شوند. استارت آپ میلیون شرت (Million Short) که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شده است، موتور جست وجویی راه اندازی کرده که از یک روش جدید و متمرکز برای سازماندهی، دسترسی و کشف داده ها در اینترنت استفاده می کند. این پلتفرم، با گسترش دسترسی عمومی به داده های آنلاین، گزینه های وسیع تری در جست وجوی اطلاعات کاربران، به نمایش می گذارد. میلیون شرت با دور زدن موتورهای جست وجوی مشهور، سایت های پربازدید و گزینه هایی که ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/d763103056658....-%d8%a8%d8%a7/