ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2018/05/23
    نوشته ها
    40
    0
    عضو تایید شده

    مواد غذایی خو درا جهانی کنید

    می توان گفت مواد غذایی همواره از اولین نیازهای بشر بوده است و بازار مناسب و کارامدی برای تجارت در میان فعالان اقتصادی و تجاری می باشد. بنابراین با ثبت برند مواد غذایی می توان یک گام جلوتر از بقیه رقبا قدم زد.



    اکثر مردم در خرید های خود دنبال برندهای مواد غذایی هستند که کیفیت مطلوبی دارند زیرا سلامتی شان برایشان اهمیت دارد. مواد غذایی تنوع بسیار زیادی دارد. این موارد شامل انواع نوشیدنی ها، دسرها، غذاهای آماده و تولیدات صنعتی مثل پفک و چیپس و ... می باشد. بنابراین بعد از ثبت برند مواد غذایی و ثبت علامت تجاری، به دلیل رقابت زیاد در این حوزه، باید فعالیت ها و طبقات برند خود را روز به روز توسعه داد و از استراتژی های تبلیغاتی و بازاریابی برای شناخت برند تجاری خود به مردم استفاده کرد.



    مواد غذایی به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با سلامت انسان دارند، باید دارای برند باشند تا بتوان به آن ها اعتماد کرد. هیچ کارخانه ای نمیتواند بدون برند محصولاتش را وارد بازار کند و به فروش برساند. بنابراین شرکت های مواد غذایی باید با دریافت مجوز ثبت شرکت مواد غذایی و سپس ثبت برند، مدیران فنی شرکت که شرایط قانونی را دارا می باشند، تعیین کند.



    اگر می خواهید برای برند خود طرحی را ثبت کنید که دارای علائم لاتین می باشد، باید کارت بازرگانی را نیز در مدارک خود ارائه دهید. هم چنین اگر می خواهید اقدام به ثبت برند در کشورهای دیگر کنید، باید با ثبت بین المللی برند این کار را انجام دهید. ثبت برند بین المللی مطابق با قوانین بین المللی و در شرکت ثبت جهانی برند، انجام می گردد.


    ثبت برند مواد غذایی
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2018/07/09
    نوشته ها
    17
    0
    عضو تایید شده
    پلمپ دفاتر تجاری


    از آن جا که معاملات تجار مشمول عملیات تجاری است و علاوه بر خود آن ها، با توجه به مراودات و داد و ستدهای مختلف، افراد متعددی را درگیر و مرتبط می سازد لازم است به منظور انضباط امور و پیش بینی وقایع مترتب، تمهیدات لازم نسبت به ثبت و ضبط فعالیت ها و فعل و انفعالات مربوط به کلیه امور تاجر و تجارتخانه اندیشیده شود تا در مواقع مقتضی از طریق مراجعه به آن ها بهره برداری لازم پلمپ دفاتر تجاری امری الزامیست ، له یا علیه تاجر در جهت اثبات ادعا و دعوی احتمالی و احقاق حق صورت پذیرد.


    طبق ماده ۶ قانون تجارت ایران ، ” هر تاجری به استثنای کسبه جزء مکلف است دفاتر ذیل یا دفاتر دیگری را که وزارت عدلیه به موجب نظامنامه قائم مقام این دفاتر قرار می دهد داشته باشد:
    ۱-دفتر کل
    ۲-دفتر روزنامه
    ۳-دفتر دارایی
    ۴-دفتر کپیه



    دفاتر پلمپ به صورت دفتر کل و روزنامه می باشند که بر حسب کارکرد ۵۰-۱۰۰-۱۵۰برگی می باشند.


    دفتر روزنامه چیست ؟
    دفتر روزنامه، دفتری است که در آن ریز هزینه ها و سود و زیان به صورت روزانه وارد میشود.



    دفتر کل چیست ؟
    دفتر کل دفتری است که درآن ریز هزینه ها ی دفتر روزنامه به صورت هفتگی درآن وارد می شود



    مدارک مورد نیاز جهت اخذ پلمپ دفاتر :
    کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضا
    اسکن روزنامه رسمی تاسیس
    اسکن روزنامه رسمی آخرین تغییرات
    مهر شرکت





    راهنمای پلمپ دفاتر تجاری
+ پاسخ به موضوع
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

مجوز های ارسال و ویرایش